XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe voel je dat dan aan precies? Heb dat nog nooit gehad eigenlijk.

En waarom meteen complete rust tot volgende week zondag ipv wat lichtere deload trainingen? Tien dagen zonder trainen zou ik persoonlijk helemaal gek worden :P

Ik zou dat ook niet kunnen !

• Topic Starter Topic Starter
Hoe voel je dat dan aan precies? Heb dat nog nooit gehad eigenlijk.

En waarom meteen complete rust tot volgende week zondag ipv wat lichtere deload trainingen? Tien dagen zonder trainen zou ik persoonlijk helemaal gek worden :P

Het voelt aan als onrust en verminderde zin in trainen.

Ik twijfel nog wbt hersteltrainingen, maar ik moet eerst ff kijken hoe ik me weer ga voelen. Mijn ochtendhartslag was ook vrij hoog net dus eerst even chillen.

Vorige keer heb ik gewoon 10 dagen niet getraind en meteen PR's gezet

Heb net hetzelfde meegemaakt. Vinger geplet tussen een 27.5 kg en 12.5 kg dumbbell. Alles onder het bloed. M'n vinger was langs 2 kanten opengescheurd. Buiten het feit dat ik m'n bot zag steken, kon ik ook nog eens door m'n vinger uitkijken. Ranzig

Heb net hetzelfde meegemaakt. Vinger geplet tussen een 27.5 kg en 12.5 kg dumbbell. Alles onder het bloed. M'n vinger was langs 2 kanten opengescheurd. Buiten het feit dat ik m'n bot zag steken, kon ik ook nog eens door m'n vinger uitkijken. Ranzig

wow! Bij mij was ie bij 8 kilo al aardig kapot, maar 27,5 DAMN BROTHER!

Zeker naar het ziekenhuis geweest of nie?

Update:

Gister gespijbeld van school (don't worry, hbo is te makkelijk), gechilld, beetje mijn huis opgeruimd, 's avonds paar hijsen wiet gerookt en toen 10 uur lang geslapen. Vandaag ook lekker rustig aan gedaan, net effe 45 minuten cardio + fysio oefeningetjes gedaan.

Ik ga toch maar wel hersteltrainingen doen deze week 2xLB , 2xUB en dan volgende week zondag mijn schema hervatten.

Gister gespijbeld van school (don't worry, hbo is te makkelijk), gechilld, beetje mijn huis opgeruimd, 's avonds paar hijsen wiet gerookt en toen 10 uur lang geslapen. Vandaag ook lekker rustig aan gedaan, net effe 45 minuten cardio + fysio oefeningetjes gedaan.

Goede recovery al :D

Laatst bewerkt:
Schrijf je alles op?

Jooo Jay, klote man. Zie dat je er snel weer bovenop ben bro!

Jooo Jay, klote man. Zie dat je er snel weer bovenop ben bro!

Zo erg is het allemaal niet hoor :D
Ik weet nu iig dat ik het beste na 6 weken knallen ff een weekje kan deloaden. Had al zo;n voorgevoel na de eerste paar keer, maar driemaal is scheepsrecht.

Ik hoop deze maand nog 170 kilo squat en 135 kilo bench te doen. Het zou echter wel kunnen dat ik te hard aant cutten ben daarvoor, maar we zien wel!

Good chilling brother het enige dat mist is goede whisky!

Man ik weet niet waarom maar telkens als ik weer eens geblowd heb voel ik me de dagen daarna echt wat depressief en is mijn maag wat overstuur... voorlopig maar niet doen! :s

Training van vandaag:

Hersteltrainingkje benen

Squat:
4x 10x80

Deadlift
4x 10x120

Laatst bewerkt:
Blow je om te ontspannen?

hey jay!
gaat wel lekker he zo te zien! ff rust pakken kan echt goed zijn af en toe. Las dat je OFF wil gaan? Wil ongv het zelfde protocol als jij gaan doen dalijk, met HCG,HMG,Aro,Clomid en lange tijd nolva. succes inieder geval!

Sex werkt ook ontspannend;)

Heb je alles opgeschreven vanaf het begin?

hey jay!
gaat wel lekker he zo te zien! ff rust pakken kan echt goed zijn af en toe. Las dat je OFF wil gaan? Wil ongv het zelfde protocol als jij gaan doen dalijk, met HCG,HMG,Aro,Clomid en lange tijd nolva. succes inieder geval!

Thanks man ;)

Sex werkt ook ontspannend;)
Heb je alles opgeschreven vanaf het begin?

Nee dat niet, maar is ook niet heel erg want als ik terug denk aan het begin heb ik heel veel verkeerd gedaan. Vooral heel weinig variatie gedaan en veel crap gegeten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven