XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
keep on deadlifting !!!

Ga je die sumo deadlifts erin houden of toch weer conventional deadlifts?

Mijn trainer/therapeut maakt hem wel steeds los, maar helpt niet zo helaas. Ik heb als het goed is binnenkort The Stick www.thestick.com en dan ga ik al die rot blessures elke dag onder handen nemen!

Hoe is deze nou uiteindelijk bevallen? Gebruik je hem nog vaak of is het zo'n ding dat je na een paar weken vergeet? Sta op punt er ook een te bestellen en te gebruiken voor in ieder geval mijn onderrug.

• Topic Starter Topic Starter
Ga je die sumo deadlifts erin houden of toch weer conventional deadlifts?

Hoe is deze nou uiteindelijk bevallen? Gebruik je hem nog vaak of is het zo'n ding dat je na een paar weken vergeet? Sta op punt er ook een te bestellen en te gebruiken voor in ieder geval mijn onderrug.

Even 3 weken sumo en daarna 3 weken conventional denk ik. Als ik weer normale getallen trek doe ik weer eens een 1rm.

Voor je onderrug kan je denk ik beter een foam roller bestellen. The stick is ook goed, maar dan moet iemand het voor je doen. Als je The stick besteld zou ik juist een van de kleinere varianten nemen aangezien ik hem vooral erg goed vind voor de armen en benen. Ik heb de grootste en vind hem wat onhandig soms.

Training ging oke:

Barbell Floorpress:
2x110
1x120 PR eerste keer dak m doe
fail x125
5x100

Die fail ging ook echt heel erg mis. Het gewicht viel iets naar achter en mijn bicepaanhechting deed weer flink pijn daarna. Toen maar effe 5x100 gedaan zodat ik nog wel effe een prikkel aan mijn zenuwstelsel heb gegeven.
Ik heb nu ik thuis ben de boel hard losgemasseerd met The Stick.

Closegrip cable row:
14x90
10x100
5x110 PR
10x100
12x90

Superset; DB shoulder press / DB rear raise / DB side raise:
12x22 / 14x14 / 8x8
10x22 / 12x14 / 9x8
7x22 / 10x14 / 8x8

Skull crusher:
12x30
1x30 toen mee gekapt vanwege elleboog
Ik ga echt nooooooit meer liggende extentions doen, altijd gezeik ermee.
Wel op tijd gestopt gelukkig.

Triceps dip:
7x bw
5x bw
7x bw

Reverse triceps pushdown:
15x25
13x25
10x25

Thuis effe met the Stick mijn biceps en onderarm losgemaakt en wat met de resistance band mijn schouder gerekt

Damn volgens mij heb ik last van wat opgekropte agressie!

Ik droomde vannacht dat iemand het squatrek uit elkaar had gehaald omdat de zaak failliet was gegaan. Ik probeerde toen het rek nog in elkaar te zetten aangezien ik wilde gaan squaten. Toen ik realiseerde dat dit mij niet lukte en ik voor niks naar de sportschool was gekomen heb ik heb helemaal in elkaar gebeukt.

Toen werd ik wakker en ging effe naar de wc.

Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik in een parkeergarage stond met mijn vriendin en nog wat mensen. Een of andere vage buitenlandse gast begon raar tegen me te doen en ik zei tegen hem dat ie mee naar buiten moest komen. Toen heb ik hem in elkaar gebeukt.

Toen nog een vage droom waarvan ik verder niks meer weet.
Hij was vrij kort geloof ik, maar ik heb toen weer iemand in elkaar gebeukt.

:P

Haha.
Komt door al die test.
Of heb je niet genoeg coïtus?

Ach, wat maakt het uit.
Heb vaak vreemde dromen.

Damn volgens mij heb ik last van wat opgekropte agressie!

Ik droomde vannacht dat iemand het squatrek uit elkaar had gehaald omdat de zaak failliet was gegaan. Ik probeerde toen het rek nog in elkaar te zetten aangezien ik wilde gaan squaten. Toen ik realiseerde dat dit mij niet lukte en ik voor niks naar de sportschool was gekomen heb ik heb helemaal in elkaar gebeukt.

Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik in een parkeergarage stond met mijn vriendin en nog wat mensen. Een of andere vage buitenlandse gast begon raar tegen me te doen en ik zei tegen hem dat ie mee naar buiten moest komen. Toen heb ik hem in elkaar gebeukt.

Toen nog een vage droom waarvan ik verder niks meer weet.
Hij was vrij kort geloof ik, maar ik heb toen weer iemand in elkaar gebeukt.

:P

ga beter eens MMA of K1 training doen dan bij FPA :D

youz one bad ass mofo

ga beter eens MMA of K1 training doen dan bij FPA :D

Ja wil ik wel doen, maar moet eerst die bicep weer goed zijn. Laatst was ik met Nicky een beetje te druk aant doen en had ik ineens al pijn eraan :S

Maar ik heb er zekerrr zin in. Misschien dat mijn spekbuik dan ook eens wat minder wordt :D

Plaatselijk vet verbranden J?:p

Plaatselijk vet verbranden J?:p

Ja volgens een post in Wetenschap kan het alsnog :P Die vechtsport lui doen sowieso veel crunches en zijn de hele tijd bezig dus uiteindelijk wordt je hoe dan ook droger.

Training van vandaag:

Kreeg weer last van mijn bicepsaanhechting bij squaten doordat ik een rare beweging met mn arm maakte. Daarna ging deadliften nog wel goed aangezien ik nu mijn linkerarm gesupineerd had, maar voelde hem alsnog wel een beetje.

Het was ook weer behoorlijk druk voor de zondag zeg! Toen ik binnenkwam was er bijna niemand en uiteindelijk liepen er zelfs kleine k*t kinderen rond te rennen en druk te doen :S

Speed box squat:
12x 2x60 kilo + light bands choked

Deadlift:
4x200
4x200
3x200

Niet heel veel, maar dat komt wel weer goed!

Plated leg extention:
10x50
10x70
10x70
10x70
11x70

Dumbbell shrugs:
12x60
12x60
12x60
11x60

Calve jump:
12x30
12x30
12x30
12x30

Liggend op bankje legraises:
25x
20x
20x
17x

netjes..lange:p Hoeveel kg is die dl?

Netjes met je lengte man.
Ik zie blondje op de achtergrond

Traint je vriendin nooit samen met je?

Beetje spieren bij chick is toch mooi?

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Zoiets is nice

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven