- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Van aas hoef je niet dood te gaan, net zoals met roken
Verschil tussen roken en AAS gebruik is nogal groot. Bovendien hebben we het hier over een overdosis aan AAS middelen voor langere tijd, waarschijnlijk constant.
een gemiddelde pro heeft een super gezond lifestyle en is de hele dag alleen met zijn lichaam bezig.
Voor zover ik weet heeft iedereen die met AAS bezig is een super gezonde lifestyle? We eten allemaal gezond ? Zo niet dan hoor ik graag wat er verbeterd kan worden.
pros gebruiken minder aas dan meestal gedacht wordt. Its all about genetics.
Zoveel massa krijg je echt niet alleen met genetics. Dat ze weinig gebruiken is net zo uit de lucht gegrepen als dat ze veel gebruiken. Maar gezien de grootte van die gasten ligt het voordeel toch wel in het vermoeden dat ze veel gebruiken.
Maakt niet uit of je in de gaten gehouden wordt. When shit hits the fan it's over. Mensen hebben een klein beetje teveel vertrouwen in de macht van een arts
Je onderschat echt hun genetics gast. We hebben het hier wel over de top van de wereld he met genetische eigenschappen die 1 op de 100.000 mensen niet eens heeft. Kijk maar eens wat voor transformaties die gasten in hun begin jaren al hebben gemaakt. Dat is voor haast niemand eens weggelegd met alle aas op de wereld over 100 jaar tijd.
Ja als je jezelf gezond vindt vergelijken met een pro dan zit je er toch nog behoorlijk naast hoor. Zoals ik zei ze zijn continue met hun lichaam bezig. Hun hele dieet passen ze tot op een gram aan. Ze doen heel veel cardio wat eigenlijk overbodig is voor gains maar wel gezond is. Ze hebben nog een beter ritme dan de zon. Meeste werken niet, kunnen goed rusten. Veel lichamelijke behandelinge, massage, zonnen, verzorging etc. En dat zijn maar paar voorbeelden. Hun vetpercentage loopt gedurende de hele jaar niet uit de hand. Vergelijken met hun leef jij als een alcoholist kerel.
En nee ook weer mis. Als er bij een checkup hogere waarden ontdekt worden gaan ze echt wel off tot alles weer hersteld is. En pro's zijn ook echt niet de hele jaar continue on.

) Tot de gram aanpassen is misschien handig als het aankomt op droog blijven maar heeft ook vrij weinig te maken met het winnen van massa. Je kunt nog zo goed eten betekent nog niet dat de massa er even aangeplakt wordt.
wat een bullshit!
Of dat nu nog een rol speelt qua genetics van Coleman weet ik niet, maar het is in ieder geval niet helemaal uit te sluiten..