Fitness Seller

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

Volgens mij zijn er ook niet echt onderzoeken naar de effecten van langdurig aas gebruik of wel?

Maar ik denk ook wel dat ze minder gebruiken als de meeste denken. Op het forum hier zie ik ook wel eens kuren van grote gasten voorbij komen die toch echt kuren pakken die best meevallen. Sommige anderen pakken dan weer kuren met grote hoeveelheden terwijl ze niet super groot zijn. Het zal ook wel mee te maken hebben hoe een persoon reageert op een stof.

Ik denk ook dat ze veel minder gebruiken dan wij denken. Epic genetics.

Zekers gebruiken ze minder , kijk ff naar prof kuurtje a la coleman

Even this steroid cycle the dosage are not too extreme. Some pros go into the 2,000mgs+ for testosterone, and higher in other steroids. Insulin is used on training days. One must be well researched in insulin, as it can be quite dangerous. Growth Hormone is often run for several months at a time, not just during the cycle. Many bodybuilders will also go on a low dosage of testosterone, 200-300mgs per week, instead of going completely off.

coleman cycle 1.jpg

wow ik zag dat filmpje van supplements. Laat ik het zo zeggen, als je al die medicatie al als: prescription medicatie krijgt zijn je lever/cholesterol waardes echt faqued.
Verder denk ik dat deze heren goede vriendjes zijn met hun dokter en voor iedere scheet wel alles op recept kunnen krijgen

In Amerika is dat inderdaad vrij eenvoudig. Er mag niks, maar als je geld hebt dan kan je via een omweg het alsnog legaal krijgen, de omweg stelt niet zoveel voor, gaat alleen om de dollars.

Maar hier in NL ook produceer je geen reet test je krijg alsnog niks of een testpleister lol

• Topic Starter Topic Starter

Even this steroid cycle the dosage are not too extreme. Some pros go into the 2,000mgs+ for testosterone, and higher in other steroids. Insulin is used on training days. One must be well researched in insulin, as it can be quite dangerous. Growth Hormone is often run for several months at a time, not just during the cycle. Many bodybuilders will also go on a low dosage of testosterone, 200-300mgs per week, instead of going completely off.

Haha oftewel bridgen met een low dosage van 200-300 mgs per week. Man, man sommige lopen hier al te trippen om hun gezondheid bij een kuurtje van 10 weken op 500 mgs per week. 2,4 gram test per week, the ****

nou ja oke toegegeven dit kan nog in twijfel getrokken.

Laatst bewerkt:
Er staan op internet vaker zogenaamde kuurtjes die profs zouden pakken alleen vraag ik me af welke ook daadwerkelijk klopt.

en jij geloofd dat? De t*ring gast je bent 43j. Dit is natuurlijk allemaal BS bedacht door haters en aas verkopers.

Ik snap echt niet dat jullie zo makkelijk denken. Dat wat hormoontjes extra in je lichaam zo ontiechelijk veel verschil gaat uitmaken. Er zijn talloze lichamelijke factoren betrokken waar 100'en verschillende hormonen om het hoek komen komen. Er is ook een limit he qua receptoren. Je kan niet verwachten dat de dosis recht evenredig staat met de massa.

Er zijn genoeg jongens geweest hier ook op de forum die 2.5 g aas of meer namen en pas net gespierd lijken.

Genetics gasten, genetics.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:14 ----------

en zelfs als ze 10 gram aas gebruiken en significant meer gains maken daarmee dan 1 of 2 g aas betekent dat alleen dat hun genetics zo onmenselijk zijn en zo veel receptoren ter beschikking hebben dat bij een dosis wat haast 1 miljoen keer hoger is dan normaal hun lichaam hier dus alsnog raad mee weet. Ga er maar niet van uit dat jij dat ook kan. Oftewel het komt weer terug te vallen op genetics.

