AndroidHealthClinic

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
12g vet in kip? heb je dat pootjes ipv borst? of gewoon een lading boter erin?:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
wou net zetten, kan nooit dat kip zoveel vet bevat :D

Training van vandaag (+ leuk filmpje):

Mijn shirt was zeik en zeik nat! Ik was al wat aan 't zweten toen ik naar de gym fietste, maar daarna aan een flink tempo door geknald. Sowieso bij speed squaten 45 sec rust en bij de andere oefeningen 1,5 à 2 minuutjes ongeveer

Speed box squat:
10x 2x70 + light bands choked

Ik heb steeds meer het gevoel dat ik echt een dikke PR ga zetten wanneer ik weer de normale squat als ME oefening ga doen! Dit gewichtje ging echt als een veertje omhoog!

Deadlift:
5x200 techniek zo mooi, om door een ringetje te halen
5x200
3x200
3x200
2x200

Narrow stance full squats:
12x60
10x70
10x70
10x70

Chaos benchpress:
4x 15x stang + 5 + 10

http://www.youtube.com/watch?v=H4t2bLecjXY

Ik ben nogal desperated om mijn bench omhoog te krijgen, dus dan ga je rare dingen proberen he :P
Tevens voor prehab/rehab en restoratie

Laatst bewerkt:
Wat hebben die banden voor nut? of is dat veerbaar spul?

Wat hebben die banden voor nut? of is dat veerbaar spul?

Wat betreft gewone training heb ik dat toevallig van de week uitgelegd in deze post:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jays-log-257508/index15.html#post5572672

Bij de chaosbench dienen ze vooral om de plates vast te maken en aangezien ze triple looped zijn zal er niet veel bounce meer uit komen, dus kan je net zogoed touwtjes gebruiken (maar dit is uiteraard makkelijker).

Ik vind het trouwens jammer dat we geen kettlebells hebben bij onze gym, die schijnen nog erger te swingen! Sowieso leuke dingen. Ik zal eens met Mark praten.

Heb wel eens gezien met van die elastiekjes, ziet er interessant uit omdat die gewichten op en neer springen je spier elke keer een soort van shock krijgen.
Moet ik ook eens proberen:rolleyes:

Volgende keer gewoon die deadlift 5x5!!

Mijn shirt was zeik en zeik nat! Ik was al wat aan 't zweten toen ik naar de gym fietste

Ik zweet me altijd al kapot als ik aankom! :P

Ik vind het trouwens jammer dat we geen kettlebells hebben bij onze gym, die schijnen nog erger te swingen! Sowieso leuke dingen. Ik zal eens met Mark praten.

Betere stangen hebben prioriteit! Maar kettlebells zouden zeker een leuke aanvulling zijn.

Wanneer staan normale backsquats ME op de planning? Is alweer een tijdje terug zie ik. Ben benieuwd.

Zondagmiddag is de gym open?
Nice

Heb wel eens gezien met van die elastiekjes, ziet er interessant uit omdat die gewichten op en neer springen je spier elke keer een soort van shock krijgen.
Moet ik ook eens proberen:rolleyes:

Wat is dat toch met dat gezichtje :P

Volgende keer gewoon die deadlift 5x5!!

Ik zweet me altijd al kapot als ik aankom! :P

Betere stangen hebben prioriteit! Maar kettlebells zouden zeker een leuke aanvulling zijn.

Wanneer staan normale backsquats ME op de planning? Is alweer een tijdje terug zie ik. Ben benieuwd.

Ik twijfel nog aangezien ik nog geen ME oefening voor donderdag heb staan. Misschien ga ik dan wel backsquats doen, maar misschien ook niet :D

Zondagmiddag is de gym open?
Nice

365 dagen per jaar sowieso tot 14:00

Kerst ook enzo?

Bij ons is het open zondag van 7 tot 16:00 :P en betaal maar 16 euro per maand

beter :)

lekkere deads man, en idd volgende keer 5x5 ???

en ik vind die 'chaos benchpress'' maar vreemd

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven