Fitness Seller

It's time for some serious weights

Mooie oefeningen, dat gaat lekker zeker met die dips en pull ups.

BOR met een hoek van 45 gr?

• Topic Starter Topic Starter
die zijn gewoon hangend, geen bench dips dus.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Mooie oefeningen, dat gaat lekker zeker met die dips en pull ups.

BOR met een hoek van 45 gr?

ik heb mijn rug bijna parallel aan de grond

Ok de pendlay houding. Ik zou toch gaan variëren. Pas anders eens een pendlay row toe en de BOR met een hoek van 45gr. Belast je meer de lats mee als ik het goed heb.

dus een BOR en dan met je rug in de richting van een yates row?

Bij een yates sta je nog verder rechtop.

Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.

Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.

Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.

Ik zal jou logg ook even in de gaten houden ;) Je DL springt eruit zeg maarja ieder zijn oefening

welkom he.
ja de DL steekt er wel met kop en schouders boven uit ja, maar de rest gaat ook goedkomen. aangezien ik nu 100% voor kracht ga knallen.

en ff over de assistance oefeningen bij deze texas method.
moet je dan maar 1 keer per week assistance doen?
enige wat ik miss eens zal doen is bb curl, rope extension, calf raise en leg curl oid.
moet dat dan bij dag 1, 2, (3 misschien nadat je hebt gemaxed nog?).

en had nog deze kleine vraagjes die nog onduidelijk voor me zijn
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/texas-method-kleine-vraagjes-228108/

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Ff de concurrentie in de gaten houden he. ;)

absoluut dat leek me wel slim :)

Ik volg niet echt een schema meer ik train in de sportschool gewoon BB gericht vanaf nu en zaterdag zondag puur kracht ik kies gewoon oefeningen die mij goed lijken doordeweeks en waar ik baat bij heb. Ik heb nooit echt een schema gevolgt ik weet wel dat ik meer iemand ben die van splitsschema's houd aangezien mijn herstel soms lang kan duren.

Ik denk als jij goed de compounds traint dat je echt geen assistence oefeningen meer kan doen maar als je toch denkt het zit er wel in het kan geen kwaad. En als jij gemaxed hebt en je denk verrek ik heb eigenlijk niet gemaxed doe je er toch nog 1 :) niet te moeilijk doen

Ff de concurrentie in de gaten houden he. ;)

Idem :D
Trouwens bij mijn log moet je overal + 50 kg rekenen, dit doe ik voor nog een stevige voorsprong te hebben op de rest van de concurrentie

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Ik volg niet echt een schema meer ik train in de sportschool gewoon BB gericht vanaf nu en zaterdag zondag puur kracht ik kies gewoon oefeningen die mij goed lijken doordeweeks en waar ik baat bij heb. Ik heb nooit echt een schema gevolgt ik weet wel dat ik meer iemand ben die van splitsschema's houd aangezien mijn herstel soms lang kan duren.

Ik denk als jij goed de compounds traint dat je echt geen assistence oefeningen meer kan doen maar als je toch denkt het zit er wel in het kan geen kwaad. En als jij gemaxed hebt en je denk verrek ik heb eigenlijk niet gemaxed doe je er toch nog 1 :) niet te moeilijk doen

Om sterker te worden moet je zelfs niet trainen, gewoon wat pompen en optrekken en je bent voldoende afgetraind!
:D

maarjah, vandaag was een incomplete training, normaal hoorde Squat er ook nog bij. maar niet gedaan omat ik die gistern deed.
en het was ook wel genoeg idd met die pull ups en dips erbij

Idem :D
Trouwens bij mijn log moet je overal + 50 kg rekenen, dit doe ik voor nog een stevige voorsprong te hebben op de rest van de concurrentie

Om sterker te worden moet je zelfs niet trainen, gewoon wat pompen en optrekken en je bent voldoende afgetraind!
:D

Haha ja sterker worden word je in de rust. En pull ups dips etc zijn goede oefeningen

gelukkig krijg ik nergens last van met dips.
hoor alleen soms wel me schouders kraken. gelukkig maar zelden.

morgen weer trainen.
chocomel is trouwens ook in de aanbieding bij de super. 3e pak gratis

Er is een chocomelk oorlog aan de gang. Zag gisteren een c1000 reclame en vorige week was het de AH. Volgens mij lezen ze hier stiekem mee. :D

Haha ja ik had het topic geopend om het maar even medetedelen :) aangezien ik er iig wel profijt heb van de chocomel maar ik drink het alleen tijdens het trainen in het weekend want anders is het me te veel Kcal's

Er is een chocomelk oorlog aan de gang. Zag gisteren een c1000 reclame en vorige week was het de AH. Volgens mij lezen ze hier stiekem mee. :D
Zeker een chocomel oorlog ja! straks vliegen pakken de deur uit voor 0,10€ per stuk!
Hopelijk maak ik die tijd nog mee.

Haha ja ik had het topic geopend om het maar even medetedelen :) aangezien ik er iig wel profijt heb van de chocomel maar ik drink het alleen tijdens het trainen in het weekend want anders is het me te veel Kcal's
Het is wel een dikke kcal bron idd, gelukkig heb ik niet echt de aanleg om dik te worden en kan ik dus veel chocomel drinken. minimaal 1 liter per dag :D

ik ga donderdag weer eens pr's proberen te zetten, woensdag staat er biefstuk op het menu, en zal ik dus ook me eigen proberen vol te proppen om eindelijk eens een bench Pr te zetten, want dat is al weer enkele maanden geleden.
op de squat zou een 115 ook wel mooi zijn, 120 al helemaal. bijna bij de 400 totaal

Nice Mike, ga ervoor!

Ik zie dat je gestopt bent met wendler, en nu wat minder herhalingen gaat maken.
Goeie trainingen afgelope tijd man , die 12 x 85 squat was lekker;)
succes met je nieuwe schema!

Suc7 ermee mike!

Terug
Naar boven