AndroidHealthClinic

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Paar procentjes vet erbij en ze is perfect. Ik zou dr zo ook wel doen btw

Wie niet?
Alleen lui die aan de deca zitten haha

Net eens naar een reguliere fysio gegaan aangezien dat gewoon vergoed wordt. Ik heb alleen alleen maar slechte ervaringen met fysio's aangezien het geen klap opschoot. Het is vaak gewoon heel rustig gaan trainen en na een jaar heb je de klachten nog is mijn ervaring.

Maar goed. Het was een lekker wijf die effe mijn bicep ging masseren met wat glijmiddel dus ik vond het deze keer al een stuk betere ervaring haha

Aangezien mijn blessures sportgerelateerd zijn ga ik vrijdag naar een collega van haar want die zou mij beter kunnen helpen want die is sportdokter ofzo. Toen ik de afspraak met hem maakte zei hij dat ik op 50% moest gaan trainen en veel herhalingen.....dikke lul dus.
Maar goed ik train gewoon lekker door hoe ik doe en vermijd bewegingen die het agiteren en ga vrijdag wel naar die gast toe.

jay even een vraag stel je gaat naar je huisarts en zegt ik heb gekuurd blabla en nu wil ik weten of alles in orde is door bloedwaardes te checken, zal je huisarts daarmee instemmen? dat het wordt vergoed

jay even een vraag stel je gaat naar je huisarts en zegt ik heb gekuurd blabla en nu wil ik weten of alles in orde is door bloedwaardes te checken, zal je huisarts daarmee instemmen? dat het wordt vergoed

Als je huisarts meewerkt wordt het vergoed ja. Het probleem is alleen dat veel huisartsen moeilijk gaan doen omdat ze niks van anabolen weten behalve dat het niet gezond is.

Als je huisarts meewerkt wordt het vergoed ja. Het probleem is alleen dat veel huisartsen moeilijk gaan doen omdat ze niks van anabolen weten behalve dat het niet gezond is.
Eigenlijk moeten ze het toch doen? stel je wilt weer kuren maar je weet niet of alles goed zit met je waardes en als hij niet meewerkt en je kuurt nog een keer dan beschadig je meer je lichaam

Eigenlijk moeten ze het toch doen? stel je wilt weer kuren maar je weet niet of alles goed zit met je waardes en als hij niet meewerkt en je kuurt nog een keer dan beschadig je meer je lichaam

Ja ik heb weleens iemand horen zeggen dat ze het verplicht zijn mee te werken, maar ik zou niet weten of dat echt zo is.

Ja ik heb weleens iemand horen zeggen dat ze het verplicht zijn mee te werken, maar ik zou niet weten of dat echt zo is.
Als je je lichaam beschadigd en wilt repareren moet toch je huisarts meewerken?
Over een paar jaar als ik ga juicen wil ik wel informatie over herstel etc van mn huisarts over hoe het nou gaat of moet ik dan naar een sportarts

Als je je lichaam beschadigd en wilt repareren moet toch je huisarts meewerken?
Over een paar jaar als ik ga juicen wil ik wel informatie over herstel etc van mn huisarts over hoe het nou gaat of moet ik dan naar een sportarts

Je kan alvast kijken hoe je huisarts reageert en als hij niet open minded is zoek je een andere net zolang je er eentje hebt die open minded is. Dan heb je over een paar jaar iig medewerking.

Net nog effe 30 minuten thuis op de crosstrainer en 4x 30x crunches gedaan

Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

Ging echt heerlijk! Ik eet nu ietsje meer calorieen weer, maar heb ook wat cardio toegevoegd. Ik heb het idee dat ik iets voller en droger tegelijk ben geworden.
Bij ons is er nu ook een goeie fysio aanwezig dus heb meteen effe een afspraak gemaakt voor volgende week en die afspraak bij die andere gast afgezegd.

