Fitness Seller

Jay cutler, Ronnie coleman. Hoe kan het dat ze nog gezond zijn?

Omdat zij een hoop geld hebben en over betere dokters en begeleiders beschikken.
Beter antwoord heb je denk ik niet. Geld!!!!!!!

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 19:53 ----------

Zekers gebruiken ze minder , kijk ff naar prof kuurtje a la coleman

Even this steroid cycle the dosage are not too extreme. Some pros go into the 2,000mgs+ for testosterone, and higher in other steroids. Insulin is used on training days. One must be well researched in insulin, as it can be quite dangerous. Growth Hormone is often run for several months at a time, not just during the cycle. Many bodybuilders will also go on a low dosage of testosterone, 200-300mgs per week, instead of going completely off.

Op youtube kun je zien hoe Coleman zijn supplementen in neemt.
Alleen wat hij al ineemt aan supplementen, is mijn avond maaltijd waard!!!!
:D:D

en jij geloofd dat? De t*ring gast je bent 43j. Dit is natuurlijk allemaal BS bedacht door haters en aas verkopers.

Ik snap echt niet dat jullie zo makkelijk denken. Dat wat hormoontjes extra in je lichaam zo ontiechelijk veel verschil gaat uitmaken. Er zijn talloze lichamelijke factoren betrokken waar 100'en verschillende hormonen om het hoek komen komen. Er is ook een limit he qua receptoren. Je kan niet verwachten dat de dosis recht evenredig staat met de massa.

Er zijn genoeg jongens geweest hier ook op de forum die 2.5 g aas of meer namen en pas net gespierd lijken.

Genetics gasten, genetics.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:14 ----------

en zelfs als ze 10 gram aas gebruiken en significant meer gains maken daarmee dan 1 of 2 g aas betekent dat alleen dat hun genetics zo onmenselijk zijn en zo veel receptoren ter beschikking hebben dat bij een dosis wat haast 1 miljoen keer hoger is dan normaal hun lichaam hier dus alsnog raad mee weet. Ga er maar niet van uit dat jij dat ook kan. Oftewel het komt weer terug te vallen op genetics.

Ik ga akkoord hier .. Belachelijk dat ze zoveel AAS zouden nemen.

Ken zelf iemand, hij gebruik nu al een 3-4 jaar non-stop .. Hij gebruikt gewone dosissen altijd en laat zich ook vaak controleren, leverwaarde zullen altijd wat verhoogd zijn, maar voor de rest is hij volledig inorde.
Wat hij eet per dag is ook ziekelijk veel aan eieren / vlees..
De Media zegt ook dat als je zoveel eieren super ongezond zou zijn .. Hij freet een dozijn per dag

Zoals Big-T zei .. Veel factoren .. Maar vooral genetica imo

kerel met heel veel aanzien hier op het forum vroeger en die wedstrijden doet heeft mij eens persoonlijk verteld over zijn gebruik .
dit is natuurlijk nog geen pro ,maar wou het toch maar even meegeven .
hij is nu al 3 jaar aan een stuk on . zet nooit meer als 1 gr test ,bridget op 5OO test en in de winter laat hij er 8OO deca bij meelopen en in de zomer 6OO tren . dit nooit niet langer als 12 weken . al zijn waardes zijn nog steeds zeer goed ,alleen bij tren ziet hij dat zijn nierwaardes iets zijn gestegen . maar dan blijft hij er weer voor een hele poos vanaf tot alles weer vanzelf is hersteld.blijft voor de rest van de diuretica af en leeft 100% voor de sport . drinkt ALTIJD water enz,...dus ik denk dat het allemaal wel best meevalt als je niet overdrijft en je goed je waardes controleerd. zijn ze gestegen dan moet je gewoon even oppassen met wat je doet .zo zulle de pro's het ook wel doen ,ma dan late ze er natuurlijk ook het hele jaar hgh bijlopen

3 jaar on? geen kinderwens neem ik aan?

