Fitness Seller

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Speed box squat:
8x 2x85 kilo + 44 kilo chains

Deadlift:
3x3x220

Lying leg curl machine:
20x45
14x50
8x55
7x55 VPR

Leg extention machine 1 been:
20x40
17x50
11x60
7x65 VPR

Plated calve raise / Standing calve raise SUPERSET:
18x50 / 20x
14x55 / 20x5
12x60 / 20x5
10x60 / 20x5 VPR

Rope crunches:
15x60
15x60
15x60
9x60 VPR

Dat gaat hard bij jou kerel, nice.

Ik heb gasten gesproken die gewoon in een week of 6 clen 8% vet verbrand hadden... Dus het kan.

Dat geloof ik zo ja! Ik keek net in de spiegel en ik zie dat het bultje onder mijn navel ook eindelijk begint te verdwijnen.

No way man ik kreeg elke 5 minuten een hartklopping na een weekje dat spul genomen te hebben en het bleef nog effe een paar weken voor het helemaal weg was.
Bovendien verloor ik veel kracht en massa.

had gelezen dat clen 20% je stofwisseling omhoog helpt

Speculatie. Ik denk dat het ligt aan hoe gevoelig je bent, welke dosering je neemt, hoever je al bent in de cut, hoe je dieet eruit ziet, hoe je training eruit ziet.
Het mooie van clen is dat het zich hecht aan vet receptoren en niet zoals T3 geen onderscheid maakt in massa.

Sinds een paar dagen heb ik wel een beetje pijn in mijn keel aan de rechterkant, beetje opgezet ofzo. Heb het idee dat dat door de clen komt...

Trainen op zondag?

Had je met dnp wel genoeg carbs?

45 crosstrainer gedaan weer

Vind het een erg interessante log om te lezen! Super fanatiek :)

Je zal wel verbaasde reacties krijgen van mensen die je een langere tijd niet hebt gezien :).

Vind het een erg interessante log om te lezen! Super fanatiek :)

Je zal wel verbaasde reacties krijgen van mensen die je een langere tijd niet hebt gezien :).

Ja ligt een beetje aan de persoon. Sommige mensen zien het wel maar die boeien het niet zo erg dus zeggen niks. Mede-sporters zeggen altijd wel iets wanneer ik ze een aantal weken niet gezien heb :)

je bent ook lang he
lang+massa valt echt goed op

alleen duurt het lang voordat je al die centimeters hebt opgevuld;)

Training van vandaag:

Ik voelde me vanochtend een beetje ziekjes dus had even wat minder zin in trainen en na de lunch dacht ik dat ik weer ging kotsen (zoals vorige week zondag ineens uit het niets), maar na een paar boeren en scheten voelde ik me wel redelijk.

Speed bench:
8x 2x60 kilo + 32 kilo chains

Deze keer wat beter opgewarmd en eigenlijk geen pijn in mijn aanhechtingen gehad.

Decline benchpress:
5x100
5x100
5x100
8x100

Aangezien ik nog heel erg moet aanvoelen in welke baan ik decline moet pressen heb ik deze voorzichtig benaderd. Heb nu de groove wel te pakken dus volgende week 110 kilo.

Lat pulldown wide:
16x80
8x85
7x80
6x80

Reverse fly machine:
20x10
11x12
9x13
7x14

Triceps dip:
13x
11x
9x
7x

Cable pushdown:
22x15
14x20
10x25
7x30

Straightbar upright row / Dumbbell side row SUPERSET:
16x30 / 12x12
12x40 / 10x12
10x40 / 9x12
12x40 / 8x12 -> 12x8 -> 15x4

Daarna effe op de fysio bank effe alles los laten maken dus ben goed beurs nu!

Gewicht vanochtend was 103,1 kilo. Vet weet ik nog niet maar de eigenaar zei dat we vanaf nu elke vrijdag vetmeting kunnen laten doen.

Wtf, 103 kg maar? Had je veel zwaarder ingeschat. Op wat voor vetpercentage zit je nu dan ongeveer?

Nice!
Hoe doe jij je warming up?

Wtf, 103 kg maar? Had je veel zwaarder ingeschat. Op wat voor vetpercentage zit je nu dan ongeveer?

Werkelijk geen idee man. Toen ik 107 woog hadden ze het na de training op 15% gemeten, dus zal voor de training 16% zijn geweest ofzo.
Ik denk dat ik nu op 12% zit.....

Nice!
Hoe doe jij je warming up?

40% 1rm -> 10 reps en dan steeds 10 kilo (of 20 bij squat/deadlift) erbij 3 reps maken en tegen het werk gewicht 1 rep maken.
Dat is bij Max Effort.

Bij normale setjes hou ik logischerwijs eerder op met opwarmen en pak ik reps.

das een heftige training weer Jay. Ik ben benieuwd hoe veel vet je kwijt bent na de clen kuur man, als je zo door gaat met je cardio er bij kan je wel eens verbaast zijn.

das een heftige training weer Jay. Ik ben benieuwd hoe veel vet je kwijt bent na de clen kuur man, als je zo door gaat met je cardio er bij kan je wel eens verbaast zijn.

Yup. Morgenochtend weer cardio en savonds benen trainen.
Ik pak clen tot volgende week vrijdag (18 dagen totaal) en daarna ga ik heel rustig weer naar bulkmodus.

Heb wat benadryl besteld zodat ik clen wat langer kan doorpakken. Momenteel trouwens helemaal geen bijwerkingen meer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven