Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat ze zowiezo niet krijgen weet ik zeker. Maar 50 ml deca gaven ze dus aan patienten. Is heel laag dosering als je vergelijkt met de deca kuren hierSrs..? Hoe ga ik daarvoor in aanmerking komen? Want heb absoluut geen zin in cortisol injecties. Eerst maar even huisarts zoeken in Arnhem zuid dan
Je gaat ze zowiezo niet krijgen weet ik zeker. Maar 50 ml deca gaven ze dus aan patienten. Is heel laag dosering als je vergelijkt met de deca kuren hier
Je hebt een blessure last van gewrichten/pezen toch? maar ik weet niet echt of een huisarts dit voorschrijft maar je kan dit proberen heb het wel paar keer langs zien komen bij de apotheekIk ben ook absoluut niet geïnteresseerd in een massakuur. Maar wat raad jij aan dan? En hoezo haal je dit aan als ik toch niks krijg? Hoe krijg je dit wel?
Je hebt een blessure last van gewrichten/pezen toch? maar ik weet niet echt of een huisarts dit voorschrijft maar je kan dit proberen heb het wel paar keer langs zien komen bij de apotheek
Dat weet ik niet maar je kan het proberen dan nooit in je leven fatsoenlijk een keer borst te trainen.Werk je daar? Hebben AAS gewn negatieve uitwerking op collageensynthese dan?
Ziek schema hoor, hoelang zit je in de gym per keer