Er zullen gerust wel middelen zijn die upregelatie van receptoren mogelijk maken. Denk als je voor langere tijd hoge concentraties hebt in je lichaam dat, dat uit zichzelf al wel gebeurd maar ja het is en blijft allemaal broscience jammer genoeg. Ik wil mensen ook adviseren niet meteen buiten de boot te stappen. Wat echte harde feiten en onderzoeken zouden wel eens fijn zijn op dit gebied.

ik snap niet waarom je niet kan accepteren dat die mensen gewoon onmenselijk genen hebben. Wat voor onderzoek wil je hiervoor hebben?

Je kan toch ook niet verwachten dat iedereen even hard kan rennen of even goed kan voetballen of honkballen met of zonder aas.

Als je een normale koe hebt die zo makkelijk spier massa aanzet alleen van een beetje gras al. Als je deze koe alle anabolen en beste voeding van de wereld zou geven zou die denk je even groot worden als een belgische dikbil koe die genetisch gefokt is? Ga er maar van uit dat die niet eens in buurt van komt.

Zo is het met top atleten ook ze zijn genetisch op dat gebied gewoon een heel stuk in voordeel.

kinderwens ? kerel die een gym heeft bij mij in de buurt die kuurd al jaren non stop . en echt serieuze hoeveelheden !
zijn chick is nu in verwachting van hem en kindje is (tot nu toe) kerngezond...

• Topic Starter Topic Starter
ik snap niet waarom je niet kan accepteren dat die mensen gewoon onmenselijk genen hebben. Wat voor onderzoek wil je hiervoor hebben?

Je kan toch ook niet verwachten dat iedereen even hard kan rennen of even goed kan voetballen of honkballen met of zonder aas.

Als je een normale koe hebt die zo makkelijk spier massa aanzet alleen van een beetje gras al. Als je deze koe alle anabolen en beste voeding van de wereld zou geven zou die denk je even groot worden als een belgische dikbil koe die genetisch gefokt is? Ga er maar van uit dat die niet eens in buurt van komt.

Zo is het met top atleten ook ze zijn genetisch op dat gebied gewoon een heel stuk in voordeel.
Je zegt de hele tijd dat ze niet veel gebruiken maar daar weet je net zo weinig over als ik. Tenzij je het aan kan tonen met een bron? Wat heb ik wel heb gezien is ronnie in levende lijve die pillen op recept had voor ze lever, cholesterol en nieren. Ik kan daarmee toch wel op ze minst vaststellen dat hij in ieder geval altijd on is of flink gebruikt of beide.

Die koeien die jij bedoeld hadden die niet gewoon een defectie in het myostatin gen? is nogal een verschil met iemand zoals ronnie en jay.

Je zegt de hele tijd dat ze niet veel gebruiken maar daar weet je net zo weinig over als ik. Tenzij je het aan kan tonen met een bron? Wat heb ik wel heb gezien is ronnie in levende lijve die pillen op recept had voor ze lever, cholesterol en nieren. Ik kan daarmee toch wel op ze minst vaststellen dat hij in ieder geval altijd on is of flink gebruikt of beide.

Die koeien die jij bedoeld hadden die niet gewoon een defectie in het myostatin gen? is nogal een verschil met iemand zoals ronnie en jay.

ja en die defecties in bepaalde hormonen komen ook bij mensen voor. Zo zijn er ook mensen met myostatin defficientie, zo zijn er ook mensen met hoge groeihormoon aanmaak die makkelijk 2 meter lang worden. Kan je daar met aas tegen competen?

K*t topic.
Discussie heeft geen zin!
Wij gaan er nooit uitzien als Ronnie/Jay/Phil

• Topic Starter Topic Starter
ja en die defecties in bepaalde hormonen komen ook bij mensen voor. Zo zijn er ook mensen met myostatin defficientie, zo zijn er ook mensen met hoge groeihormoon aanmaak die makkelijk 2 meter lang worden. Kan je daar met aas tegen competen?

