AndroidHealthClinic

Jay's log naar 80kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie squat!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag UB gedaan.

BP
8x40
6x52.5
5x65
7x65 (3-4 met spot)
Opwarming ging stroef en laatste setje ook.

Chin ups
2x6xBW+5
6x50 (lpd)
Chins gingen lekker. Daarna ff lpd gedaan maar voelde niet ok. Dan maar 3 sets chins next time ;)

Dumbbell shoulder press
5x30 (bb sp)
5x35 (bb sp)
8x16
7x16
BB sp voelde niet fijn. Heb ook geen squat rek om die barbell op lekkere hoogte te leggen. Toen maar weer naar de dumbbell variant. Ga die gewoon lekker 2xpw doen. Wilde die eerst niet meer gaan doen maar wil die niet opgeven alleen omdat die wat licht is in vergelijking met de rest. Dus ik blijf gewoon doorzetten ermee.

Seated cable row
2x10x57
7x57
Mooi, maar had stiekem op 3x10x57 gehoopt :P

Facepulls + db shrugs superset
10x36 + <-- was vergeten dumbbells te pakken voor shrugs :trollface:
10x36 + 10x22
10x36 + 10x22

Incline db flyes
8x12
2x6x14
Voelde nu niet lekker, vorige keer wel ;)

CGBP
7x60 PR
4x60
3x60
Toch nog een pr!
Bij laatste 2 sets deed ik suicide grip omdat spotter wilde dat ik dat probeerde. Ga ik dus nooit meer doen, had het gevoel dat die bb uit mijn handen viel. Had dus minder focus en dat resulteert in minder herhalingen.

Seated db curls
10x12
6x12
Goeie pomp maar was wel kapot hier.

Opmerking:
Ben op zich tevreden over de compounds. Isolatie als shrugs, db curls en flyes ging wat minder voor mijn gevoel. Bij cgbp blijf ik op mijn eigen manier benchen. Dbsp zal ik blijven oefenen tot ik erbij neerval :P

Mooie training hoor. En grip gewoon houden zoals die voor jou het beste aanvoel!

Lekker hoor! Sterke cgbp! Ik doe t je niet na

gewoon op gevoel afgaan hoor, gewicht zegt niet heel veel

LB gedaan vandaag.

SQ
7x40
6x55
5x70
5x80 <- knieën iets voorbij tenen dus terug naar 70kg
5x70
Techniek bij 70kg was perfect, liet het door 2 mensen checken. Knieën kwamen niet voorbij tenen en diepte was goed. Volgende keer dus 3 setjes van 70kg want vind techniek belangrijk.

Leg press
10x125
12x150
10x175
Deed dit langzaam en dat voelde prima.

Seated leg curls
10x52
8x61
4x70
Iets minder goed dan vorige keer.

Leg extension
12x70 + 15x50
12x70 + 15x50
Zo wat een lekkere burn zeg :D

RDL
6x50
5x70
2x5x92.5
2.5kg erbij gesnoept bij laatste 2 setjes ;)

Kuiten en abs

Opmerking:
Ik ga volgende keer RDL direct na leg press proberen en niet eerst leg curls ervoor doen. Heb toch het idee dat mn hamstrings daardoor al vermoeid raken en ik niet het maximale uit RDL kan halen. Ik koos eerst bewust om leg curl en leg extension na leg press te doen omdat ik na leg press meestal ff op adem moet komen omdat de gewichten toch een stuk zwaarder zijn dan bij de andere oefeningen. Ik ben dus benieuwd wat voor gevolg dit op het gewicht van RDL heeft als ik dit direct na leg press doe.

Mooie training man!

Thanks!

UB gedaan thuis.

BP
8x40
6x55 <- bedoeling was 52.5kg maar deed verkeerde gewichter eraan :o
5x65 <- was erg zwaar
3x65
5x62.5
Volgende keer terug naar 62.5kg, dat voelt wat comfortabeler.

Pull ups
6xBW
3x5xBW+2.5
Had deze oefening een hele tijd niet gedaan.

Incline dbp
10x22.5
10x24
8x25.5 PR
Was erg blij hiermee.

Dumbbell row
10x34
2x7x38
De 38kg voelt niet fijn aan, is eigenlijk iets te zwaar. Ik ga terug naar 35-36kg ofzo. 34 is te makkelijk ;)

Dumbbell shoulder press
8x15.5
8x18
8x20.5 PR
7x20.5 PR
Heel erg tevreden hiermee. Zit eindelijk progressie in.

Side raises
10x3
2x10x4
Eerste keer dus lightweight :trollface:

Dips
8xBW+2.5
2x6xBW+5
Tevreden zo na al die presses :D

Concentration curl
Overgeslagen, was al erg lang bezig en energie begon echt op te raken. Ga de tijd wel beter indelen, was namelijk veel tijd kwijt met gewichten aan dumbbells wisselen.

Opmerking:
Bp en db row gingen wat minder. Incline dbp, dbsp en dips ben ik erg tevreden over. Pull ups en side raises gingen wel.

Toch nette training.

Mooie training man en sterke schouder press:cool:

Vandaag LB gedaan thuis.

Ik ga SQ terugdoen naar 60kg en ga dan elke week 2.5kg erbij doen. Vind ik wat gestructureerder dan de gewichten die ik nu doe; ene keer 70 dan weer 80 enz. Ik deed vandaag dus 60kg en diepte was een stuk beter, het ging allemaal wat gecontroleerder.

DL/RDL gaat terug naar 70kg en elke week 2.5kg erbij. Ik deed vandaag 2x5x95 maar dat was echt veels te zwaar. Ik deed ook zonder liftoff dus vanuit rack want bij RDL leg je de bar toch niet op de grond dus waarom zou ik de eerste rep van de grond doen ;)

Training is als volgt:

SQ
8x40
8x50
3x8x60
Diepte was beter, was nu par/onder par (normaal iets erboven). Voelde goed aan.

Lunges
3x8xBW+10 (per hand)
Evenwicht was moeilijk en daardoor niet bij elke rep mind muscle connection.

RDL
8x55
5x75
2x5x95
Tis wel een pr maar ben er niet trots op. Voelde veels te zwaar. Kreeg het wel omhoog maar lats begon ook mee te werken en dat is niet de bedoeling.

Leg curls
3 setjes

Leg extension
4 setjes

Kuiten
4 setjes

Opmerking:
Ik ga nu bij SQ en DL goed op techniek focussen. Lunges doe ik alleen als ik thuis train, ik doe namelijk liever leg press :D

Tip bij lunges begin pas als je echt helemaal stil staat.
En neem dan een punt voor je en ga dan door dit zorgt dat je beter in balans blijft.

Mooie training man!

Gaat om de burn hè :D
Goed bezig verder ;)

Gaat om de burn hè :D
Goed bezig verder ;)

Thanks!

Merk dat ik toch teveel naar anderen kijk hoeveel die liften. Ga ik ook niet meer doen. Als ik eerlijk ben doe ik DL, SQ en BP pas hartstikke kort. Ik heb natuurlijk wel vervangende oefeningen gedaan maar die echte 3 doe ik miss pas 2 maanden.

Alles zijn tijd geven en niet naar andere kijken gewoon lekker je eigen ding doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven