DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn trainer/therapeut maakt hem wel steeds los, maar helpt niet zo helaas. Ik heb als het goed is binnenkort The Stick www.thestick.com en dan ga ik al die rot blessures elke dag onder handen nemen!
Ga je die sumo deadlifts erin houden of toch weer conventional deadlifts?
Hoe is deze nou uiteindelijk bevallen? Gebruik je hem nog vaak of is het zo'n ding dat je na een paar weken vergeet? Sta op punt er ook een te bestellen en te gebruiken voor in ieder geval mijn onderrug.

Damn volgens mij heb ik last van wat opgekropte agressie!
Ik droomde vannacht dat iemand het squatrek uit elkaar had gehaald omdat de zaak failliet was gegaan. Ik probeerde toen het rek nog in elkaar te zetten aangezien ik wilde gaan squaten. Toen ik realiseerde dat dit mij niet lukte en ik voor niks naar de sportschool was gekomen heb ik heb helemaal in elkaar gebeukt.
Toen werd ik wakker en ging effe naar de wc.
Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik in een parkeergarage stond met mijn vriendin en nog wat mensen. Een of andere vage buitenlandse gast begon raar tegen me te doen en ik zei tegen hem dat ie mee naar buiten moest komen. Toen heb ik hem in elkaar gebeukt.
Toen werd ik wakker en ging effe naar de wc.
Toen nog een vage droom waarvan ik verder niks meer weet.
Hij was vrij kort geloof ik, maar ik heb toen weer iemand in elkaar gebeukt.
![]()

Die vechtsport lui doen sowieso veel crunches en zijn de hele tijd bezig dus uiteindelijk wordt je hoe dan ook droger.Netjes met je lengte man.
Ik zie blondje op de achtergrond