MuscleMeat

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

Van aas hoef je niet dood te gaan, net zoals met roken

Verschil tussen roken en AAS gebruik is nogal groot. Bovendien hebben we het hier over een overdosis aan AAS middelen voor langere tijd, waarschijnlijk constant.

een gemiddelde pro heeft een super gezond lifestyle en is de hele dag alleen met zijn lichaam bezig.

Voor zover ik weet heeft iedereen die met AAS bezig is een super gezonde lifestyle? We eten allemaal gezond ? Zo niet dan hoor ik graag wat er verbeterd kan worden.

pros gebruiken minder aas dan meestal gedacht wordt. Its all about genetics.

Zoveel massa krijg je echt niet alleen met genetics. Dat ze weinig gebruiken is net zo uit de lucht gegrepen als dat ze veel gebruiken. Maar gezien de grootte van die gasten ligt het voordeel toch wel in het vermoeden dat ze veel gebruiken.

Maakt niet uit of je in de gaten gehouden wordt. When shit hits the fan it's over. Mensen hebben een klein beetje teveel vertrouwen in de macht van een arts

Je onderschat echt hun genetics gast. We hebben het hier wel over de top van de wereld he met genetische eigenschappen die 1 op de 100.000 mensen niet eens heeft. Kijk maar eens wat voor transformaties die gasten in hun begin jaren al hebben gemaakt. Dat is voor haast niemand eens weggelegd met alle aas op de wereld over 100 jaar tijd.

Ja als je jezelf gezond vindt vergelijken met een pro dan zit je er toch nog behoorlijk naast hoor. Zoals ik zei ze zijn continue met hun lichaam bezig. Hun hele dieet passen ze tot op een gram aan. Ze doen heel veel cardio wat eigenlijk overbodig is voor gains maar wel gezond is. Ze hebben nog een beter ritme dan de zon. Meeste werken niet, kunnen goed rusten. Veel lichamelijke behandelinge, massage, zonnen, verzorging etc. En dat zijn maar paar voorbeelden. Hun vetpercentage loopt gedurende de hele jaar niet uit de hand. Vergelijken met hun leef jij als een alcoholist kerel.

En nee ook weer mis. Als er bij een checkup hogere waarden ontdekt worden gaan ze echt wel off tot alles weer hersteld is. En pro's zijn ook echt niet de hele jaar continue on.

• Topic Starter Topic Starter
tumblr_lwvp2zu9tt1qc8kay.png

wvbz1l.gif

Jaja nu weten we het wel, als je niks weet toe voegen, praat dan ook niet.

denk dat gemiddelde pro bb'er een zo goed voeding en supplementen schema heeft dat die kuurtjes minimale schade aanbrengen. natuurlijk zijn ze wel ongezond bezig!

• Topic Starter Topic Starter
Je onderschat echt hun genetics gast. We hebben het hier wel over de top van de wereld he met genetische eigenschappen die 1 op de 100.000 mensen niet eens heeft. Kijk maar eens wat voor transformaties die gasten in hun begin jaren al hebben gemaakt. Dat is voor haast niemand eens weggelegd met alle aas op de wereld over 100 jaar tijd.

Ja als je jezelf gezond vindt vergelijken met een pro dan zit je er toch nog behoorlijk naast hoor. Zoals ik zei ze zijn continue met hun lichaam bezig. Hun hele dieet passen ze tot op een gram aan. Ze doen heel veel cardio wat eigenlijk overbodig is voor gains maar wel gezond is. Ze hebben nog een beter ritme dan de zon. Meeste werken niet, kunnen goed rusten. Veel lichamelijke behandelinge, massage, zonnen, verzorging etc. En dat zijn maar paar voorbeelden. Hun vetpercentage loopt gedurende de hele jaar niet uit de hand. Vergelijken met hun leef jij als een alcoholist kerel.

En nee ook weer mis. Als er bij een checkup hogere waarden ontdekt worden gaan ze echt wel off tot alles weer hersteld is. En pro's zijn ook echt niet de hele jaar continue on.

Ik zie niet in hoe die dingen bijdragen aan het krijgen van meer massa. Massage, zonnen, verzorging (wat voor verzorging, huidcremepjes of wat? :p) Tot de gram aanpassen is misschien handig als het aankomt op droog blijven maar heeft ook vrij weinig te maken met het winnen van massa. Je kunt nog zo goed eten betekent nog niet dat de massa er even aangeplakt wordt.

Ik heb het idee dat jij genetics overschat hoor. Die gasten worden te vaak op een voetstuk geplaatst en daardoor kan je nooit goed zien wat ze doen. En dat is waar de schoen wringt voor veel mensen. Als dit meer open was dan zouden mensen ook beter weten hoe ver ze er echt daadwerkelijk van afliggen enz. Dit topic is bedoeld om daar wat inzicht in te krijgen. Wat zijn die ideale omstandigheden enz. Teminste dat had ik voor ogen.

TROUWENS gram voor gram eten? Ik heb ronnie coleman, kai green wie dan ook vaak zien eten en ik zie ze niet de kip wegen of stukjes van de kip afsnijden hoor, dus hoe bedoel je, gram voor gram. Bovendien heb ik ronnie vele malen een zee van barbequesaus over ze kip zien doen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de genetica een grote rol speelt.

Hier wat foto's van Coleman voor hij begon met AAS.

3149dfr.jpg

530ime.jpg

Ik denk dat velen dat niet eens voor elkaar krijgen met een extensief kuurverleden.

En hoe weet jij dat hij hier nog geen AAS gebruikte?

