Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toch een tijdje gezegd dat je niet meer wou kuren of heb ik dat verkeerd gelezen? Je kan ook ziek groot worden door PL te doen hoor![]()
beter ga je gewoon door man, denk dat je veel gaat inleveren wanneer je stopt
Geil is ze zeker!
Wel goed dat je nog traint terwijl je depri bent, heb al vanaf dinsdag niet getraind![]()

Totale bullshit.
Jammer van je keuze Jay maar goed verder trainen we met net zoveel plezier verder @ FPA.
Chains zijn zeker een leuke uitbreiding zo weer.
FPA is vooruit gegaan he! Eleiko stangetje, matjes waar je dik op kan deadliften, chains, bands. HARDCORE!
Nu nog die hele vechtsportafdeling eruit en daar nog een powerrack, monolift, deadlift platform etc etc etc

FPA is vooruit gegaan he! Eleiko stangetje, matjes waar je dik op kan deadliften, chains, bands. HARDCORE!
Nu nog die hele vechtsportafdeling eruit en daar nog een powerrack, monolift, deadlift platform etc etc etc
grapje, ik wil eigenlijk ook 1 keer per week gaan kickboxen voor idd cardio en beetje gevaarlijk worden 
Say what?
Met goede voeding kan je zeker een mooi gedefinieerd fysiek behalen met PL:
![]()
On topic:
Sterke deadlifts man, ongelofelijk

hehehegrapje, ik wil eigenlijk ook 1 keer per week gaan kickboxen voor idd cardio en beetje gevaarlijk worden
![]()
Verdamme weer sterk Jay, hele mooi serie deadlifts.

haha ik wou net zeggen met jouw fysiek dn ng beetje goed kunnen vechten word je net een terminator. maar voor cardio is het ook egt heel lekker. doet voor mij meer als een uurtje spinnen.