Fitness Seller

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haha, gratis grippers, nice man.

Dat powerrack en platform zouden bij het eerste rek komen, het zou daar dan een soort 'powerlift-hoek' worden, en de hack squat zou dan ergens anders heen gaan. Dat was tenminste wat Harvey een paar keer gezegd heeft. Jammer man, maar had het eigenlijk ook niet verwacht...
Nieuwe stangen is tenminste wel goed nieuws, maar daar hebben ze het ook al lang over. Hopelijk zijn die dan binnen wanneer ik terug ben, kijken of we die krom kunnen krijgen :D

Goeie stangen krijg je alleen krom wanneer je ze niet op de gewichten laat vallen.

Training van vandaag:

2board benchpress:
5x110
2x120
2x120

Small Barbell Row:
4x100
4x100

Dumbbell side raises:
14x8
8x10

Dumbbell rear raises:
12x10
9x12

Triceps pushdown:
6x40
6x40

Reverse EZ-bar curl:
6x37
4x37

Sterke bench dude!

cheers

ik druk ze niet! Dus iek vinne moi!

pff FPA hou op schei uit! :P

Ik had Andrew nog aangesproken aangezien alle stangen krom zijn en hij zei dat hij binnenkort cash had en dan als eerste stangen gaat kopen die 400 kg aankunnen. Ik hoop dat die dingen ook een betere grip hebben. Geen Eleiko iig :(
Dat powerrack en platform kan je ook wel vergeten denk ik, waar wil ie dat neerzetten?

Ik heb trouwens geen idee meer van welke merk die grippers zijn. Ik heb ze eens op ebay besteld en toen had ik ze na een paar maanden nog niet. Toen heb ik het geld teruggevorderd via paypall en kreeg ze een maand daarna nog gewoon binnen. Is nu een paar jaar geleden geloof ik en ik heb er nog steeds niks van gehoord :D

Ik heb ze de site van elitefts gegeven en ook gezegt dat er meerdere sites zijn en ze de Texas power bar aangeraden. Bar is nog geen 300 euro en voor dat bedrag kan er nog wel verzendkosten af denk ik zo. Qua prijs kwaliteit denk ik een topper.

Ik heb ze de site van elitefts gegeven en ook gezegt dat er meerdere sites zijn en ze de Texas power bar aangeraden. Bar is nog geen 300 euro en voor dat bedrag kan er nog wel verzendkosten af denk ik zo. Qua prijs kwaliteit denk ik een topper.

Ik vroeg aan Andrew welk merk ie ging kopen en het enige wat ie zei was dat hij een adresje in de Meern had :(
Het zal dus waarschijnlijk niet zo;n barbell van Dave worden denk ik.

We zouden eigenlijk naast hun gebouw een echte hardcore gym moeten beginnen :D

Oh nee he, die andere stangen die zo draaien zijn ook niet krom maar ik kan daar gewoon niet mee trainen. Gaat ie dadelijk allemaal zulke bestellen zeker. Dan koop ik een texas power bar en neem die steeds mee als persoonlijke bar!

Oh nee he, die andere stangen die zo draaien zijn ook niet krom maar ik kan daar gewoon niet mee trainen. Gaat ie dadelijk allemaal zulke bestellen zeker. Dan koop ik een texas power bar en neem die steeds mee als persoonlijke bar!

Misschien kunnen we die dan samen aanschaffen? En dan moet ie gewoon achter de balie of boven in het kantoortje liggen ofzo

Training voor vandaag:

Nou, ging wel weer lekker. Mijn grip begint al aardig beter te worden aangezien vandaag met deadliften eerder mijn rug opgaf dan mijn grip (wel als 2de oefening).
Ik heb alleen wat verrekt in mijn linker hamstring klote zooi! Het voelt niet heel ernstig, want kon daarna nog gewoon box squaten. Ben hem nu wel effe aant koelen en ga vanavond met The Stick mijn hams aan beide kanten goed los masseren.

