MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Succes met clen kerel! 45minuten cross, altijd lekker:)

Thanks man. Ik merk nu trouwens niks qua sides terwijl ik gister op 10mcg wat zwaarder ging ademen en iets shakey was.
Vanmiddag ff zien na de volgende 20mcg.
Die neem ik om 14:00 zodat ik iig geen last heb wanneer ik vanavond benen ga trainen.

Ik heb 2 uur na de inname van de clen een uurtje wat last van wat nervositeit en daarna (nu dus) voel ik me beetje moe. Best goed te doen tot nu toe.

20 mcg dus je nam 1 tab? en wat ondervonden?

Ja de post boven je beschrijft het :P

Ik heb er om 2 uur weer een genomen en enkel een beetje trillen en moe. Zo effe flink vreten en trainen!

Training van vandaag:

Safetybar Squat:
1x145
1x150
1x155 PR
fail x160

Goodmorning (arched):
20x100
12x110
8x120
5x130

Plated leg curl:
20x40
15x45
8x50
5x55VPR

Romanian Chair Squat:
20x5
18x10
12x15
10x20 VPR

Hack squat Calve raise:
17x120
12x130
10x140
5x140 -> 6x120 -> 5x80 -> 7x40
VPR

Cable side bend:
4x15x35 VPR

voer je die romanian chair squat 100% goed uit?
meen me te herinneren dat mensen het met enkele reps erg zwaar hadden

Klasse training weer Jay, hoe ging het met je hartslag?

En geen sneer maken he met je mensen die gelijk te veel nemen en bijwerkingen voelen :roflol:

Klasse training weer Jay, hoe ging het met je hartslag?

En geen sneer maken he met je mensen die gelijk te veel nemen en bijwerkingen voelen :roflol:

Haha sorry man, dat was echt niet naar jou bedoeld. Ik snap dat dat wel zo lijkt :P

Hartslag lijkt ietsjes hoger te liggen en ik zweet sneller heb ik het idee. Iedereen was gisteravond al wel erger aan het zweten dan normaal, maar ik was echt doorweekt en heb letterlijk 3 liter water gedronken.

Das goed, dan werkt het bro!

Je weet dat clen je kerntemperatuur een graadje warmer dan normaal houdt he! lekker zweten en burn that fat!

Tijdje niet gewogen maar woog vanochtend 105,5 kilo en zag dat ik al weer wat meer aders overal zie :)

Vandaag 2x 30mcg genomen en sides vallen zijn niet erger dan gister dus morgen 2x40mcg

Voor het avondeten weer effe 45 minuten crosstrainer gedaan.

Wat is te hoog dosering dan? je gaat zelf naar de 80 mcg :P

Niet in 1 dag he. Als je laag begint kan je aanvoelen of je de sides wel trekt, maar als ik bijvoorbeeld morgen ineens 120mcg neem kan het zijn dat ik een behoorlijke k*t dag ga krijgen.

Ik ga morgen nog effe een dagje op 60mcg door, want ik merk dat ik na die tweede dosering van vandaag toch beetje doffe hoofdpijn heb.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik heb trouwens het idee dat ik geiler word van die zooi. Niet zo erg als testo dat ik echt overdreven zin heb, maar denk wel ineens meer aan coïtus.

Vandaag weer 60mcg aangezien ik gister toch wel wat gaar was en koppijn kreeg.

Om half 9 effe 30mcg genomen, nu cardio doen en daarna neem ik weer effe 30mcg zodat ik er vanavond met krachtrainen niet zo last van heb!

Vandaag weer 60mcg aangezien ik gister toch wel wat gaar was en koppijn kreeg.

Om half 9 effe 30mcg genomen, nu cardio doen en daarna neem ik weer effe 30mcg zodat ik er vanavond met krachtrainen niet zo last van heb!
ok , hvl kracht geeft het als je het zou vergelijken met een pre workout jay?
Zelf zweet ik me kapot en moet echt naar lucht happen als ik train laat staan met clen erbij

Jay, mss doe je het al maar verhoog ook je kalcium magnesium inname als je gaat verhogen met clen, dat gaat je helpen tegen krampen!

45 minuten crosstrainer. Vandaag nog geen sides behalve enigszins trillende handen.

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

ok , hvl kracht geeft het als je het zou vergelijken met een pre workout jay?
Zelf zweet ik me kapot en moet echt naar lucht happen als ik train laat staan met clen erbij
Clen moet je niet pre-workout nemen. Ik kan er tot nu toe nog wel rustige cardio op doen, maar het is niet aan te raden om er krachttraining na te doen

Jay, mss doe je het al maar verhoog ook je kalcium magnesium inname als je gaat verhogen met clen, dat gaat je helpen tegen krampen!
Je bedoelt kalium/potassium en taurine denk ik. Taurine neem ik en kalium haal ik uit veel groente en wat fruit.

Nee ik bedoel echt Kalium/Magnesium tabs bro, no shit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven