XXL Nutrition

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

ik heb ooit is op een filmpje gezien van coleman wat voor medicatie da ie moet nemen dat is ook niet min . kerel gebruikt 24 verschillende soorten pillen om zich gezond te houden allemaal op voor schirft . bv dingen voor zen hart colesterol lever nieren . ongeveer voor elk orgaan wel iets . persoonlijk heb ik dat er niet voor over hoor .maarja is een bepaalde levenstijl he . en genen en alles zo een beetje

die pillendoos van hem stelt niet veel voor vergeleken met de hoeveelheden aas + hgh + insuline die ze nemen.. topje van t ijsberg

ik denk ook vaak, hoe slecht kan 1 a 2 kuurtjes nou zijn, als die Pro's het hele jaar en jaren gebruiken..

toch begin ik er niet aan :)

hehe, daar is inderdaad wat van aan. Ik denk dat er niet veel zijn die maar 1 of 2 kuurtjes gedaan hebben. Of ze moesten volledig gestopt zijn met trainen...

Pro's zijn gewoon extreem gevoelig voor AS. Van Kevin Levrone was bekend dat hij in zijn offseason niks pakte (geloof ik niet maar denk gewoon cruize op laag test) en dan pas bij zijn wedstrijd voorbereiding weer ging trainen en gebruiken. Kevin groeide naar aanloop van zijn wedstrijd. Per jaar trainde hij 5-6 maanden niet of nauwelijks.

Denk dat wat pro's allemaal gebruiken zwaar overdreven wordt. Het zijn gewoon gasten die extreem veel gainen op acceptabele doseringen. Daarnaast zijn er natuurlijk wel pro's die wel hele hoge doseringen gebruiken. Op het forum van MD is een heel topic waarin ook jongens reageren die semi profs en upper end amateurs begeleiden of in hun vriendengroep hebben zitten. Soms komen er wel redelijk bizarre kuurschema's uit.

Vooral de peptides zijn populair naast de standaard HGH, AS en insuline. Follistatin wordt steeds meer gebruikt.

Heb je daar een bron van? Een film of een interview ofzo? Niet dat ik je niet geloof maar ik zou het gewoon graag een van hem zelf horen.

Ze kuren inderdaad niet constant, dat is ook niet aan te raden. Als er juist wordt omgegaan met AS kan je groot worden, en groot blijven, en lang groot blijven. Regelmatig check ups bij de dokter, 24/7 op je voeding letten tijdens het kuren...
Er zijn genoeg mensen die al 40 jaar AS gebruiken, en nog nooit klachten hebben gehad. Dan zijn er weer de mensen die kuren, maar er niet goed mee omgaan, klachten krijgen... (zoals inwendige ontstekingen rond de lever etc). Wat ervoor zorgt dat roids in slecht daglicht komen te staan.

Als je het woord anabolen nog maar bovenhaalt bij iemand die er niets van kent, breekt hij het volledig af. In amerika worden anabolen bij oudere mensen zelfs voorgeschreven om actief te blijven (nomsayin'?), dat zet je wel aan het denken he...

Genen! Wat al vermeld is, de een gaat dood aan de gevolgen van longkanker terwijl die niet eens gerookt heeft, de ander rookt zn leven lang zonder daar aan te sterven.., zo ook met roids!

die pillendoos van hem stelt niet veel voor vergeleken met de hoeveelheden aas + hgh + insuline die ze nemen.. topje van t ijsberg

waren ook maar 3 medicatie
statines en dan nog wat voor zn lever en nieren (niet dat dat erg goed klinkt...)
de rest waren gewoon supps (omegas, joint support, vitamines, mariadistel, zaagpalm,...) en dingetjes als aspirine...

Ik vraag me af welke pro die naast het vele aas gebruikt.

Ook erg ongezond leeft, hierbij bedoel ik drinken drugs enz enz.

Die vraag kwam in me op puur uit nieuwegierigheid.

Ik vraag me af welke pro die naast het vele aas gebruikt.

Ook erg ongezond leeft, hierbij bedoel ik drinken drugs enz enz.

Die vraag kwam in me op puur uit nieuwegierigheid.

Naar het schijnt zuipt Phil Heath zich elke dag kapot, leeft hij van fastfood en is hij niet vies van een lijntje.
En trainen doet hij ook maar af en toe eens en enkel als zijn kater niet te erg is.

crack is the key 2 succes !! dat en goeie genen natuurlijk...

craig titus bleef al eens graag een paar daagjes wakker op meth.
heeft em niet al te ver gebracht natuurlijk...

Heb de titel van het topic trouwens maar even aangepast want ging echt nergens over.

Mensen snappen blijkbaar nog altijd niet dat AAS bij de minst dodelijke medicijnen horen die er zijn. Wat in het gemiddelde medicijnkastje staat is dodelijker aan een hoge dosis. Het aantal doden ten gevolge van AAS gebruik kan je op twee handen tellen (niet per jaar maar over meerdere jaren). En bij verantwoord gebruik, of onder controle van een arts/begeleider, is het risico op sterfte of ernstige schade nagenoeg 0,0.

Mijn gok is dat als Ronnie of Jay aan hun einde komen, de kans vele malen groter is dat het ten gevolge van voeding/levensstijl of natuurlijke dood zal zijn.

leugens, er stierven in de hele vs wel 3 per jaar door AS hoor! :D
ontopic denk ik dat ze best veel juicen, en niet veel compleet off zijn (de meesten)
als al zo vele (veel kleinere) amateurs na 5 weken off de draad alweer opnemen, waarom zouden alle monsterpro's het volgens het gezonde boekje doen?

Terug
Naar boven