kerel met heel veel aanzien hier op het forum vroeger en die wedstrijden doet heeft mij eens persoonlijk verteld over zijn gebruik .
dit is natuurlijk nog geen pro ,maar wou het toch maar even meegeven .
hij is nu al 3 jaar aan een stuk on . zet nooit meer als 1 gr test ,bridget op 5OO test en in de winter laat hij er 8OO deca bij meelopen en in de zomer 6OO tren . dit nooit niet langer als 12 weken . al zijn waardes zijn nog steeds zeer goed ,alleen bij tren ziet hij dat zijn nierwaardes iets zijn gestegen . maar dan blijft hij er weer voor een hele poos vanaf tot alles weer vanzelf is hersteld.blijft voor de rest van de diuretica af en leeft 100% voor de sport . drinkt ALTIJD water enz,...dus ik denk dat het allemaal wel best meevalt als je niet overdrijft en je goed je waardes controleerd. zijn ze gestegen dan moet je gewoon even oppassen met wat je doet .zo zulle de pro's het ook wel doen ,ma dan late ze er natuurlijk ook het hele jaar hgh bijlopen

• Topic Starter Topic Starter
en jij geloofd dat? De t*ring gast je bent 43j. Dit is natuurlijk allemaal BS bedacht door haters en aas verkopers.

Ik snap echt niet dat jullie zo makkelijk denken. Dat wat hormoontjes extra in je lichaam zo ontiechelijk veel verschil gaat uitmaken. Er zijn talloze lichamelijke factoren betrokken waar 100'en verschillende hormonen om het hoek komen komen. Er is ook een limit he qua receptoren. Je kan niet verwachten dat de dosis recht evenredig staat met de massa.

Er zijn genoeg jongens geweest hier ook op de forum die 2.5 g aas of meer namen en pas net gespierd lijken.

en zelfs als ze 10 gram aas gebruiken en significant meer gains maken daarmee dan 1 of 2 g aas betekent dat alleen dat hun genetics zo onmenselijk zijn en zo veel receptoren ter beschikking hebben dat bij een dosis wat haast 1 miljoen keer hoger is dan normaal hun lichaam hier dus alsnog raad mee weet. Ga er maar niet van uit dat jij dat ook kan. Oftewel het komt weer terug te vallen op genetics.

Er zullen gerust wel middelen zijn die upregelatie van receptoren mogelijk maken. Denk als je voor langere tijd hoge concentraties hebt in je lichaam dat, dat uit zichzelf al wel gebeurd maar ja het is en blijft allemaal broscience jammer genoeg. Ik wil mensen ook adviseren niet meteen buiten de boot te stappen. Wat echte harde feiten en onderzoeken zouden wel eens fijn zijn op dit gebied.

Deze discussie is al eindeloos vaak aan bod gekomen. Conclusie: degeen die het hardst schreeuwt heeft gelijk. In dit geval Kukishu, gefeli.

Ik kan dat natuurlijk niet direct staven met bewijs maar aangezien Coleman op dat moment gewoon nog trainde in de politiegym, zich volvrat met junkfood (volgens bronnen) en leefde van enkel een politiesalaris was het niet waarschijnlijk dat hij het zich kon veroorloven om dure AAS te gebruiken zonder over te schakelen naar een gezond dieet. Daarnaast is hij explosief gegroeid in massa nadat hij pro werd. Er valt veel voor te zeggen dat zijn goede genen hem het voordeel van de twijfel geven. Maar inderdaad, het blijft een aanname van mijn kant.

omg, wat ben jij naief, jou ogen moeten nog geopend in de BB wereld...

tijdens hun ON season zitten de pro's tussen de 5a6 gram AAS, 20 iu HGH en insuline

Big-T kan aan Coleman vragen wat hij gebruikte in zijn glorie tijd :dunno:

Wat een reactie weer , neem alsjeblieft niet meer dan halve gram want het blijkt wel weer dat idd de een er beter tegen kan dan de ander en het gaat zeker in je kop zitten.

Terug
Naar boven