MuscleMeat

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

**** yeah big americans pizza als ontbijt, doe ik nu ook in mn vakantie haha

• Topic Starter Topic Starter
Update 28 december training

Deze week verder niks gedaan qua trainen. Werk wel veel (lees ik loop een hoop) had vandaag best erg last van mn knie, maar toch maar wezen sporten. Had fullbody willen doen, maar bijzonder veel energie in mn deadlift gestoken, dus echt een zooitraining. Morgen en zondag train ik ook niet, maandag misschien (als lokale sportschool open is, en daarna HOOP IK weer vast ritme (geen idee hoe openingstijden de 1e zijn)
Was in de lokale sportschool wezen trainen vandaag, stelletje hufters, zeikers, en pussies hierzo. Wil weer naar arnhem :(
Ik wou vandaag 1x200 proberen, maar ze hadden maar 170 kilo aan schijven liggen en de stangen wegen 10 kilo, dus NEEN:( iig:

5 minuten crosstrainen (verplicht. ze komen serieus je timer checken)

Deadlift 8x50kilo; 8x90 kilo; 3x180kg;2x180kg;2x180kg;12x90kg sumo stance

superwide pullups 12xbodyweight; 12xbw;8xbw+20kg
widegrip pullups 10xbw;10xbw;10xbw

squatten 3x10x90 (om te janken, maar veel lopen lullen met oude bekenden ipv serieus sporten, dus /care)

Barbell biceps curl 6x50kg;6x50kg

one arm triceps cable pushdown 10x7.5 kg; 10x7,5kg

En dat was m al. Ben zeer tevreden met mn deadlift, voor de rest echt een training waar ik mn reet nog niet mee zou afvegen, maargoed.. oorspronkelijk was dit een rustweekje, dus tis allemaal extra, en met last van mn knie ging dl nog supergoed.
Was wel leuk want er waren 3 ventjes van 15 aant sporten, en die kwamen vanaf de andere kant van de zaal naar mij toegelopen om te kijken haha.

Voedingupdate van vandaag pleur ik dr vanavond of morgen op

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 20:16 ----------

**** yeah big americans pizza als ontbijt, doe ik nu ook in mn vakantie haha

haha niks mis mee bro :D

Netjes deadlift!

5 minuten crosstraining opwarming verplicht?

wuttt the fuk

Welke gym is dat? Verplicht crosstrainer:o:D

welk dorp? Waar kom je vandaan btw

wat meten je armen eigelijk?

ik zie dat jij je bf hebt aangepast naar 10% paar weken terug stond je op 8, lijkt of het vrij snel is gestegen. Hoe zit het met je bw?

ik zie dat jij je bf hebt aangepast naar 10% paar weken terug stond je op 8, lijkt of het vrij snel is gestegen. Hoe zit het met je bw?

Ben in 2 a 3 maanden van 7-8 naar ~10 gegaan. Blijft gokken hoor) gewicht gaat ook goed vooruit, evenals kracht.

hoe ben jij zo gespierd

hoeveel ben je in gewicht gegroeid? toch wel handig/interesting om te weten, vooral met jouw voedingsschema.

4 kilo in drie maanden, en een centimeter buikomtrek erbij. Vet% gok ik op 2% gestegen, heb na douchen nog steeds aders op mn bovenste blokken.

dus zit je ongeveer op 2 kg vvm in 3 maanden, goed resultaat, zo doorgaan!

Vandaag eindelijk weer normaal ritme, en normaal loggen

Terug
Naar boven