Fitness Seller

ItaStaLLion67's road to huge pecs and Biceps

ouch hottie.... en die sunglasses....... yep.. nu nog een superdude profiel en je bent klaar voor de wijde wereld jongen

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Marc, jij bent ook wel Hot.

en een jood!

goed zo mn zoon.

waar heb je die hippe zonnebril gekocht?

lol road to huge pecks en biceps niet bene vergeten he =D

Volgende maal de lipgloss niet vergeten.

Haha. Jij gaat precies een beetje de foute kant op. :p

Hohohohoho een 10 voor je traps!

Haha. Jij gaat precies een beetje de foute kant op. :p

Don't worry, I'll be back.

Hohohohoho een 10 voor je traps!

Bedankt man, Ik was al bang dat niemand iets over mijn genadeloze traps zou zeggen.

:roflol:

Als de hardcoregehalte net zo hoog is als je humorgehalte dan komt het vast goed. :)

Ik ben 1 en al hardcore.

Training 11 aug.

-Incl. DB press
15 x 26
12 x 32
12 x 32

-Incl. Flyes
12 x 18
12 x 22
12 x 18

*Normaal kan ik ze wel met dertig kilo's!!! Maar er stond een bodybuilder naast me die zei; 5 seconden zakken! 5 seconden zakken! Even stil houden onderin! Even stil houden onderin! What the heck, vooruit dan maar.

-DB pullover(arnold style)
15 x 24
12 x 24
12 x 24

-BOR
10 x 60
10 x 80
10 x 100
10 x 100
10 x 100

*Kon de stang niet eens normaal vasthouden, mijn armen waren compleet verzuurd.

-Straight-arm pulldown
15 x 20
15 x 25
15 x 30

-Front raise
12 x 16
12 x 18
12 x 20

-Bent over Side raise
12 x 12
12 x 12
12 x 12

Even een serieuze vraag aan de bodybuilders: Wat houd jullie gemotiveerd? Persoonlijk mis ik een beetje de uitdaging af en toe.

http://www.youtube.com/watch?v=EbkAj1LNBOI

Dikke BOR kerel ...

Wat mij gemotiveerd houdt? Dat ik niet meer die vetklep zonder spieren ben en wordt zolang
ik hard met gewichten blijf zwieren oa.

Dikke BOR kerel ...

Wat mij gemotiveerd houdt? Dat ik niet meer die vetklep zonder spieren ben en wordt zolang
ik hard met gewichten blijf zwieren oa.

Bedankt man!

Het wel of geen vetklep worden ligt natuurlijk grotendeels aan je voeding.
Om eerlijk te zijn kan ik gewoon niet met lichte gewichten trainen, er knapt iets bovenin. Het is gewoon allemaal zo simpel, er zit geen gedachte achter, waarom je een bepaalde oefening doet. Je gaat liggen op een mooi bankje, je weet dat het gewicht geen reet voorsteld, en reppen maar!! Haha door de verzuring heen knallen. Diep van binnen ben ik aan het huilen terwijl ik op zo'n bankje lig.

Hmm ik heb ook een 3 maanden durende motivatie crisis gehad. Resultaat: 5 kilo kwijt en zo slap als een vaatdoek. Never nooit ooit stoppen met trainen, it will hunt you, it will hurt you and yes, you will regret it.

Luister motivatie muziek en kijk bad ass filmpje, train met buffels en laat je inspireren.
Als je geen zin hebt om te eten, vraag jezelf af: Wil ik groeien of niet? Dan moet je wel eten.

Ik zal je eens uitleggen hoe het zit:

De bedoeling is dat je om de zoveel tijd zorgt dat je alles goed verpest. Dit kan bijvoorbeeld gedaan worden door coma zuipen, vakantie, demotivatie door problemen met bitches, etc. Dan gaat je fysiek heel hard achteruit omdat het natuurlijk ook moeilijk is om te eten. Daarna ga je er weer keihard tegenaan om alles weer terug te winnen. Zo werkt motivatie.

Dit geeft als bonus effect ook een mooi gevoel van valse vooruitgang, terwijl je bekeken over de loop van enkele jaren geen enkele vooruitgang maakt. Veel succes!!

Bedankt man!

Het wel of geen vetklep worden ligt natuurlijk grotendeels aan je voeding.
Om eerlijk te zijn kan ik gewoon niet met lichte gewichten trainen, er knapt iets bovenin. Het is gewoon allemaal zo simpel, er zit geen gedachte achter, waarom je een bepaalde oefening doet. Je gaat liggen op een mooi bankje, je weet dat het gewicht geen reet voorsteld, en reppen maar!! Haha door de verzuring heen knallen. Diep van binnen ben ik aan het huilen terwijl ik op zo'n bankje lig.

:D ... tsjaaaaa ... ik kom nu ook van een low rep high weights naar een high
reps less weights ... en voel mij ook gewoon een p*ssy nu. Tsja ... het hoort
erbij zeg maar. Binnenkort weer terug de hogere gewichten in denk ik maar.

Terug
Naar boven