XXL Nutrition

Jay's log: een nieuwe start

Re: Jay's log: een nieuwe kans

Lekkere training man gaat goed zo

Lekkere VPR kerel, gaat goed!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag pull gedaan en had weer thuis getraint. Is 3e dag op rij trainen, morgen dus rustdag :p
Bor, chins en db row had ik afhankelijk van de oefening 2-4 maanden niet gedaan dus was weer ff wennen.

Pull

Bent over row:
wu
8x60
5x70
5x70 (onderhands)
5x70 (3 setjes is vpr trouwens)
Tevreden met kracht en uitvoering. Was wel weer ff wennen. Voorheen deed ik ook onderhands maar ga vanaf nu overhands blijven doen. Vind het echt een heerlijke oefening :D

Chins
5x5xBW
Deed ze vrij langzaam, was erg zwaar :o

Dumbbell rows
7x35 (r) + 7x35 (l) :o
8x35 (r) + 10x35 (l)
10x35 (r) + 10x35 (l)
Was echt wennen damn, maar voelde op zich goed aan.

Dumbbell rear delt row
12x10
12x10
12x10

Seated dumbbell shrugs
12x15
12x15
12x15
Erg langzaam gedaan, was wel veels te licht had alleen geen zin om gewichten te wisselen :p

Incline dumbbell curls
10x15
8x15
5x15 :o
Voelde wel goed.

Ratings:
Back: 4/5; bor ging lekker, chins en db row wat minder, pomp was trouwens ook goed
Rear delts: 2/5; ging niet echt fijn
Traps: 3.5/5; was te licht maar had toch wel lekkere burn
Biceps: 3.5/5; voelde goed, pomp was ook wel redelijk

Lekkere training man gaat goed zo

Lekkere VPR kerel, gaat goed!

Thanks mannen!

Leuk dat je volgt :)

Netjes, sterke BOR !

nice

Niks mis met die rows hoor:)

Ook in!

Afgelopen 2 trainingen allebei de keren thuis getraint dus heb maar wat pics gemaakt :p

2qiviiu.png

10p3dz4.png

alhkr8.png

2z89r3o.png

Kwaliteit is wel k*t trouwens, daardoor lijkt bf ook hoger want zie ik spiegel meer lijnen zegmaar :o

Nice man!

lekker breed man

Ik ben ook weer van de partij man! Herkenbaar motivatie en slaap problemen, zelf gebruik ik dagelijks 3mg melatonine. Nergens meer last van, kan idd erg demotiverend werken als je oververmoeid bent. Maar je bent weer terug, en je trainingen gaan goed. Sterke BOR ook trouwens, je foto's zien er ook goed uit hoor. Brede rug!

En succes met je opleiding ;)

Ziet er goed uit kerel!

Net stokkies getraint :p Heb rdl maar ff eruit gehaald want kreeg weer last van mn buikspieren/ademhaling de vorige keer. Gewoon weer lekker leg curls gedaan en moet zeggen heb rdl's geen moment gemist :cool:
Core ga ik vanaf nu gewoon weer thuis trainen buiten mijn trainingen om dus heb momenteel ook geen behoefte aan rdl's. Heb dat tot voorheen ook gedaan en merkte geen nadelig verschil om dit buiten mijn trainingen om te doen. Ik deed het ook weleens na benen maar was toen echt niet meer gefocust. Dat heb ik eigenlijk langer dan 1 jaar zo gedaan, waarschijnlijk dat mn core daardoor ook wat achterloopt. Door het nu buiten mijn trainingen om te doen heb ik meer focus en ben ik niet voorvermoeid want laten we eerlijk zijn benen/lb is gewoon heavy xD

Benen

Leg press
wu
8x160 pr
8x160
8x160
Was vrij zwaar maar voelde erg lekker.

Lying leg curl
12x30 vpr
7x36 pr
7x36

One legged extension
10x23 (l) + 10x23 (r)
10x30 (l) + 10x30 (r) pr
Volgende keer 2 setjes 30kg.

Seated leg curl
10x50
10x50
10x50

Split squats
10xBW+10 (l) + 10xBW+10 (r) pr
10xBW+10 (l) + 10xBW+10 (r)
Ja is nog steeds licht maar iig zwaarder dan ik eerst kon :)

Hierna nog kuiten en cardio gedaan.

Rating:
Quads: 4/5; leg press ging lekker, split squat en leg extensions iets minder
Hams: 4.5/5; leg curls gingen beiden wel goed
Kuiten: 4/5; brandde goed, alleen mmc was soms ver te zoeken

Al met al een prima training vind ik :)

Thanks!

Ik ben ook weer van de partij man! Herkenbaar motivatie en slaap problemen, zelf gebruik ik dagelijks 3mg melatonine. Nergens meer last van, kan idd erg demotiverend werken als je oververmoeid bent. Maar je bent weer terug, en je trainingen gaan goed. Sterke BOR ook trouwens, je foto's zien er ook goed uit hoor. Brede rug!

En succes met je opleiding ;)

Leuk dat je volgt. Ja ik gebruik zelf ook iets van 3mg melatonine. En ja ik ben blij dat ik weer terug ben en weer plezier heb in het trainen :)

Thanks voor de complimenten!

Bedankt man!

Laatst bewerkt:
Ik zit toevallig ook na te denken om core op 'rust' dagen te doen. Maar twijfel nog, wil eerst even kijken hoe het me bevalt om het standaard na de training te doen.

mind muscle control met de calves jwz...als die krengen pijn doen gaat het goed :)

Ik volg.
Sterke trainingen, jammer dat je RDL er even hebt uitgeknikkerd.
Ik vind ze heerlijk :p

Ik zit toevallig ook na te denken om core op 'rust' dagen te doen. Maar twijfel nog, wil eerst even kijken hoe het me bevalt om het standaard na de training te doen.

Ja je moet maar kijken man. Core kun je ook prima thuis trainen, doe zelf nu (side) planks en lying leg raises en het bevalt prima.

mind muscle control met de calves jwz...als die krengen pijn doen gaat het goed :)

Ja idd, ga nu meer op gevoel af want heb niet echt aanleg voor kuiten :o

Ik volg.
Sterke trainingen, jammer dat je RDL er even hebt uitgeknikkerd.
Ik vind ze heerlijk :p

Leuk dat je volgt en bedankt voor het compliment!

Ja rdl's gaan er tijdelijk uit maarja leg curls zijn imo ook prima en ik vind het ook wel belangrijk naar mijn lichaam te luisteren.

Lekkere been training kerel! Heb je geen pics van je benen? Rug ziet er al mooi uit ;)

Terug
Naar boven