- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee hoe je daar bij komt maar BB die overlijden komen net zo goed in de media, zelfs de amateurs soms.Genoeg van deze jongens die te vroeg overlijden of allerlei complicatie hebben. maar na hun glorie tijden hoor je er weinig meer van. als een oud voetballer komt te overlijden staat het uitgebreid in de krant maar een topbodybuilder na zijn glorie jaren hoor je bar weinig van.
Geen idee hoe je daar bij komt maar BB die overlijden komen net zo goed in de media, zelfs de amateurs soms.
Genoeg van deze jongens die te vroeg overlijden of allerlei complicatie hebben. maar na hun glorie tijden hoor je er weinig meer van. als een oud voetballer komt te overlijden staat het uitgebreid in de krant maar een topbodybuilder na zijn glorie jaren hoor je bar weinig van.
trt is dus gezonder wil je zeggen? Als je vaak kuurt dan of eigenlijk constant?
Ze eten imo zeer gezonde voeding ookal nemen ze het in grote mate. VB 20kilo vlees/rijst/groentes per week en dat al tig jaar. Dit zie ik niet iemand nadoen met frietjes/hamburgers voor zo lang en dan nog levend. Ze hebben van zichzelf al hele goede genen/aanleg om groter te worden dan de gemiddelde burger. Wat betreft AAS gebruik, geen idee/ervaring.
Ronnie eet gewoon typisch pro dieet, echt gericht op groei en behoud van massa. Zijn dieet bestaat meestal uit kip met ovenfrieten (weinig vet) of aardappel uit de oven. Maisbrood geloof ik ook. Hamburgers hoeven niet ongezond te zijn hoor, hangt gewoon af van de rest van je dieet (past het in je macro's). BBQ saus is bij mijn weten vetarm en zolang je de kcal opgebruikt is het te doen. Kcal zijn ook niet superhoog in verhouding tot zijn massa.Hier wil ik toch eens op reageren, ik heb onlangs een DVD gezien van ronnie coleman (videos staan trouwens op youtube) waarin ze hem een hele dag volgden, ik schrok echt van de ongezonde troep die hij binnenspeelde, at vooral bevroren vettige hamburgers die hij telkens bevroren nog de pan in gooide en bakte in boter (zon spray die hij trouwens voor alles gebruikte) deed dan nog zo'n BBQ sauce erop. Dan gingen ze over naar zijn supplementen, zat niets anders in dan pilletje voor mijn gewrichten, pilletje als ik pijn heb, pilletje om zijn cholesterol naar beneden te brengen, etc....
m.a.w. het blijft me verbazen dat zij nog leven maar ik denkt dat dat het nu net is. Het zijn de meest sterksten die overleven op zo'n niveau. Een ding mag je zeker zijn een tachtigjarige ronnie coleman zal je zeker niet zien.
Ronnie had toch in kliniek gelegen vanwege blessures, dus is aan het herstellen en dan zie je er altijd wat minder fit uit. En Ronnie is nooit een vlotte babbelaar geweest. Dit hele topic is op niets gebaseerd.Ronnie ziet er nu niet gezond uit en komt niet vaak uit zijn woorden, was dat vroeger ook zo? Heeft echt een minuut nodig om adem te halen om een zin af te maken, jammer.