AndroidHealthClinic

Jasper's Offseason Log

Merk je er veel van? Meende dat je 2-3ml daags (of meerdere malen per week) moet gebruiken om er écht iets van te merken.
1 ml per dag ( 200 mg) heeft al best 't 1 en ander aan voordelen. Hoe meer je zet hoe meer vet je verbrand. Merk je ook duidelijk in hoe warm je 't krijgt enzo 😂 t moet wel dagelijks inderdaad, moet zich opbouwen. Dat gaat 't snelst door er bijv 1 of 2 iu insuline bij te zetten of carbs bij te eten.

Zal 't er maar bij zetten voor iemand dit leest en niet nadenkt : mocht je 't voor bijv je fasted cardio willen nemen kan dat dus met 1 of 2 iu insuline. Wel een beetje opletten dat je niet zwetend en trillend van je fiets af valt van een hypo. Ik heb op 2 iu geen last maar gezien sommige op 5 iu en 200 gr carbs een hypo claimen zet ik 't erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Is er echt een GIGA verschil tussen oral carnitine en inject?

Vanaf gisteren is de semi-prep begonnen (17,5 weeks out). Cardio is naar 30min HIIT per dag, Carbs zijn ook flink omlaag.

Ik zit vanaf vandaag op "Taskmaster" van john meadows, dit is een 16 weken schema met high frequency blokken speciaal voor contest prep gemaakt.
De eerste 4 weken is high back frequency, hierbij heb ik 3x per week rug (36 sets), erna 4 weken borst, dan 4 weken benen en erna 4 weken armen en schouders. Ook moet ik in dit schema met RPE veel gaan werken dus ben benieuwd

Training van gisteren:

Back:
Meadows row: 3x8 RPE 9/10. 50kg
One arm Barbell Row 3x8 RPE 9/10 40kg
Dumbbell Pullover met elastiek eraan 3x12 RPE 8/9 26kg
Lat pulldown + Extreme stretch 3x12 RPE 10/11 80kg (wanneer ik op de gestrekte positie ben moet mn trainingsmaatje op de gewichten drukken om me helemaal op te rekken)

Buik:
4x hanging legraises RPE 10/11

Kuiten:
4x standing calf raises RPE 10/11

Voeding op dit moment:

Maaltijd 1:
Havermout 80g
Whey 40g
Amondbutter 20g
Rozijnen 20g

Maaltijd 2: (Zero carbs)
Kipfilet 200g
groente 100g

Maaltijd 3: (met carbs)
Rijst 80g
Kipfilet 200g
groente 100g

Maaltijd 4: Pre workout
80g haver
40g whey
20g cashew
5g kaneel
20g rozijnen

Maaltijd 5 (30min voor training)
1 banaan

Maaltijd 5: Intra
Glutamine
EAA
Dextrine

Maaltijd 6: Post
80g cornflakes
300ml magere melk
40g whey

Maaltijd 7:
300g aardappelen
175g biefstuk

Maaltijd 8:
250g kwark
20g whey
2 blokjes 80% pure chocolade

fotos volgen nog

Vanwaar HIIT? Wat doe je dan precies?

IMG_20221231_13393701.jpg
IMG_20221231_13394386.jpg
IMG_20221231_13395162.jpg
IMG_20221231_13401628.jpg
IMG_20221231_13401903.jpg
IMG_20221231_13403586.jpg

Meer vanuit je heup kantelen zodat je romp recht blijft dat maakt je groter en wijder. omdat je dan je bovenkant x-frame beter ziet ten opzichten van je smalle taille. Nu wordt je taille breder doordat je lower body in elkaar gedrukt wordt. Als dit enige duidelijkheid voor je geeft hahaha

Zoals Wavano aangeeft waarom classic? Met jouw frame past bodybuilding beter, maar dat is mijn zienswijze.

Vind 't wel een tof fysiek. Als je op de goede plekken massa pakt denk ik dat je best hoge ogen kunt gooien.

Meer vanuit je heup kantelen zodat je romp recht blijft dat maakt je groter en wijder. omdat je dan je bovenkant x-frame beter ziet ten opzichten van je smalle taille. Nu wordt je taille breder doordat je lower body in elkaar gedrukt wordt. Als dit enige duidelijkheid voor je geeft hahaha

Zoals Wavano aangeeft waarom classic? Met jouw frame past bodybuilding beter, maar dat is mijn zienswijze.
ik vind zelf open bodybuilding veel minder mooi, ben erg fan van classic ivm gewichtslimiet en aestitics. Ik hoop dat als ik lean ben en mn vacuum bij elke pose uitvoer in classic kan ogen, zoals in die front double bicep pose

thnx! Welke plekken hebben volgens jou de meeste massa nog nodig voor een volledig en classic fysiek? ben beniewd
Benen ogen van voor best goed, misschien wat meer quadsweep maar dat is ook deels genetisch. De dikte op de achterkant zou een punt kunnen zijn denk ik. Dus die punten voor een wat completer fysiek. Verder is meer algehele massa natuurlijk nooit weg haha. Maar denk dat je qua shape en bouw wel goed kunt plaatsen

Terug
Naar boven