Ik ben van plan om ietsje wijder te gaan squaten. Zeg maar tussen gewone en sumo squat in. Beviel best goed moet ik zeggen!

Speed box squat:
10x 2x80kg

Deadlift:
7x200
5x200

Uiteraard zonder straps en wel mixed grip. Ik ga denk ik geen straps meer gebruiken of ik nou wel of niet mee kan doen aan wedstrijden. Het bevalt me eigenlijk best dat ik niet eerst die k*t dingen moet omdraaien et cetera.

Box Squat:
4x100
5x100

Durfde bij de eerste set niet tot het naadje te gaan want dan ligt ie op de vangers en moest ik de gewichten eraf halen. Volgende keer effe spotters erbij vragen

Dumbbell wrist curl:
30x9
22x10

Sitting plated calve raise:
10x50
9x50

Hanging knee raises:
6x5
4x5

Nu thuis effe met grippers:
13x200 lbs (wtf ga snel vooruit zeg!)
10x200 lbs
9x200 lbs
8x200 lbs

Ik heb helaas niet de 250 lbs (kapot gekregen) en de 300 krijg ik nog niet dicht...

Ik dacht ik ga effe mijn hamstring masseren maar kan niet eens te hard erop drukken. Lijkt wel of ik een low kick boven mn knie heb gehad :P

Volgens mij heb ik k*t opgewarmt alsvolgt:
10x70
5x120
3x160

en ben toen meteen setjes gaan doen met 200

pfff heavy shit man die deadlift!

Grip gaat al goed man!

Training van vandaag:

Speed bench:
8x 3x60

Incline benchpress:
9x70
9x70

Dumbbell Row:
3x60
3x60

Pushpress:
4x60
14x40 (toch maar eerst ff die techniek goed leren)

onderhands latpulldown:
8x95
5x100

closegrip benchpress:
6x90

Toen deed ik per ongeluk gewone bench nog erachter:
8x90

Dumbbell curl:
6x20
6x20

Training van vandaag:

Box squat:
1x110
1x115
1x120
1x125
1x130
fail op 135

Goodmorning (arched back):
15x80
13x100

Ging best goed, voel nu wel weer klein beetje mijn linker hamstring, maar echt verre van hoe ie zaterdag voelde.

Smith standing calve raises:
10x110
7x120

Dumbbell reverse wrist curl:
20x8
18x8

Hanging knee raises:
15x
11x

Gaat ie nog goed hiero?

Ja gaat redelijk.
Momenteel nog steeds wel last van mijn rechterschouder, maar die is gister echt super goed aangepakt. We hebben volgens mij de oorzaak gevonden in mijn trapezius.
Waarschijnlijk omdat ik veel achter mijn computer zit en mijn schouder opgetrokken hou als ik met de muis bezig ben.

Tevens haat ik de winter aangezien ik nogal somber word van weinig zon.

Maar goed, de trainingen gaan lekker :)

Beter dat ze je schouder probleem hebben gevonden, nu de oplossing nog en knallen maar. Winterdipjes heb ik gelukkig geen last van.

cheers

Training van vandaag:

Overhead Press (met clean):
1x60
1x65
failx70
1x70
1x70

T-bar Row:
6x90
7x85

Benchpress 8 sec negatieve reps:
1x130
1x135
1x135
1x130

Dumbbell side raises:
12x10
10x10

Dumbbell read raises:
10x12
10x12

Triceps pushdown:
8x max (gewicht niet naar gekeken vanwege andere sportschool)
7x max

Reverse EZ-bar curl:
8x37
6x37

Deze week is het echt gourmetten alsof het leven ervan af hangt zeg :)
Op woensdag al met een paar vrienden een paar kilo vlees weggewerkt en gisteravond met mijn vriendin ook weer lekker vlees, maar ook enorm veel coquilles gegeten.
Heb nog zeker voor 6 maaltijden aan vlees en vis liggen hahaha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven