XXL Nutrition

iwj's UB/LB log

Gast 3469

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
2.126
Lengte
1m86
Massa
84kg
ik heb toch maar weer besloten om te gaan loggen, aangezien het handig is om feedback te krijgen en ik soms toch tegen wat problemen aanloop. dus anyway wat info

stats:
1.86
+/-85kg
+/- 15%
armen (pumped):39 cm
benen (pumped): 63/64 cm (bij het dikste punt weet niet echt waar ik moet meten)

krachtstats:
bp:1x70
sq:1x100
dl:5x115

schema
dinsdag:
benen, schouders + traps

donderdag (of vrijdag)
borst en biceps

zondag:
rug en triceps

ik mik een beetje op ong 6 oefeningen per training 3-4 voor grote spiergroep, 2 voor kleine en dan wel minstens 4 (werk)sets per oefening

voeding is niet zo heel strikt aangezien ik aan het bulken ben, zorg gewoon voor 120 gram havermout en een shake sochtends, een stuk of 10 boterhammen en 4-6 eieren in de middag (soms nog rijst met kip of havermout als ik honger heb), avondeten met het gezin, na het trainen een banaan en een shake, en dan savonds nog kwark
ook drink ik door de dag bijna alleen maar melk als ik dorst heb, kom makkelijk aan de 2l melk per dag.

eerste training in het log is morgen, en de meest recente pic is mijn avatar

Laatst bewerkt:
goed bezig bro!

In & succes.

• Topic Starter Topic Starter
kan morgen trouwens niet naar de gym, dus geimproviseerde thuistraining, wat nooit een probleem is, maar voor benen wel. ik dacht aan frontsquats,lunges en sldl

Goed bezig tank :)

wel grappig dat je bar placement makkelijker vindt met de front squat. ik had daar vooral in het begin echt grootse moeite mee.
succes iig!

Eerlijk ben je een trol ofso?
stats en krachtstats kloppen totaal niet met de foto's dat ik van je zag gisteren ...

Eerlijk ben je een trol ofso?
stats en krachtstats kloppen totaal niet met de foto's dat ik van je zag gisteren ...

.......
als je doelt op dat fototopic, ik was daar ook gewoon 186 bij 84 (nu 85) kg? krachtstats zijn ook hetzelfde als in dat topic. dus waar doel je op?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 18:14 ----------

wel grappig dat je bar placement makkelijker vindt met de front squat. ik had daar vooral in het begin echt grootse moeite mee.
succes iig!

ik vind het best makkelijk om hem op mijn delts te leggen, gewoon ellebogen goed hoog houden

wel lekker dan! zal wel zijn omdat ik een stuk minder massa heb dan jij :o. maar als straks t gewicht hoger wordt en t moeilijker wordt om m te laten liggen is wel een goed idee om straps te gebruiken! gewoon straps eromheen wikkelen, op je delts leggen en gewoon vastpakken aan de bovenkant

wel lekker dan! zal wel zijn omdat ik een stuk minder massa heb dan jij :o. maar als straks t gewicht hoger wordt en t moeilijker wordt om m te laten liggen is wel een goed idee om straps te gebruiken! gewoon straps eromheen wikkelen, op je delts leggen en gewoon vastpakken aan de bovenkant

die heb je zeker van die tnation video? zat ik ook al aan te denken alleen deze methode lukt nog goed en heb (nog) geen straps

die heb je zeker van die tnation video? zat ik ook al aan te denken alleen deze methode lukt nog goed en heb (nog) geen straps

haha heb t van mn trainingsbuddy en die heeft t idd daarvandaan. op hoeveel zit je nu dan? straps zijn sowieso handig om aan t schaffen vooral voor dl :)

owh dus je traint toch wel nog,
in dan maar

haha heb t van mn trainingsbuddy en die heeft t idd daarvandaan. op hoeveel zit je nu dan? straps zijn sowieso handig om aan t schaffen vooral voor dl :)

klopt maar ik wil mijn grip niet verwaarlozen, frontsquat max weet ik niet echt 5x70 ofso?

ik stel de vraag ook maar ff hier
aangezien een nieuwe gym bij mij in de buurt vies tegen valt ga ik wat meer investeren in mijn home gym, ik heb nou een beetje bagger 2de hands bankje dus ik ben van plan om toch wat redelijk (betaalbaar) materiaal te bestellen
schijven en stangen heb ik al dus ik heb eigenlijk alleen nog maar een goed rack/cage nodig en een verstelbaar bankje. nou was ik zelf al op deze uitgekomen

http://www.helisports.nl/squat-en-pr...ck-Deluxe.html

nou ben ik hier wel redelijk zeker over en heb op dit forum ook wel wat goede reviews erover gelezen.

waar ik nog niet zo zeker over ben is het bankje, want helisports is best goedkoop en dus ben ik wel beniewd naar de prijs/kwaliteit verhouding.

http://www.helisports.nl/benches/Pow...0UB-Bench.html
nou ziet zo iets er nog wel redelijk uit, en er staat dat het belastbaar is tot 275 kg, wat ruim genoeg is. alleen nou kan ik helemaal geen enkele review vinden over al deze bankjes, dus weet iemand nog een goede site (of winkel) waar ze goede (vertrouwde) verstelbare bankjes verkopen??
karma voor goede help

budget ligt rond de 150

benen en schouders, beetje lange training dus traps komen donderdag

frontsquat
2x12x30
10x40
10x50
10x55
9x60
8x60
10x60 :)

zo diep gegaan als mijn techniek het toeliet, bijna atg, maar als ik atg ging ging ik voorover hangen dus zat wel flink diep.

lunges

4 sets, 10 stappen per set en met 2 15 kg dumbbells

sldl
12x50
10x60
8x70
9x70

trillende beentjes:D

schouders

dumbbell shoulder press
12x12
12x15
9x17
8x17
6x19
5x19

front raise
9x12
8x12
8x12
8x12

side raise
10x10 (redelijk strict)
10x10
12x10 (laatste reps er vreselijk hard uit cheaten, spier compleet vermoeien)
12x10 (idem)

BW: 86 (tijdens training)

bp
15x30
10x40
8x50
7x55
4x60
3x60
3x60

incline dumbbell press
12x18
8x21
8x21
8x21

flyes
10x14
10x14
10x14
10x14

biceps

bb curl
12x27
12x27
8x32
9x32

concentration curl (arnold style?)
10x12
10x12
11x12
10x12

traps

shrugs, redelijk strict en boven even vasthouden
15x60
12x70
12x70
12x70

nu banaan en shakie:)

Hoe kom je bij die 1x70 BP want als ik dit zo zie lijkt me dat niet echt haalbaar?

Nice curls btw.

Edit: En hoe bench je eigenlijk, powerlifter manier?

Terug
Naar boven