Nou ja groeihormonen worden gewoon genomen dus daar zie ik het probleem niet. Mensen met myostatin defficiëntie heb ik nog niet van gehoord. Maar dan zou myostatin blokkers uitkomst kunnen bieden. Maar goed werkende moeten nog uitgevonden worden dacht ik. Genetica is wel beinvloedbaar en in de toekomst steeds meer. Ik vind het gewoon te makkelijk om alles aan genetica af te schrijven.

K*t topic.
Discussie heeft geen zin!
Wij gaan er nooit uitzien als Ronnie/Jay/Phil

Dat weet je niet? Ook belachelijk als mensen zeggen we zullen er nooit achter komen wat de pro's gebruiken. Ik kan mij niet herinneren dat gasten als Jay en Ronny bij de CIA zitten. Dat soort gasten zijn toch ook ooit als kleine teelballen geboren? Gewoon normale mensen? Super genen of niet? Er bestaat volgens mij geen geheime pro aas groupie.. Dat een van ons of iemand anders er nooit achter komt is dus niet helemaal relevant. En anders zoek je Kai even op privé, vertel hem jou droom (pro bodybuilder) misschien dat je wat meer info krijgt over de geheimen van de pro's. lol ik betwijfel echter of zij enige middelen gebruiken die de meest geavanceerder.. lol Anaboluh boY hier niet kent.

Dat weet je niet? Ook belachelijk als mensen zeggen we zullen er nooit achter komen wat de pro's gebruiken. Ik kan mij niet herinneren dat gasten als Jay en Ronny bij de CIA zitten. Dat soort gasten zijn toch ook ooit als kleine teelballen geboren? Gewoon normale mensen? Super genen of niet? Er bestaat volgens mij geen geheime pro aas groupie.. Dat een van ons of iemand anders er nooit achter komt is dus niet helemaal relevant. En anders zoek je Kai even op.

Dacht dat al het belachelijk al was gezegt in het topic maar jij weet het toch wel weer te overtreffen:roflol:

lol.. thanks:o

Ok dan ga ik wel met de rest mee. Niemand zal het ooit weten, is enkel voor de top gasten zoals de black ops van call of duty of chuck norris.

Kan iemand me eigenlijk een beeld geven van wat er echt natty maximum haalbaar is? Ik weet dat genen een rol spelen maar hard werken > genen imo..

Naturel? Moet je denk ik eerder aan Big T vragen.

http://www.youtube.com/watch?v=LSdNmwcbEJs

Kan moeilijk geloven dat hij naturel is. Maar wat een pracht fysiek.

Mocht hij naturel zijn.. dan ben ik benieuwd wat hij kan bereiken met 10+ jaar aas. Dedicatie, motivatie, ervaring heeft hij al.

Even een gerelateerde vraag, is er een manier om te checken hoeveel/hoe efficiënt je receptoren zijn zonder AAS te gebruiken?

Dus AAS gevoeligheid te testen?

Naturel? Moet je denk ik eerder aan Big T vragen.

http://www.youtube.com/watch?v=LSdNmwcbEJs

Kan moeilijk geloven dat hij naturel is. Maar wat een pracht fysiek.

Mocht hij naturel zijn.. dan ben ik benieuwd wat hij kan bereiken met 10+ jaar aas. Dedicatie, motivatie, ervaring heeft hij al.
not sure if...

jef willet is een juicer for life, alleen bij de documentaire at die niet eens vlees en zei '' ik eet bij mn ouders thuis wat ze maken'' JAH HOOR

Even een gerelateerde vraag, is er een manier om te checken hoeveel/hoe efficiënt je receptoren zijn zonder AAS te gebruiken?

Dus AAS gevoeligheid te testen?
Het hangt gewoonlijk toch samen met je aanleg, dus aantal spiercellen bij geboorte. Verwacht niet dat iemand met hoog ecto gehalte veel AR heeft. Heb je van nature meer meso eigenschappen (gemiddelde grootte gewrichten, niet zoveel vet, redelijke spierdikte) dan ga je waarschijnlijk ook meer AR hebben.

Alleen denken mensen nogal snel dat ze ecto zijn, terwijl ze soms meer meso zijn.

Terug
Naar boven