Utrechter
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
Je kan makkelijk trt bij je dokter hoor in amerika, dan kan je gwn bij de politie werken
Dat klopt, je kan bijvoorbeeld naar verjongingsklinieken, ook voor hgh.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan makkelijk trt bij je dokter hoor in amerika, dan kan je gwn bij de politie werken
laatste deel is niet helemaal waar, toen dianabol er net was is het echt gesnoept en zijn er een heleboel mensen op jonge leeftijd overleden. google even op history dianabol

Ik denk ook dat ze veel minder gebruiken dan wij denken. Epic genetics.
Zekers gebruiken ze minder , kijk ff naar prof kuurtje a la coleman
Even this steroid cycle the dosage are not too extreme. Some pros go into the 2,000mgs+ for testosterone, and higher in other steroids. Insulin is used on training days. One must be well researched in insulin, as it can be quite dangerous. Growth Hormone is often run for several months at a time, not just during the cycle. Many bodybuilders will also go on a low dosage of testosterone, 200-300mgs per week, instead of going completely off.
bro sience topic dit. iedereen roept maar wat onzin, over iets waar ze denken verstand van te hebben.
goodjob.
Zekers gebruiken ze minder , kijk ff naar prof kuurtje a la coleman
Even this steroid cycle the dosage are not too extreme. Some pros go into the 2,000mgs+ for testosterone, and higher in other steroids. Insulin is used on training days. One must be well researched in insulin, as it can be quite dangerous. Growth Hormone is often run for several months at a time, not just during the cycle. Many bodybuilders will also go on a low dosage of testosterone, 200-300mgs per week, instead of going completely off.
en jij geloofd dat? De t*ring gast je bent 43j. Dit is natuurlijk allemaal BS bedacht door haters en aas verkopers.
Ik snap echt niet dat jullie zo makkelijk denken. Dat wat hormoontjes extra in je lichaam zo ontiechelijk veel verschil gaat uitmaken. Er zijn talloze lichamelijke factoren betrokken waar 100'en verschillende hormonen om het hoek komen komen. Er is ook een limit he qua receptoren. Je kan niet verwachten dat de dosis recht evenredig staat met de massa.
Er zijn genoeg jongens geweest hier ook op de forum die 2.5 g aas of meer namen en pas net gespierd lijken.
Genetics gasten, genetics.
---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:14 ----------
en zelfs als ze 10 gram aas gebruiken en significant meer gains maken daarmee dan 1 of 2 g aas betekent dat alleen dat hun genetics zo onmenselijk zijn en zo veel receptoren ter beschikking hebben dat bij een dosis wat haast 1 miljoen keer hoger is dan normaal hun lichaam hier dus alsnog raad mee weet. Ga er maar niet van uit dat jij dat ook kan. Oftewel het komt weer terug te vallen op genetics.
Wat verwacht je dan? Alsof er experts zitten op het forum die 100% zeker weten wat die pro's doen
Ik kan dat natuurlijk niet direct staven met bewijs maar aangezien Coleman op dat moment gewoon nog trainde in de politiegym, zich volvrat met junkfood (volgens bronnen) en leefde van enkel een politiesalaris was het niet waarschijnlijk dat hij het zich kon veroorloven om dure AAS te gebruiken zonder over te schakelen naar een gezond dieet. Daarnaast is hij explosief gegroeid in massa nadat hij pro werd. Er valt veel voor te zeggen dat zijn goede genen hem het voordeel van de twijfel geven. Maar inderdaad, het blijft een aanname van mijn kant.
Ik denk ook dat ze veel minder gebruiken dan wij denken. Epic genetics.
en jij geloofd dat? De t*ring gast je bent 43j. Dit is natuurlijk allemaal BS bedacht door haters en aas verkopers.
Ik snap echt niet dat jullie zo makkelijk denken. Dat wat hormoontjes extra in je lichaam zo ontiechelijk veel verschil gaat uitmaken. Er zijn talloze lichamelijke factoren betrokken waar 100'en verschillende hormonen om het hoek komen komen. Er is ook een limit he qua receptoren. Je kan niet verwachten dat de dosis recht evenredig staat met de massa.
Er zijn genoeg jongens geweest hier ook op de forum die 2.5 g aas of meer namen en pas net gespierd lijken.
Genetics gasten, genetics.
---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:14 ----------
en zelfs als ze 10 gram aas gebruiken en significant meer gains maken daarmee dan 1 of 2 g aas betekent dat alleen dat hun genetics zo onmenselijk zijn en zo veel receptoren ter beschikking hebben dat bij een dosis wat haast 1 miljoen keer hoger is dan normaal hun lichaam hier dus alsnog raad mee weet. Ga er maar niet van uit dat jij dat ook kan. Oftewel het komt weer terug te vallen op genetics.