AndroidHealthClinic

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hersteltraining:

30 minuten crosstrainer

Benchpress:
4x 12x60

Barbellrow:
4x 12x60

Training van vandaag:

45 minuten crosstrainer

Band squat:
4x 15x average band

Band sumo deadlift:
4x 15x average band

Kerel, als je depressief er van word dan stop je toch direct.

Gewoon geld uitgeven aan massages met happy endings:D

Hoe lang nog hersteltrainingen dan?

Kerel, als je depressief er van word dan stop je toch direct.

Gewoon geld uitgeven aan massages met happy endings:D

Hoe lang nog hersteltrainingen dan?

Het is idd best dubieus dat ik toch steeds weer erachter moet komen dat wiet niet zo goed voor mij werkt. Helemaal als ik het een paar keer achter elkaar doe heeft het een rot effect nadien.
Een massage met happy ending is idd nice, moet eens naar zo'n salon gaan :P

Ik doe morgen nog een hersteltraining voor bovenlichaam en dan begin ik zondag weer met normaal trainen. Heb er ondertussen best zin weer in!

Training van vandaag:

45 minuten crosstrainer

Opdrukken op voorste knokkels (fysio oef. voor polsen sterker te maken):
4x 15x bw

Dumbbellrow:
4x 15x30

45 min crosstrainer...... foei foei.. heavy shit.

Ik woog vanochtend nog maar 106,5 :eek:
Hoewel ik 100mg test + 200mg deca per week neem vraag ik me af of het doorcutten tijdens een deload wel een goed idee was.

Armen meten nog wel hetzelfde alleen ben wel een heel stuk droger.

Ben van plan om nu nog 7 weken door te cutten op die 100mg test + 200mg deca en dan ga ik deze kuur doen:

week 1-6 dianabol 30 à 50mg ED
week 1-20 testosteron enanthate 500mg EW
week 1-20 nandrolon deca 200mg EW
week 1-20 masteron enanthate 600mg EW

Ik ga dan de eerste helft clean bulken en de tweede helft weer verder droogtrainen.

ben even nieuwsgierig je zit momenteel op trt en straks een kuur gaat het later goed komen denk je met je herstel?

ben even nieuwsgierig je zit momenteel op trt en straks een kuur gaat het later goed komen denk je met je herstel?

Nee denk het niet, maar ik ga niet meer off. Ik zat de laatste maand erover te denken om helemaal off te gaan en me helemaal op kracht te focussen en eens wat powerlift wedstrijdjes te doen, maar ik wil eigenlijk toch liever ziekelijk groot worden. :D
Ik blijf sowieso nog wel op de WSB manier trainen aangezien ik merk dat ik sterker en groter word, maar zal assistence oefeningen wel sneller wat hoger in de reps pakken bijvoorbeeld.

Als je op kracht focust moet je toch juist on zijn?
BIG ASS WEIGHTS

Als je op kracht focust moet je toch juist on zijn?
BIG ASS WEIGHTS

Je moet niks he. Helemaal als je powerlift wedstrijden zou willen doen en mensen lezen hier dat je loopt te kuren word je meteen geschorst.

Zonder kuren kan je trouwens nog best sterk worden hoor, maar je kan dan niet als een bodybuilder blijven eten.

Je wilt toch niet zo'n power gut JAY?
Geef maar toe dat je blokjes sexy vindt:p

Je wilt toch niet zo'n power gut JAY?
Geef maar toe dat je blokjes sexy vindt:p

Zeker weten! Vetter dan dat ik nu ben wil ik ook nooit meer worden.
Mijn vriendin vindt het nu niet eens zo erg meer dat ik weer ga kuren aangezien ze ziet dat ik nu vooral voor kwaliteitmassa en droogheid ga in plaats van met een dikke snurk harses rondlopen.

Ik snurk trouwens totaal niet meer. Ik had zo;n beugel van 800 euro gekocht zodat ik niet snurkte maar dat slaapte echt verkankerd. Die draag ik nu al heel lang niet meer :)

Je zou beter helemaal off gaan en naturel verder doen in PL. Ik heb het laatste jaar enorme krachtgains gemaakt en een kilo of 3 droge massa gewonnen.

Je zou beter helemaal off gaan en naturel verder doen in PL. Ik heb het laatste jaar enorme krachtgains gemaakt en een kilo of 3 droge massa gewonnen.

Ik begrijp je post niet helemaal....
Ik heb het er net over dat ik vooral voor de bodybuild-look ga en dan heb je het over PL en 3 kilo in een jaar gainen.

Als ik off ga betekent dat trouwens 1 a 2 jaar niks gainen en depressief zijn tot mijn testosteron waardes weer enigszins normaal zijn.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je off gaan nu?
Snap die post ook niet helemaal

Je hebt toch een tijdje gezegd dat je niet meer wou kuren of heb ik dat verkeerd gelezen? Je kan ook ziek groot worden door PL te doen hoor ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven