MuscleMeat

Jay's log naar 80kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klote dat het zo druk was, maar goede training

• Topic Starter Topic Starter

Thanks man.

Je moet kuiten is met 100 reppers doen!

Gewoon in de smithmachine, zon step eronder en huppen maar.
Als je niet meer kan even 10 sec stoppen en weer gaan en dat tm 100 reps :D

Ja ik zal ff kijken. Ik deed nu standing calf raises met dumbbell en seated in smith. Maar met veel gewicht aan die barbell drukt dat echt op mn knieen.

Ik volg ook :D
Nette trainingen al man, 80kg ga je halen!

Thanks, hoop dat die 80kg gaat lukken ik gain de laatste tijd niet echt snel :(

Klote dat het zo druk was, maar goede training

Thanks man :)

Ik ga jou volgen!

Making all kinds of gains.

Ziet er allemaal goed uit, je krachtstats zijn al goed ontwikkeld. Ga je ook volgen!

Ziet er allemaal goed uit, je krachtstats zijn al goed ontwikkeld. Ga je ook volgen!

Thanks man!

Net UB gedaan. Heb een tijdje niet gelogd. Ben 2 weken ziek geweest helaas. Heb vorig weekend nog wel getraind maar was misschien niet helemaal handig omdat mijn lichaam dan meer met bestrijden van ziektekiemen bezig is ipv herstel van spieren. Had mij dus op het ergste voorbereid deze training, wilde ook rustig beginnen maar merkte in het begin al dat mijn lichaam zo goed als hersteld was.

BP
8x40
6x52.5
2x5x65 VPR
3x70 PR
Ging lekker dit. Volgende keer 3 setjes 65kg.

Chin ups
2x6xBW+5
Volgende keer 3 setjes of eventueel lat pull down erbij, vind chin ups altijd erg vermoeiend.

Dumbbell shoulder press
8x14
5x18
5x14
Faaal, bij laatste set had ik er ook geen zin meer in. Ga deze oefening eruit gooien en 2xpw bbsp doen. Deze oefening heeft mij sowieso nooit gelegen eigenlijk. Toen ik deze voor het eerst deed (8 maanden geleden ofzo) kon ik dit maar met 5kg per hand (:trollface:) dus dat is al belachelijk laag. Hoop nu dat het met bbsp beter zal gaan.

Seated cable row
10x50
2x8x57
Voelde erg lekker dit.

Facepulls + db shrugs
10x30 + 10x20
12x30 + 10x20
8x36 + 10x20
Lekker op zich. Shrugs niet zwaar omdat techniek > gewicht :trollface:
Incline db flyes
10x12
8x14
8x16 PR
Moet niet te diep gaan anders verkloot ik mn schouders.

CGBP
8x55
2x5x60 VPR
Ging op zich prima, laatste 2 reps van beide setjes van 60kg waren megazwaar.

Seated db curls
10x10
5x14
2x14
12kg was bezet helaas, ging toen dus maar 14kg doen. Volgende keer of 10 of 12kg.

Opmerking:
Ben best tevreden over mn training omdat afgelopen 2 weken best k*t waren qua training, voeding was ook niet altijd top omdat ik soms totaal geen eetlust had vanwege ziekte. Kracht is eigenlijk vrij constant gebleven, bij paar oefeningen beetje gewicht erbij.

Ziekte is altijd k*t man, en dan is rust ook het beste. Ga je wel trainen word je vaak alleen maar zieker.

Goede training, vooral na een tijdje niet meer getraint te hebben. Bench press is sterk, gefeliciteerd met je PR! :)
Dumbbell shoulder press ligt mij ook niet, millitary press is lekkerder om te doen.

Mooie training man en en mooie pr op je Bp. ga je volgen zie dat je ook ub lb volg wel met wat andere oefeningen.
sec 6:thumbup:

Ziekte is altijd k*t man, en dan is rust ook het beste. Ga je wel trainen word je vaak alleen maar zieker.

Goede training, vooral na een tijdje niet meer getraint te hebben. Bench press is sterk, gefeliciteerd met je PR! :)
Dumbbell shoulder press ligt mij ook niet, millitary press is lekkerder om te doen.

Thanks man. Ja ik ga gewoon lekker shoulder press met barbell doen.

