Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jay even een vraag stel je gaat naar je huisarts en zegt ik heb gekuurd blabla en nu wil ik weten of alles in orde is door bloedwaardes te checken, zal je huisarts daarmee instemmen? dat het wordt vergoed
Eigenlijk moeten ze het toch doen? stel je wilt weer kuren maar je weet niet of alles goed zit met je waardes en als hij niet meewerkt en je kuurt nog een keer dan beschadig je meer je lichaamAls je huisarts meewerkt wordt het vergoed ja. Het probleem is alleen dat veel huisartsen moeilijk gaan doen omdat ze niks van anabolen weten behalve dat het niet gezond is.
Eigenlijk moeten ze het toch doen? stel je wilt weer kuren maar je weet niet of alles goed zit met je waardes en als hij niet meewerkt en je kuurt nog een keer dan beschadig je meer je lichaam
Als je je lichaam beschadigd en wilt repareren moet toch je huisarts meewerken?Ja ik heb weleens iemand horen zeggen dat ze het verplicht zijn mee te werken, maar ik zou niet weten of dat echt zo is.
Als je je lichaam beschadigd en wilt repareren moet toch je huisarts meewerken?
Over een paar jaar als ik ga juicen wil ik wel informatie over herstel etc van mn huisarts over hoe het nou gaat of moet ik dan naar een sportarts

mooi training, hoe weet je hvl kg latt pulldown doet? Bij ons staat er geen kg op

goed bezig geweest man, lekkere PR's en hoorde je lekker schreeuwen
maar wel opruimen he !! luie hond hahaha

Goed bezig!!!!!! die BP is echt monster!
wat zijn precies die light bands?