- Waardering
- 5.195
De orale doet niet zoveel. Injectable l carnitine is wel leuk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De orale doet niet zoveel. Injectable l carnitine is wel leuk.
Injecteren kan wel pijnlijk zijn althans bij jannes wel, ik had er geen last van.De orale doet niet zoveel. Injectable l carnitine is wel leuk.
Ja sommige suppliers maken echt van die bijtende troep, of op 500 mg/ml. Die van Synthetek is perfect imo.Injecteren kan wel pijnlijk zijn althans bij jannes wel, ik had er geen last van.
Merk je er veel van? Meende dat je 2-3ml daags (of meerdere malen per week) moet gebruiken om er écht iets van te merken.Ja sommige suppliers maken echt van die bijtende troep, of op 500 mg/ml. Die van Synthetek is perfect imo.
1 ml per dag ( 200 mg) heeft al best 't 1 en ander aan voordelen. Hoe meer je zet hoe meer vet je verbrand. Merk je ook duidelijk in hoe warm je 't krijgt enzo 😂 t moet wel dagelijks inderdaad, moet zich opbouwen. Dat gaat 't snelst door er bijv 1 of 2 iu insuline bij te zetten of carbs bij te eten.Merk je er veel van? Meende dat je 2-3ml daags (of meerdere malen per week) moet gebruiken om er écht iets van te merken.
Kortom: JaIs er echt een GIGA verschil tussen oral carnitine en inject?
Balen, vind het niet waard om elke dag die shit te prikken voor minimaal effect. Ga dan liever even cardio extra doen hahaKortom: Ja
Orale carnitine kan je beter je geld weggooien.
Het is vervelend idd, kwam neer op 14 prikken per week extra voor mij maar met insu naald in delt is goed te doen.Balen, vind het niet waard om elke dag die shit te prikken voor minimaal effect. Ga dan liever even cardio extra doen haha
Reden geen idee, heeft Jannes me voorgeschreven. Doe meestal crosstrainer 1 min voluit 1 min rustig aan en dat 30 min
Meer vanuit je heup kantelen zodat je romp recht blijft dat maakt je groter en wijder. omdat je dan je bovenkant x-frame beter ziet ten opzichten van je smalle taille. Nu wordt je taille breder doordat je lower body in elkaar gedrukt wordt. Als dit enige duidelijkheid voor je geeft hahaha
Ziet er goed uit man! Mooie structuur.
ik vind zelf open bodybuilding veel minder mooi, ben erg fan van classic ivm gewichtslimiet en aestitics. Ik hoop dat als ik lean ben en mn vacuum bij elke pose uitvoer in classic kan ogen, zoals in die front double bicep poseMeer vanuit je heup kantelen zodat je romp recht blijft dat maakt je groter en wijder. omdat je dan je bovenkant x-frame beter ziet ten opzichten van je smalle taille. Nu wordt je taille breder doordat je lower body in elkaar gedrukt wordt. Als dit enige duidelijkheid voor je geeft hahaha
Zoals Wavano aangeeft waarom classic? Met jouw frame past bodybuilding beter, maar dat is mijn zienswijze.
thnx! Welke plekken hebben volgens jou de meeste massa nog nodig voor een volledig en classic fysiek? ben beniewdVind 't wel een tof fysiek. Als je op de goede plekken massa pakt denk ik dat je best hoge ogen kunt gooien.
thnx! Welke plekken hebben volgens jou de meeste massa nog nodig voor een volledig en classic fysiek? ben beniewd
Benen ogen van voor best goed, misschien wat meer quadsweep maar dat is ook deels genetisch. De dikte op de achterkant zou een punt kunnen zijn denk ik. Dus die punten voor een wat completer fysiek. Verder is meer algehele massa natuurlijk nooit weg haha. Maar denk dat je qua shape en bouw wel goed kunt plaatsenthnx! Welke plekken hebben volgens jou de meeste massa nog nodig voor een volledig en classic fysiek? ben beniewd