Mooie training man en en mooie pr op je Bp. ga je volgen zie dat je ook ub lb volg wel met wat andere oefeningen.
sec 6:thumbup:

Thanks!

LB gedaan thuis. Had 2.5 week niet gedeadlift en 3 weken niet gesquat wegens ziekte/vermoeidheid. Nu toch weer lekker gedaan, voelde echt goed weer na zo'n tijdje.

Squat
8x40
6x50
6x60
5x80 PR
1x90 PR
Diepte kon nog ietsje beter maar is al beter dan voorheen.

RDL
5x50
5x70
2x5x90 VPR
Was toch best zwaar :P

Standing calf raise
2x15xBW+15 + 2x15xBW
Op de trap gedaan met gewicht in handen, meteen daarna superset met bodyweight.

Opmerking:
Na tijdje geen SQ en RDL toch tevreden over de gewichten. Squatten moet dus nog ietsje dieper maar moet wel goedkomen denk ik. Had nu ook geen spotter dus moest toch ff voorzichtig zijn :P

Sterke squats! En je RDL's mogen er ook wel wezen. Kracht zit er nog steeds wel in na een tijdje niet getraint te hebben.

Mooie training man en lekkere pr!

Sterke squats! En je RDL's mogen er ook wel wezen. Kracht zit er nog steeds wel in na een tijdje niet getraint te hebben.

Thanks! Ja was ook verrast dat die kracht er nog inzat.

Mooie training man en lekkere pr!

Thanks man!

Net UB gedaan thuis. Kan eindelijk chin ups doen, is wel k*topstelling maar het werkt prima ;)

BP
9x40
6x52.5
2x5x65
1x80 PR
Tevreden met de 80, ging nog vrij soepel vond ik.

Chin ups
2x6xBW
5xBW+5
Volgende keer alle sets weighted proberen.

BB SP
8x30
5x37.5
5x45 PR
1x50 PR
Eindelijk de 50kg gedaan :D

Db row
3x8x32.5
Op techniek, voelde wel lekker zo.

EZ bar upright row
8x27.5 PR
6x27.5
8x27.5
Zit ook progressie in.

Preacher curl
8x27.5
6x30 PR
Ookal is het een isolatieoefening pr = pr :P Had wel dikke pomp.

CGBP
3x5x60 VPR
Eindelijk gelukt.

Concentration curl
2x8x15
Voelde goed.

Opmerking:
Tevreden over de training, met name de presses. Ook oefeningen als upright row en preacher curl gaan prima vooruit vind ik.

mooie training man en lekker chin-ups

Netjeeeees!

Netjes man lekker weigthed doen man komt vanzelf goed

mooie training man en lekker chin-ups

Netjes man lekker weigthed doen man komt vanzelf goed

Thanks mannen!

Vandaag LB gedaan.

SQ
8x40
6x50
5x60
2x5x70 VPR
6x80 PR <- kon wel iets meer hh maar dan zou vorm niet mooi zijn :P
Ben tevreden hiermee. Next time meer setjes van 80kg en anders opwarmen.

Leg press
8x150
10x150
10x175
Was zwaar zo na de squats, had deze oefening 1.5 week niet gedaan :p

Leg extensions
10x91 + 15x50
10x70 + 15x50
De 50kg ongeveer 30 seconden na het vorige setje, dat brandde goed zeg :D
Volgende keer met 70kg eerste setje, bij 91kg gooi ik eigenlijk teveel met het gewicht.

Seated leg curl
10x52
10x61
6x70
Voelde goed.

RDL
6x50
5x70
2x5x90
Zwaar voor hams na leg curls. Onderarmen verzuurden ook. Volgende keer leg curl en leg extension omwisselen.

Rotary calf
20x91
20x91 + 10x50 <- ff om te proberen net als bij leg extension voor de burn. Voelde wel goed.
20x91
Voelde sinds tijden mijn kuiten goed werken.

10-15 min ABS.

Opmerking:
Met name tevreden over squats. Leg extension en leg curl voelden ook lekker. Leg press iets achteruit, maar is ook wel logisch zo direct na de squat. RDL was heavy shizzle ;) Kuiten en abs voelden heerlijk sinds tijden.

Sterk!

Lekkere training man.

Lekker bezig geweest.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven