drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ook weer veel last van mn kuiten en denk dat dat mentaal beetje mee speelde.
Die laatste set Ohp ging soepeler dan bij mij van de week hoor. Goed bezig!

Sterkte dat is waar ik de vorige run op ben blijven hangen. Hoop er deze reis ook doorheen te drukken.Ja voor mn gevoel ging t veel moeilijker dan dat het er op film uit zag haha.Hopelijk volgende week 5x5 55kg!

Nice die pr op overhead press, doe het je (nog) niet na...
Ik weet dat ik op t moment nog p*ssy gewichten doe maar dat gaat veranderen en wil in de toekomst ook wel powerlifting meets gaan doen.

Ook mn log verplaatst naar powerlifting sectieIk weet dat ik op t moment nog p*ssy gewichten doe maar dat gaat veranderen en wil in de toekomst ook wel powerlifting meets gaan doen.

Goed bezig! Ja die ohp heb ik al eens mogen deloaden, en ik ga nu weer aan de 57,5kg beginnen. Is potdomme zwaar man!Woensdag 10-12-2014
Maandag en Dinsdag door werk helaas niet kunnen trainen, maar vanaf vandaag weer oppakken en op schema blijven.
Squat:
3x5 75kg techniek voelde kut vandaag, moet meer mobility work doen.
Overhead Press:
5x5 57,5kg faal. 5/4/3/3/3 reps gehaald. Nu mag ik voor de 1e keer gaan deloaden op deze lift.
Deadlift:
1x5 120kg easy
Niks meer gedaan, toets morgen en moest nog leren.
Goed bezig! Ja die ohp heb ik al eens mogen deloaden, en ik ga nu weer aan de 57,5kg beginnen. Is potdomme zwaar man!