Maar ik denk ook dat pro's minder gebruiken dan mensen denken.

lol dat hij daar nog geen AAS zou gebruikt hebben is bullshit imo :o

zeg ook niet dat ze monsterhoeveelheden gebruiken maar dat zei TS ook niet, hij sprak enkel over grotere kuren als de meeste forumgebruikers hier (en schijnbaar geen last hebben)

Laatst bewerkt:
Slavenkinderen in Amerika/Europa zijn sowieso genetisch superieur t.o.v. de blanke medemens puur en alleen vanwege het feit dat de voorouders geselecteerd zijn op basis van de lichamelijke gesteldheid. De krachtigste uit een groep van duizenden mochten mee op de boot en dit zijn de nakomelingen daarvan. Praktijkvoorbeelden zat van bankhangende n*gers die zonder training even 100 kg benchen. Soms moet je ook gewoon accepteren dat het verschil in genen groot kan zijn.

Slavenkinderen in Amerika/Europa zijn sowieso genetisch superieur t.o.v. de blanke medemens puur en alleen vanwege het feit dat de voorouders geselecteerd zijn op basis van de lichamelijke gesteldheid. De krachtigste uit een groep van duizenden mochten mee op de boot en dit zijn de nakomelingen daarvan. Praktijkvoorbeelden zat van bankhangende n*gers die zonder training even 100 kg benchen. Soms moet je ook gewoon accepteren dat het verschil in genen groot kan zijn.
:roflol: wat een bullshit!

Het klopt dat alleen de beste en sterkste slaven de oversteek maakten naar Noord of Zuid-Amerika. Er was aanbod genoeg en de WIC nam geen oude mannetjes of schrale negertjes mee om te verkopen aan de plantagehouders ;) Of dat nu nog een rol speelt qua genetics van Coleman weet ik niet, maar het is in ieder geval niet helemaal uit te sluiten..

@ BillTom: hoe weet je zeker dat dit zonder AAS is?

@ BillTom: hoe weet je zeker dat dit zonder AAS is?

Ik kan dat natuurlijk niet direct staven met bewijs maar aangezien Coleman op dat moment gewoon nog trainde in de politiegym, zich volvrat met junkfood (volgens bronnen) en leefde van enkel een politiesalaris was het niet waarschijnlijk dat hij het zich kon veroorloven om dure AAS te gebruiken zonder over te schakelen naar een gezond dieet. Daarnaast is hij explosief gegroeid in massa nadat hij pro werd. Er valt veel voor te zeggen dat zijn goede genen hem het voordeel van de twijfel geven. Maar inderdaad, het blijft een aanname van mijn kant.

Zou het misschien kunnen dat 1) de mate van gebruik door profs soms wat overdreven wordt? 2) AAS minder schadelijk zijn dan de media en instanties je willen doen geloven? 3) er geen of nauwelijks een verhoogt risico is op sterfte zelfs bij langdurig gebruik als je weet waarmee je bezig bent?

De paar profs die in het verleden overleden zijn tengevolge van kuren waren niet aan het gebruiken, maar echt aan het misbruiken. En wat ik onder misbruik versta is bijv: een massa orals lange tijd (vele maanden) gebruiken en dan totaal geen controle bij de dokter.

Of bijv. diuretica en dan heel weinig water drinken en dan doodzweten op het podium. Of als je weet dat je een hartafwijking hebt toch tegen beter weten in zwaar doorkuren. Dat soort zaken zijn dodelijk.

Wat je bij Ronnie vooral ziet is dat de zware training zelf erg zwaar is voor zijn lichaam, hij heeft heel wat blessures gehad en dat zie je ook bij de anderen. Indirecte gevolgen dus, al kunnen die net zo goed bij naturel atleten voorkomen.

We weten natuurlijk niet wat de 2 profs waar je naar refereert verder nog aan klachten hebben, of hoe hun gezondheid zal evolueren op 50, 60 en 70j dus dat is afwachten. Wat we wél weten is dat sporten, gezond eten en een laag vetpercentage de schadelijkheid van AAS voor een belangrijk deel balanceren. En dus kan het heel goed zo zijn dat deze heren gezonder en langer zullen leven dan de gemiddelde Amerikaan.

• Like
Waarderingen: Rokh
Je kan makkelijk trt bij je dokter hoor in amerika, dan kan je gwn bij de politie werken

Mijn mening is, dat de schadelijkheid van aas bij normaal gebruik zwaar overrated is.
Een lage dosis testosteron voor mannen vanaf ongeveer 25 zou zelfs gezond zijn, aangezien je testosteron vanaf die leeftijd zakt.(heb het niet over hogere doseringen dan)
En kijk eens naar de bb'rs van rond de jaren 70, zaten toch wel flink aan de dianaboltjes als je alle verhalen moet geloven.
Dianabol word nu gezien als één van de zeer schadelijke aas, terwijl die mannen ze als snoepjes aten en toch nog rondlopen of op een vrij gemiddelde leeftijd stierven.

Mijn mening is, dat de schadelijkheid van aas bij normaal gebruik zwaar overrated is.
Een lage dosis testosteron voor mannen vanaf ongeveer 25 zou zelfs gezond zijn, aangezien je testosteron vanaf die leeftijd zakt.(heb het niet over hogere doseringen dan)
En kijk eens naar de bb'rs van rond de jaren 70, zaten toch wel flink aan de dianaboltjes als je alle verhalen moet geloven.
Dianabol word nu gezien als één van de zeer schadelijke aas, terwijl die mannen ze als snoepjes aten en toch nog rondlopen of op een vrij gemiddelde leeftijd stierven.

laatste deel is niet helemaal waar, toen dianabol er net was is het echt gesnoept en zijn er een heleboel mensen op jonge leeftijd overleden. google even op history dianabol

Terug
Naar boven