Fitness Seller

J-Wheydoetookmee's lief dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wtf, sterke training! En je voeding, hoe in godsnaam ...
 
Ik zal 'm even helpen :D

E K V
14:30 liter volle melk
35 40 35
17:00 40 gram whey
35 3 2
20:00 40 30 gram whey + 50 gram dextro
26 52 2
21:30 2 hamburgers + ketchup, 200 gram sperziebonen
50 50 40
23:00 hawaii pizza, glas cola
30 100 40
1:30 liter volle melk
35 40 35
voordat ik ga pitte bakkie kwark
45 3 0

Totaal:
gram: 256 288 154
kcal: 1024 1152 1386 (3562 totaal)
Verhoudingen: EKV 29 33 38

Ik zou persoonlijk wat liever voor minder verzadigde vetten, wat meer kwaliteits koolhydraten en meer groenten gaan ;)
 
Ik zal 'm even helpen :D

E K V
14:30 liter volle melk
35 40 35
17:00 40 gram whey
35 3 2
20:00 40 30 gram whey + 50 gram dextro
26 52 2
21:30 2 hamburgers + ketchup, 200 gram sperziebonen
50 50 40
23:00 hawaii pizza, glas cola
30 100 40
1:30 liter volle melk
35 40 35
voordat ik ga pitte bakkie kwark
45 3 0

Totaal:
gram: 256 288 154
kcal: 1024 1152 1386 (3562 totaal)
Verhoudingen: EKV 29 33 38

Ik zou persoonlijk wat liever voor minder verzadigde vetten, wat meer kwaliteits koolhydraten en meer groenten gaan ;)

Haha thanks man xD Zal in het vervolg die getallen erbij zetten.
Ik geloof niet zo in het verschil in koolhydraat. Zeker, groentes en vezels etc zijn gezond, maar een gezond iemand wordt niet gezonder als hij nog meer groentes enzo eet. En volgens mij ben ik verder gezond

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 13:00 ----------

Ik zou overlijden als ik tot 20:00uur enkel een liter melk en 40g whey op had!

Het zou wel deels een mindset zijn! Hoe waren je verhoudingen gisteren dan ongeveer?

En wat doe je voor werk/school dat je zo laat naar je nest gaat:p?

haha gister was wel extreem ja. Maar zon liter volle melk vult echt belachelijk, en als je tot die tijd verder alleen maar een beetje hebt lopen gamen wek je ook niet echt honger op (deze week had ik nog vakantie)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 13:00 ----------

Abbo! Net fysiek man, keep it up!

thankss

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 13:00 ----------

Wtf, sterke training! En je voeding, hoe in godsnaam ...

hahaha thanks. En voeding.. tja. :p

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 13:01 ----------

hoe durf je dat te vragen :roflol:

haha :D
 
Haha thanks man xD Zal in het vervolg die getallen erbij zetten.
Ik geloof niet zo in het verschil in koolhydraat. Zeker, groentes en vezels etc zijn gezond, maar een gezond iemand wordt niet gezonder als hij nog meer groentes enzo eet. En volgens mij ben ik verder gezond

T kan er best een beetje naast zitten hoor, dit is maar uit mijn hoofd.

Je gevoel zegt wel wat over je gezondheid, maar niet alles. Ik zou 'voor de zekerheid' toch maar een beetje rekening daar mee houden, beetje jammer als je achteraf spijt hebt. Ik eet ook veel troep hoor, maar ik mix wel met clean food :D
 
T kan er best een beetje naast zitten hoor, dit is maar uit mijn hoofd.

Je gevoel zegt wel wat over je gezondheid, maar niet alles. Ik zou 'voor de zekerheid' toch maar een beetje rekening daar mee houden, beetje jammer als je achteraf spijt hebt. Ik eet ook veel troep hoor, maar ik mix wel met clean food :D

Doe ik ook wel. Ik zorg dat ik mn vitamines en mineralen binnenkrijg. En dat ik niet idioot veel rood vlees en varken en lam eet, en ik drink geen alcohol. Verder heb ik geen overgewicht. Die dingen bij elkaar zijn al heeeeelll erg bepalend voor gezondheid.
 
Doe ik ook wel. Ik zorg dat ik mn vitamines en mineralen binnenkrijg. En dat ik niet idioot veel rood vlees en varken en lam eet, en ik drink geen alcohol. Verder heb ik geen overgewicht. Die dingen bij elkaar zijn al heeeeelll erg bepalend voor gezondheid.

