kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow leg press boven squat, rugkanker approved schema, i like. Succes man, hopelijk haal je zo iets of wat voldoening uit je trainingen.![]()
Hoe doe je die Under Tension? Bijvoorbeeld bij leggpress, als je helemaal terug bent met je benen 30 sec wachten en dan de rep maken?
En bij bench 30 sec op je borst en dan omhoog? Elke rep?
Ziet er zwaar uit
Ziet er uit als een interessant schema man! Succes!
Gewicht is niet belangrijk, het draait allemaal om de TUT!
Ja, het werd me geadviseerd door een gerespecteerd forumlid die liever anoniem blijft.
Gewicht is niet belangrijk, het draait allemaal om de TUT!
Mooi, mooi.
En het komt bij een powerlifter vandaan. Die weten meer over BBen dan BB'ers zelf. Kijk maar naar Dave Gulledge.
Interessante trainingen, ziet er wel heftig uit! Ben benieuwd wat het teweegbrengt!
Je bent nou wel heel schofterig aan het pompen.
Ik weet dat de pomp verslavend is, maar draai er niet in door he.
De pomp is naast ego-groei slechts nuttig voor het rekken van de fascia en het creeëren van een betere bloedflow richting je spieren. Laat je niet bedriegen, je hebt hebt zware gewichten bij lagere reps nodig om te groeien!
Hoe lang ga je dit schema volgen eigenlijk? Volgende week 35 sec, en die week erop 40sec?
Je bent nou wel heel schofterig aan het pompen.
Ik weet dat de pomp verslavend is, maar draai er niet in door he.
De pomp is naast ego-groei slechts nuttig voor het rekken van de fascia en het creeëren van een betere bloedflow richting je spieren. Laat je niet bedriegen, je hebt hebt zware gewichten bij lagere reps nodig om te groeien!
Hoe lang ga je dit schema volgen eigenlijk? Volgende week 35 sec, en die week erop 40sec?
****ing bruut, ben je ook al schijtziek van dat powerlifthok?

5 kilo in 4 weken Loo. 5 kilo in 4 weken. En de beste Dave was al niet echt een ecto te noemen.