Fitness Seller

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

heehehh die laatste foto :) ziekelijk

Zo willen we worden :D

van brinta naar AAS naar insuline :D

jay lijkt op zn 17 wel al gyno te hebben op die pic

Leuk dat hier een stel mafketels zich afvragen waarom een pro nog leeft spoor je nog wel waarom leeft ts en zit die niet in een gesticht zoiets vraag je toch niet

Only at dbb.

even nog een anekdote van 2005 dat ik me herinner van een amateur nabba wedstrijdkerel, die zn kuur dat ik me herinner was destijds 2g test + 1g deca, 10iu hgh en hoeveel insuline weet ik niet...orals weet ik ook niet.

• Topic Starter Topic Starter
zijn genoeg pro's die er ''gezond'' uitzien en na hun carriere nog doortrainen en een decent fysiek hebben.

voorbeeld: Shawn Ray. 15x meegedaan aan de Mr.O , niet echt een massa monster, maar zeker wel de aesthetics en een WOW factor + een fysiek wat 99,9999% vd wereld nooit zal behalen.

Troy Alves: gozer is 46, fysiek waaar je U tegen zegt en is nogsteeds een IFBB Pro, zijn nadruk ligt ook meer op de aesthetic en eye pleasing fysiek ipv massa monster. Die gozer heeft ook 5+ x een Mr.O meegedraait en ziet er nogsteeds uitstekend uit.

maat van mij snuift en zuipt letterlijk ze kop deraf en dat om de dag ! kuurt hier ook bij ! wordt waarschijnlijk ook niet oud :( maar geloof me , hij heeft een fysiek waar je broerd van van wordt ! en hij neemt mischien 500mg test met wat dianabol en thats it !!! hij kan zo het podium op ik zweer het.
ik hem hem al 100.000 keer gevraagd hoe de **** dit kan en ook hij zegt dat als ie maar aan anabolen ruikt groeit ie letterlijk de pan uit ! ook al leef ik nog zo gezond en gebruik ik 2x zoveel als hem zal ik dit niet halen !! genetica zijn nummer 1 ! dan pas de rest , trainen aas etc,

groeten,

Ben eigenlijk heel benieuwd naar wat Serge Nubret z'n kuurtjes waren.
Sowieso omdat het mijn all time favourite fysiek is, maar ook omdat hij echt tot aan z'n laatste dagen aan bb'n heeft gedaan.

nubret2.jpg

Hier op 53 jaar
http://www.youtube.com/watch?v=QzoSfG5fYgY

70 jaar still pumpin :D
http://www.youtube.com/watch?v=cIPZgmxgg_s

Helaas overleden op 72 jarige leeftijd.

aboo, want to know

Sowieso omdat het mijn all time favourite fysiek is, maar ook omdat hij echt tot aan z'n laatste dagen aan bb'n heeft gedaan.

ik heb hier nog een mp3 liggen va neen lange interview met serge, waarin hij veel verteld over zijn voeding, competitie en bv de olympia in 1975 (en ook de reden waarom zijn aandeel in pumping iron zo kort was).
gast at rond de 4kg aan vlees (waaronder paardenvlees) per dag (!).
hij had ook maar een paar eetmomenten per dag geloof ik.
ik ga er vanuit dat zijn dood te maken had met zn insulinegebruik.. zie geen andere reden.
zeker mijn all time favoriet die man..

ik heb hier nog een mp3 liggen va neen lange interview met serge, waarin hij veel verteld over zijn voeding, competitie en bv de olympia in 1975 (en ook de reden waarom zijn aandeel in pumping iron zo kort was).
gast at rond de 4kg aan vlees (waaronder paardenvlees) per dag (!).
hij had ook maar een paar eetmomenten per dag geloof ik.
ik ga er vanuit dat zijn dood te maken had met zn insulinegebruik.. zie geen andere reden.
zeker mijn all time favoriet die man..

Jep van die 1 grote maaltijd per dag en voornamelijk veel paardenvlees wist ik ook ja.
Hij at overigens alle andere bb'rs eruit bij van die all you can eat tentjes. :D
Op bodybuilding.com forum staat ook heel veel, aangezien hij daar zelf regelmatig posten.
Nog een interessant feitje is dat hij 2000 situps per dag deed.

72 jaar is toch een vrij 'normale' leeftijd moet ik zeggen.
Al ziet hij er op dat laatste filmpje(70jr) nog extreem fit uit.
Op wikipedia staat trouwens dat er ''conspiracies'' zijn dat hij vergiftigd zou zijn door z'n eigen kinderen voor het geld.

• Topic Starter Topic Starter

http://4.bp.blogspot.com/_nDUPWYmK8KM/S8yN2fUktKI/AAAAAAAAAYI/2Q1UULi4ovs/s1600/nubret2.jpg

Hier op 53 jaar
http://www.youtube.com/watch?v=QzoSfG5fYgY

70 jaar still pumpin :D
http://www.youtube.com/watch?v=cIPZgmxgg_s

Helaas overleden op 72 jarige leeftijd.

Respect voor die man. Ademt BB. is BB.

Jep van die 1 grote maaltijd per dag en voornamelijk veel paardenvlees wist ik ook ja.
Hij at overigens alle andere bb'rs eruit bij van die all you can eat tentjes. :D
Op bodybuilding.com forum staat ook heel veel, aangezien hij daar zelf regelmatig posten.
Nog een interessant feitje is dat hij 2000 situps per dag deed.

72 jaar is toch een vrij 'normale' leeftijd moet ik zeggen.
Al ziet hij er op dat laatste filmpje(70jr) nog extreem fit uit.
Op wikipedia staat trouwens dat er ''conspiracies'' zijn dat hij vergiftigd zou zijn door z'n eigen kinderen voor het geld.

klopt, maar zn dood was gerelateerd aan t falen van zn pancreas. ik zie dan wel een link met insuline. hij was namelijk ook weer in voorbereiding voor een guestpose.
zal even kijken of ik zo dat mp3tje kan uploaden ergens

70 jaar en zo'n fysiek. Wow. Dit is echt indrukwekkend.

Terug
Naar boven