Klopt! Ik maakte me er ook nooit zorgen over, tot mijn schoonvader opeens vijf omleidingen kreeg omdat zijn aders dicht zaten. Nooit klachten gehad, ze kwamen er per toeval achter. Zijn hele leven volop gesport en ook geen pens. Wel altijd bakken met boter en veel vet vlees gegeten, en veel cola gedronken. Het zet je toch aan het denken.
 
Moet je niet mal vaak pissen s'nachts, als je zo laat nog een liter melk drinkt?
 
Klopt! Ik maakte me er ook nooit zorgen over, tot mijn schoonvader opeens vijf omleidingen kreeg omdat zijn aders dicht zaten. Nooit klachten gehad, ze kwamen er per toeval achter. Zijn hele leven volop gesport en ook geen pens. Wel altijd bakken met boter en veel vet vlees gegeten, en veel cola gedronken. Het zet je toch aan het denken.

Is deels genetisch ook vrees ik.. maar inderdaad, wat meer vezels etc zal me iig geen kwaad doen! ga ik maar even aan werken dan

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 21:34 ----------

Moet je niet mal vaak pissen s'nachts, als je zo laat nog een liter melk drinkt?

sochtends meestal rond 7. Vind ik wel relaxt, want dan wordt k nie wakker vanwege die k*twekker haha
 
enige 2 echte maaltijden zijn pizza en hamburger zou sterven als ik alleen dit zou eten en dan kwark, liter melk. Mijn maag zou me anaal verkrachten vooral als ik 1 liter melk in 1 keer drink
 
iifym al the way brah
 
Update 4 januari:

Training:
Vandaag beetje vanalles wat gedaan, maandag beginnen met mn nieuwe schema. Wel verrot veel last van mn schouder vandaag.

Pullups widegrip bodyweightx10; bw+10x10
suppinated grip bw+10x10
hammergrip bwx8; bwx8

Sumo Deadlift 14x70kg; 10x110kg; daarna gestopt, had flinke spierpijn in mn hams en reet, en had niet zoveel zin meehhh

dumbbell flyes superset met db chestpress superslow 18kgx12 en 18kgx6. Drie setjes van dit. Schouder deed vervelend dus licht gehouden.

db Kickbacks 3 setjes met 7 kilo, 12 reps per arm (wederom rechter schouder wat naar)
cable pushdown 4 setjes per arm met 12 kilo, 10 reps per set

calve extentions 45 kg, 20 reps, 2 setjes voeten recht, 2 setjes voeten naar buiten, 2 setjes voeten naar binnen, suppersetted met wristcurls en reverse wristcurls met ezbar, 17 kilo, 5 setjes van beide elk.

Beetje junktraining, maar iig wel gegaan. Volgende week vlammen
 
Klote van die db chestpress, schouder nog steeds zo erg of gaat t langzamerhand beter?
 
Klote van die db chestpress, schouder nog steeds zo erg of gaat t langzamerhand beter?

Op en af.. was deze week beetje huilie huilie, maar vandaag was t wel echt even huuuhh.. zit nu vegetatief in een stoel, en nog steeds flink aanwezig in achterste schouderkop/diepergelegen spieren op die plek. Voelt wel echt als pees/spier, en niet als gewrichtspijn, voor de verandering
 
Op en af.. was deze week beetje huilie huilie, maar vandaag was t wel echt even huuuhh.. zit nu vegetatief in een stoel, en nog steeds flink aanwezig in achterste schouderkop/diepergelegen spieren op die plek. Voelt wel echt als pees/spier, en niet als gewrichtspijn, voor de verandering

Mri, echo en al die shit al gedaan? Toch impingement?
 
Mri, echo en al die shit al gedaan? Toch impingement?

Echo is lang geleden, mri nooit gehad. Kan je fysio je ook doorverwijzen voor die shit?
 
Misschien een suggestie maar doktoren schrijven Deca ook voor blessures en herstel
 
Deca is aas toch? Schijnt dat dat je hele hormoonhuishouding platgooit. Schrijven ze iets dergelijks voor?
 
Heb regelmatig deca gezien 50 ml 1x per week injectie op recepten

Srs..? Hoe ga ik daarvoor in aanmerking komen? Want heb absoluut geen zin in cortisol injecties. Eerst maar even huisarts zoeken in Arnhem zuid dan
 
Back
Naar boven