- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie oefeningen, dat gaat lekker zeker met die dips en pull ups.
BOR met een hoek van 45 gr?
Pendlay-row:
Bovenlichaam exact horizontaal, stang naar de borst, ellebogen meer naar buiten.
Pakt vooral midden/bovenkant rug.
Reguliere Bent Row:
Bovenlichaam ongeveer 45 graden, stang naar bovenkant buik, bovenarmen staan in een hoek van ongeveer 45 graden tov. het bovenlichaam.
Pakt vooral middenrug/lats aan.
Yates Row:
Bovenlichaam 60/70 graden, stang wordt meestal vanaf kniehoogte naar de onderbuik regio gebracht, de armen bewegen daardoor meer langs het bovenlichaam en naar achteren.
Pakt vooral de onderste delen van de lats.
Ff de concurrentie in de gaten houden he.Ik zal jou logg ook even in de gaten houdenJe DL springt eruit zeg maarja ieder zijn oefening

niet te moeilijk doen
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------
absoluut dat leek me wel slim![]()
Ik volg niet echt een schema meer ik train in de sportschool gewoon BB gericht vanaf nu en zaterdag zondag puur kracht ik kies gewoon oefeningen die mij goed lijken doordeweeks en waar ik baat bij heb. Ik heb nooit echt een schema gevolgt ik weet wel dat ik meer iemand ben die van splitsschema's houd aangezien mijn herstel soms lang kan duren.
Ik denk als jij goed de compounds traint dat je echt geen assistence oefeningen meer kan doen maar als je toch denkt het zit er wel in het kan geen kwaad. En als jij gemaxed hebt en je denk verrek ik heb eigenlijk niet gemaxed doe je er toch nog 1niet te moeilijk doen

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------
absoluut dat leek me wel slim![]()
Ik volg niet echt een schema meer ik train in de sportschool gewoon BB gericht vanaf nu en zaterdag zondag puur kracht ik kies gewoon oefeningen die mij goed lijken doordeweeks en waar ik baat bij heb. Ik heb nooit echt een schema gevolgt ik weet wel dat ik meer iemand ben die van splitsschema's houd aangezien mijn herstel soms lang kan duren.
Ik denk als jij goed de compounds traint dat je echt geen assistence oefeningen meer kan doen maar als je toch denkt het zit er wel in het kan geen kwaad. En als jij gemaxed hebt en je denk verrek ik heb eigenlijk niet gemaxed doe je er toch nog 1niet te moeilijk doen
Idem
Trouwens bij mijn log moet je overal + 50 kg rekenen, dit doe ik voor nog een stevige voorsprong te hebben op de rest van de concurrentie
Om sterker te worden moet je zelfs niet trainen, gewoon wat pompen en optrekken en je bent voldoende afgetraind!
![]()
Haha ja sterker worden word je in de rust. En pull ups dips etc zijn goede oefeningen

Zeker een chocomel oorlog ja! straks vliegen pakken de deur uit voor 0,10€ per stuk!Er is een chocomelk oorlog aan de gang. Zag gisteren een c1000 reclame en vorige week was het de AH. Volgens mij lezen ze hier stiekem mee.![]()
Het is wel een dikke kcal bron idd, gelukkig heb ik niet echt de aanleg om dik te worden en kan ik dus veel chocomel drinken. minimaal 1 liter per dagHaha ja ik had het topic geopend om het maar even medetedelenaangezien ik er iig wel profijt heb van de chocomel maar ik drink het alleen tijdens het trainen in het weekend want anders is het me te veel Kcal's