Speed bench:
8x 3x50 kilo + mini bands double looped

Voelde best goed. Voelde mijn biceps enigszins maar het is op zijn retour geloof ik. Misschien dat die geile massage toch wat geholpen heeft haha

Dumbbell press / Dumbbell row (superset)
5x40 / 5x60
5x40 / 5x60
5x40 / 5x60
5x40 / 5x60

Was wel lekker, laatste reps lukten maar net aan :)

Triceps dips:
8x
7x
6x

Latpulldown:
12x75
9x80
8x75
8x70

EZ-bar upright row:
14x35
12x35
12x35
11x35

Wilde eigenlijk nog effe beetje fietsen, maar de jongens wilden naar huis. Dat is dan wel weer het nadeel als je met iemand meerijdt. Misschien dat ik vanavond nog effe thuis op de crosstrainer ga en wat buikspier train.

mooi training, hoe weet je hvl kg latt pulldown doet? Bij ons staat er geen kg op

Training van vandaag:

Het was weer een ****ing harde training vandaag!

Box squat:
1x125
1x130
1x135 PR
1x140 PR
1x145 PR
fail x150

Stiffed leg deadlift:
10x150
8x150
5x150
6x150

Vrij weinig rust genomen tussen deze setjes, was wel effe kapot gaan

Romanian chair squat:
15x bw
12x bw
10x bw
10x bw

Lying leg curl:
10x50
10x50
8x50
8x50

Plated sitting calve raise:
12x50
12x50
12x50
12x50

Dumbbell side bend:
15x30
15x34
14x34
12x34

Die dumbbell presses - dumbbell rows zijn sick bro!

Goeie trainingen!

goed bezig geweest man, lekkere PR's en hoorde je lekker schreeuwen

maar wel opruimen he !! luie hond hahaha

Herstel trainingkje:

5 minuten boxsquats:
88xbw

2 minuten pushups:
40xbw

2 minuten band rows:
75 x average band

band traction met average band om de gewrichten goed los te maken

Training van vandaag:

Benchpress met reversed light bands:
1x130
1x140
1x150
fail x155

Ik merk dat ik me training wat slordig begonnen ben en dus die 155 wel had kunnen doen als ik mijn setup beter had gedaan. Ben een beejte hersendood vandaag...

T-bar row:
15x60
8x80
5x85
7x80
11x60

Barbell shoulder press zittend:
10x40
10x40
7x40
7x40

Cable side raise:
15x10
15x10
12x10

Machine press / Cable fly (superset)
15x70 / 15x25
12x75 / 8x25
9x75 / 15x20

Behind head DB ext. / One arm cable pushdown (superset)
10x12 / 8x10
8x12 / 10x7
6x12 / 12x5

Goed bezig!!!!!! die BP is echt monster!:D

wat zijn precies die light bands?

Goed bezig!!!!!! die BP is echt monster!:D

wat zijn precies die light bands?

Je hebt flexbands in verschillende sterktes. Mini, monster mini, light, average en strong.

Normaal gebruik je ze bij explosieve oefeningen zoals de speed bench of speed squat. Je neemt bijvoorbeeld bij de speed bench 50% van je 1rm benchpress en gaat daarmee 3 explosieve reps maken.
Wanneer je bands gebruikt pak je bijvoorbeeld maar 40% van je 1rm en voeg je een band toe die op je borst 10% van je 1rm geeft (dus zit je weer op 50%).

Het leuke hiervan is, dat je licht begint en steeds zwaarder drukt. Voor mijn gevoel druk ik een gewicht van 50 kilo, maar eindig ik met 70+ kilo.
Hiermee hou je je lichaam dus een beetje voor de gek en druk je 70+ kilo explosief weg.

Wanneer je ze reversed gebruikt (zoals ik gister deed) wordt het gewicht steeds lichter des te meer je zakt. Op die manier kan ik dus in de top veel meer drukken. Het zou het benchshirt wat nabootsen en het geeft weer effe een andere prikkel dan normaal benchen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven