XXL Nutrition

Jay's log naar 80kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
in maing, lijkt me interessant.

Goede training, RDL is ook goed sterk.

• Topic Starter Topic Starter
in maing, lijkt me interessant.

Leuk dat je volgt! Wanneer ga jij een log starten?

Goede training, RDL is ook goed sterk.

Thanks man!

UB gedaan vandaag!

BP
8x40
6x50
2x6x60
Bij alle sets stang tot borst, normaal iets erboven.

Chin ups
3x6xBW+5 VPR
Eindelijk de 3 sets gedaan.

Dumbbell shoulder press
8x16.5
8x19
7x19
Tevreden. Thuis kon ik 20.5kg dus ik begin beetje aan dat gewicht te twijfelen, zal het thuis nog ff nawegen.

Seated cable row
8x57
10x57
6x64
Ging lekker dit.

Facepulls
3 sets

Db shrugs
3 sets, voelde het echt een stuk beter in mn traps.

Incline db flyes
2 sets heeeel langzaam ;)

Dips
8xBW
8xBW+5
2x5xBW+8 PR
Voelde lekker in triceps.

Seated db curls
3 sets, dikke pomp in biceps.

Opmerking:
Ik lette deze training echt goed op mn techniek, althans dat probeerde ik. Vooral bij bp vind ik goede techniek belangrijk. Heb naar mijn mening ook niet veel qua krachtstats ingeleverd.

Techniek is belangrijk ik vergeet t zelf ook welis goed dat je erop let en mooie training

Mooie training man. Die 1,5kg die je nu minder hebt is niet erg toch. Kan zijn dat je nu met je Bp door een grotere rom je schouder iets meer hebt vermoeid.

Techniek is belangrijk ik vergeet t zelf ook welis goed dat je erop let en mooie training

Thanks man! Ik vind techniek echt wel belangrijk, het gewicht komt vanzelf wel als je techniek goed is.

hmm ik denk dat ik eerst maar even stick bij Battle of the Ecto's ;)

Ja had ik ook een tijdje gedaan, uiteindelijk toch maar dit logje gestart ;)

Mooie training man. Die 1,5kg die je nu minder hebt is niet erg toch. Kan zijn dat je nu met je Bp door een grotere rom je schouder iets meer hebt vermoeid.

Bedankt! Die 1.5kg verschil maakt mij niet heel veel uit, zolang mn schouders maar vermoeid waren. En voorheen smokkelde ik echt bij beide oefeningen, dan ging ik gewoon niet diep genoeg.

Nette training, gewicht maakt geen ene drol uit. Het gaat om gevoel/contractie.

LB gedaan. Squatten blijft nog k*t aanvoelen, althans ik voel die oefening niet in mn quads en dat vind ik jammer. Mn techniek is wel goed en heb dat echt vaak laten checken.

SQ
8x40
8x50
6x60
2x6x62.5
Alles par/onder par.

Leg press
10x125
12x150
10x175
Was ****ing zwaar.

Seated leg curls
10x52
5x61
Afgekapt, ga andere machine doen.

Leg extension
10x70 + 10x50
10x70 + 15x50
Moest ff inkomen :P

RDL
8x50
7x70
6x70
Voelde beter in hams door lichter gewicht.

Kuiten en abs.

Opmerking:
Er is eindelijk een squatrek in de gym, maar was nog niet af. Ik blijf zeker oefenen met squatten en hoop meer mn quads te kunnen aanspreken. RDL voelde beter aan, ga ik volgende keer ook uit squatrek doen zodat ik niet vanaf grond hoef te liften want dan spreek ik vooral mn lats aan en dat is niet de bedoeling.

Nog een mooie training man.:thumbup:

Waar voel je je squat dan hamstring?

Onderrug komt natuurlijk best wel en statische druk op te staan. Misschien dat je iets te veel naar voren leun als je op het laagste punt zit. en dat je hem in je glutes voel is volgens mij niet verkeerd. Probeer je de volgende ronde is te focussen op je quads of doe voor de squats is en isolatie oefening voor je quats zodat ze al wat vermoeid zijn.

Je moet eens dumbbell stiff legged deadlift proberen, die voelen ook lekker aan voor de hammies :D

Onderrug komt natuurlijk best wel en statische druk op te staan. Misschien dat je iets te veel naar voren leun als je op het laagste punt zit. en dat je hem in je glutes voel is volgens mij niet verkeerd. Probeer je de volgende ronde is te focussen op je quads of doe voor de squats is en isolatie oefening voor je quats zodat ze al wat vermoeid zijn.

Ja ik zal echt op mn techniek letten. Ik gebruik ook wel zon belt voor mn onderrug want zonder voelt squatten ongemakkelijk, zelfde voor RDL ;)

Je moet eens dumbbell stiff legged deadlift proberen, die voelen ook lekker aan voor de hammies :D

Ja zal het proberen voor de verandering, thanks man!

Probeer eens zonder belt te squatten dan!

UB vandaag, zoals altijd thuis op maandag ;)

BP
8x40
8x50
2x7x60
5x65
Bij alle setjes stang tot borst. Was blij dat 5x65 er nog inzat.

Pull ups
3x6xBW+2.5
Toch 1 rep erbij.

Incline dbp
10x20
8x22.5
7x25
Viel wat zwaarder, geen idee waarom.

Dumbbell row
3x8x35
Deed het langzamer en dat voelde lekkerder. Gewicht was ok.

Dumbbell shoulder press
8x15
8x17.5
8x20
7x20
Fail op 8e rep, dat is jammer.

Upright row
Zat te k*tten hier, volgende keer met dumbbells. Vind met zon stang niet echt fijn voor polsen ofzo.

Dips
6xBW+5
2x5xBW+5
Iets minder goed, triceps waren er al doorheen van de presses ervoor ;)

Opmerking:
Ben wel tevreden met de training. Heb mn triceps en rug goed aangepakt voor mn gevoel. Ben ook zeker tevreden met bp nu mn techniek beter is. Incline dbp ging iets minder, maar ging ook wat dieper dan voorheen had ik het idee. Schouderoefeningen konden ook iets beter en dips was gewoon erg zwaar vandaag.

Mooie training man mooie pull ups man.:thumbup:

Vandaag LB gedaan. Squatrek was klaar voor gebruik dus dat is mooi.

SQ
7x40
7x50
6x60
5x65
5x70
Vond ramped setjes wel lekker werken bij deze oefening. Over een tijdje ben ik wel van plan om 3 werksetjes op hetzelfde gewicht te gaan doen. Diepte was parallel/iets eronder.

Hack squat machine
2x10x50
10x60
Vond dit niet echt fijn. Voelde het ook beetje in onderrug na SQ. Next time dus weer leg pressen :D

RDL
7x50
2x6x70
5x80
Uit het squatrek gedaan, voelde lekker in hams. Rom was ook groter dan normaal dus daar ben ik ook tevreden over.

Leg extensions
2 setjes

Leg curl
2 setjes

ABS en kuiten
Sinds tijden ABS eens lekker aangepakt. Had een zieke burn, voelde echt goed.

Had nog beetje geoefend met lunges en bulgarian split squats. Lunges vind ik toch fijner denk ik, dus die ga ik afwisselen met leg extensions.

Opmerking:
Vond het zelf een lekkere training. Was vooral ook blij dat het squatrek afwas, ook voor RDL's. Hack squat machine gaat er dus uit en wordt een leg press. En leg extensions afwisselen met lunges. Had dus ook kuiten en abs weer ff goed aangepakt, werd tijd ook :P

Nette training man. Lunges zijn lekker voor de beentjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven