MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet met goede defenitie.
No offence

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt toch een tijdje gezegd dat je niet meer wou kuren of heb ik dat verkeerd gelezen? Je kan ook ziek groot worden door PL te doen hoor ;)

Ja omdat ik toen het idee had dat ik PL wedstrijden wilde gaan doen en dan mag je niet kuren. Dus ik dacht dan ga ik off en vooral neurologisch trainen tot mijn testosteron waardes weer acceptabel zijn en dan hopelijk weer wat spiermassa aanzetten.
PL'ers zijn groot, maar zoals ik al eerder zei zei ik er liever uit als Jay Cutler dan Dave Tate. Als je sterk wil worden moet je niet gaan diëten en als ik niet dieet word ik vet als een varken.

beter ga je gewoon door man, denk dat je veel gaat inleveren wanneer je stopt

beter ga je gewoon door man, denk dat je veel gaat inleveren wanneer je stopt

Idd. Trouwens geil wijfie in je avatar!

Training van vandaag:

Echt weer super! Voelde me niet alleen sterk, maar ook erg fit en nu ook na de training weer lekker!

Speed box squat:
12x 2x65 kilo + 44 kilo totaal chains

Erg leuke variatie op explosief trainen. Dit effe 3 weken met chains, dan 3 bands, dan 1 week deload, repeat...

Deadlift:
5x210
5x210
5x210
3x210 VPR

Deadliftvorm was ook echt super mooi en het ging allemaal veel soepeler dan die (bijna) 5x5x200 kilo van twee weken terug.

Lying leg curl:
20x35
15x40
10x45
5x50 VPR

Ik had eigenlijk wat lager in reps willen beginnen, maar een 20 repper is ook wel lekker. Had een goeie pomp hierna.

Leg extention 1 been:
20x30
15x40
12x45
12x50

Calve plate machine:
10x60
10x60
9x60

Rope crunches
12x60
12x60
12x60

Laatst bewerkt:
Geil is ze zeker!

Wel goed dat je nog traint terwijl je depri bent, heb al vanaf dinsdag niet getraind :(

Geil is ze zeker!

Wel goed dat je nog traint terwijl je depri bent, heb al vanaf dinsdag niet getraind :(

Balen man! Ik train altijd als ik het gepland heb, maar mijn depri is al een tijdje weer weg.

Ik dronk de hele dag door Endorush aangezien ik een doos van mijn maatje bij de B&Fshop had gekregen omdat het over datum was, maar daar schijnt dus veel oppeppende zooi in te zitten. Vond mezelf al wat zenuwachtig en achterdochtig...

Daar dronk ik ook nog eens koffie bij en die wiet van het weekend en weekend daarvoor zal ook wel niet geholpen hebben. PFFFFF nu effe wat cleaner leven weer hoor! .....Hoewel ik nu al maaaanden geen alcohol meer op heb.....moet ik binnenkort ook maar weer eens doen anders word ik straks van 1 biertje dronken :P

Totale bullshit.

Jammer van je keuze Jay maar goed verder trainen we met net zoveel plezier verder @ FPA.

Chains zijn zeker een leuke uitbreiding zo weer.

Totale bullshit zou ik niet zeggen, maar totaal waar ook niet. Ik denk dat als je een powerlifter bent die wedstrijden wil doen en je gaat steeds lopen cutten dat je contraproductief bezig bent.

FPA is vooruit gegaan he! Eleiko stangetje, matjes waar je dik op kan deadliften, chains, bands. HARDCORE!
Nu nog die hele vechtsportafdeling eruit en daar nog een powerrack, monolift, deadlift platform etc etc etc

En verplicht deadliften als je lid wil blijven!

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

210 Deadlift omg goed zeg bro

Thanks man, hij ging echt lekker easy ook. Volgende week 5x5x210 proberen en dan moet ik toch eens op een ME dag gaan deadliften!

FPA is vooruit gegaan he! Eleiko stangetje, matjes waar je dik op kan deadliften, chains, bands. HARDCORE!
Nu nog die hele vechtsportafdeling eruit en daar nog een powerrack, monolift, deadlift platform etc etc etc

+1 maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk :(

Sterke deadlifts!

Niet met goede defenitie.
No offence

Say what?
Met goede voeding kan je zeker een mooi gedefinieerd fysiek behalen met PL:

image004.jpg

On topic:

Sterke deadlifts man, ongelofelijk

hea wt zeg jij nou:P... lekkere cardio joh.

hehehe :D grapje, ik wil eigenlijk ook 1 keer per week gaan kickboxen voor idd cardio en beetje gevaarlijk worden :P

Say what?
Met goede voeding kan je zeker een mooi gedefinieerd fysiek behalen met PL:

image004.jpg

On topic:

Sterke deadlifts man, ongelofelijk

Ja Gijs is ook bijna zo droog en drink de hele dag chocomelk en vreet wat hij voor ogen ziet. Als de overige 95% dat doet worden we vet ;)

Thanks man, deadlift is mijn sterkste punt nog steeds!

Verdamme weer sterk Jay, hele mooi serie deadlifts.

hehehe :D grapje, ik wil eigenlijk ook 1 keer per week gaan kickboxen voor idd cardio en beetje gevaarlijk worden :P

haha ik wou net zeggen met jouw fysiek dn ng beetje goed kunnen vechten word je net een terminator. maar voor cardio is het ook egt heel lekker. doet voor mij meer als een uurtje spinnen.

45 minuten crosstrainer gedaan net

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Verdamme weer sterk Jay, hele mooi serie deadlifts.

haha ik wou net zeggen met jouw fysiek dn ng beetje goed kunnen vechten word je net een terminator. maar voor cardio is het ook egt heel lekker. doet voor mij meer als een uurtje spinnen.

Ja idd. Ik ben lang, breed en heb een vrij hoge pijngrens. Beetje leren vechten en ik ben idd een terminator :D

Training van vandaag:

Speed bench:
8x 3x60 kilo + 32 kilo totaal chains

Floor press:
5x105
5x105
5x105
4x105 VPR

Guillotine Press:
15x60
10x70
8x75
6x80

Chinups:
5x5
5x5
5x5
4x5
3x5

Reverse cable fly:
18x10
15x11
12x12
8x13

Close grip benchpress:
4x100
4x100
4x100

Triceps dip machine:
18x75
14x80
9x85
8x90

EZ-bar upright row / Dumbbell side raise SUPERSET:
20x40 / 16x8
15x45 / 15x8
10x50 / 10x10
8x50 / 10x10

Training van vandaag:

Hij ging weer goed. Ik heb nu mijn max squat op de box squat gehaald dus waarschijnlijk is die ook weer omhoog :)

Box squat:
1x150
1x155
1x160 PR
1x165 PR

Concentric Box Goodmorning:
4x 10x100

Plated leg curl:
18x40
14x45
8x50
6x55 -> 20x20

Romanian chair squat:
20x bw
16x5
11x10
7x15

Hack squat machine calve raise:
16x120
12x130
10x140
8x150 -> 10x50

Cable side bend:
18x30
15x35
15x35
15x35

Plated lat pulldown:
15x100
11x110
7x120
5x130 -> 16x50

Zo Jay is ook weer los gegaan!

Sterk weer Jay, vooral die goodmornings vind ik impressive

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven