- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
ik heb toch maar weer besloten om te gaan loggen, aangezien het handig is om feedback te krijgen en ik soms toch tegen wat problemen aanloop. dus anyway wat info
stats:
1.86
+/-85kg
+/- 15%
armen (pumped):39 cm
benen (pumped): 63/64 cm (bij het dikste punt weet niet echt waar ik moet meten)
krachtstats:
bp:1x70
sq:1x100
dl:5x115
schema
dinsdag:
benen, schouders + traps
donderdag (of vrijdag)
borst en biceps
zondag:
rug en triceps
ik mik een beetje op ong 6 oefeningen per training 3-4 voor grote spiergroep, 2 voor kleine en dan wel minstens 4 (werk)sets per oefening
voeding is niet zo heel strikt aangezien ik aan het bulken ben, zorg gewoon voor 120 gram havermout en een shake sochtends, een stuk of 10 boterhammen en 4-6 eieren in de middag (soms nog rijst met kip of havermout als ik honger heb), avondeten met het gezin, na het trainen een banaan en een shake, en dan savonds nog kwark
ook drink ik door de dag bijna alleen maar melk als ik dorst heb, kom makkelijk aan de 2l melk per dag.
eerste training in het log is morgen, en de meest recente pic is mijn avatar
stats:
1.86
+/-85kg
+/- 15%
armen (pumped):39 cm
benen (pumped): 63/64 cm (bij het dikste punt weet niet echt waar ik moet meten)
krachtstats:
bp:1x70
sq:1x100
dl:5x115
schema
dinsdag:
benen, schouders + traps
donderdag (of vrijdag)
borst en biceps
zondag:
rug en triceps
ik mik een beetje op ong 6 oefeningen per training 3-4 voor grote spiergroep, 2 voor kleine en dan wel minstens 4 (werk)sets per oefening
voeding is niet zo heel strikt aangezien ik aan het bulken ben, zorg gewoon voor 120 gram havermout en een shake sochtends, een stuk of 10 boterhammen en 4-6 eieren in de middag (soms nog rijst met kip of havermout als ik honger heb), avondeten met het gezin, na het trainen een banaan en een shake, en dan savonds nog kwark
ook drink ik door de dag bijna alleen maar melk als ik dorst heb, kom makkelijk aan de 2l melk per dag.
eerste training in het log is morgen, en de meest recente pic is mijn avatar
Laatst bewerkt:

. maar als straks t gewicht hoger wordt en t moeilijker wordt om m te laten liggen is wel een goed idee om straps te gebruiken! gewoon straps eromheen wikkelen, op je delts leggen en gewoon vastpakken aan de bovenkant