AndroidHealthClinic

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee ik bedoel echt Kalium/Magnesium tabs bro, no shit!

Ik heb overal gelezen dat je kalium en taurine moet nemen. Ik eet elke dag 2 komkommers dus zit dan al op meer dan 1000mg kalium en ik neem 3000mg taurine erbij.

Hoeveel magnesium wordt aangeraden ?

Ik haal altijd van die Kalium/Magnesium tabs bij de drogist, kost geen drol, ik neem normaal 2 tabs per dag.

Het hielp mij enorm met die clen kuur toen, ik nam er toen 3 tot 4 per dag.

Mocht ik last krijgen haal ik die wel bij, maar voorlopig hou ik het even hierbij.
Ik heb vandaag trouwens echt totaal geen last ergens van man. :)

Woog vanochtend 104,5 dus in 1 dag 1 kilo eraf :P Maar zal wel vocht zijn want ik ben begonnen met Aroxifen vanwege gyno.

Aroxifen... kerel weet je handig het is om zelf tietuh te hebben, alleen nog k*tje er bij op de onderarm en je hebt geen vrouw meer nodig:)

Training van vandaag:

Decline benchpress:
5x100
5x110
3x120
1x130

Eerste keer in mijn leven dat ik decline benchpress doe.
Men zegt dat je hier sterker op bent, maar ik had echt moeite met coördineren. Ik ga hem als 5x5 oefening toevoegen voor de komende weken en dan over een maand kijken of ik 1x140+ druk.

Incline dumbbell fly:
22x14
15x16
10x18
6x20 VPR

Cable closegrip row / Zittend DB rear raise SUPERSET:
18x85 / 15x10
13x90 / 15x10
8x95 / 15x10
5x100 / 15x10 VPR

zittend DB shoulder press / DB side raise / DB side raise SUPERSET
15x20 / 14x10 / 15x6
10x22 / 12x10 / 15x4
5x24 / 12x8 / 15x4
15x18 / 12x8 / 20x4 VPR

Face pulls met touwtje:
15x45
15x45
15x45
11x45

Triceps dips tussen bankjes / Rope pushdown / Rope pushdown SUPERSET:
18x30 / 15x10 / 20x5
16x35 / 14x10 / 20x5
14x40 / 11x10 / 18x5
8x45 / 10x10 / 18x5

Ik ben echt verliefd geworden op de supersetjes de laatste tijd. Heerlijke pomp krijg je ervan!

En LOL @ Bart ! Misschien teken ik wel een k*t op mijn hand ja

Laatst bewerkt:
Lekkere training Jay, supersets zijn idd verry nice. Kapot gaan in korte tijd:)

Je voeding dan?
carb cycling?

Je voeding dan?
carb cycling?

Nope, niet bewust in ieder geval. Ik eet soms een carb maaltijd meer, maar over het algemeen eet ik dit:

maaltijd 1:
30 gram whey
70 gram amandelen of amandelbrood
halve komkommer

maaltijd 2:
150 gram tartaar
20 gram mayo
30 gram amandelen of amandelbrood
halve komkommer

maaltijd 3:
30 gram whey
70 gram amandelen of amandelbrood
halve komkommer

maaltijd 4:
Iets met proteïne en koolhydraten. Bijvoorbeeld 200 gram kip met 100 gram rijst ofzo. Of aardappels, waar ik dan ook maar zin in heb.

maaltijd 5:
3 eieren
100 gram monchou
halve komkommer

maaltijd 6:
500 gram magere kwark
30 gram milde olijfolie
20 gram gebroken lijnzaad

Totaal van alles:
proteïne: 230 gram
vetten: 200 gram
carbs: 150 gram

3320 kcal

Dit is wat ik ongeveer elke dag eet. Soms een extra carb maaltijd als ik daar zin in heb of na een zware/lange training. Wanneer ik weer ga bulken ga ik wel 2 carb maaltijden eten en tevens mijn vet inname verhogen.

Ik denk dat ik dit ga doen als ik ga bulken:
proteïne: 230 gram
vetten: 300 gram
carbs: 230 gram

4540 kcal

Laatst bewerkt:
Naja Jay... Wil je onder de 100 komen? :( Why?

En hoe houd je dat eetschema vol? :P Ik zou gek worden van die amandelen bah. :o

Naja Jay... Wil je onder de 100 komen? :( Why?

En hoe houd je dat eetschema vol? :P Ik zou gek worden van die amandelen bah. :o

Ik heb mezelf qua gewicht geen doel gesteld, maar ik ga nog ongeveer 5 weken cutten dus ik denk wel dat ik onder de 100 kilo zal komen. Het is tot nu toe alleen maar vet en vocht. Massa blijft goed zitten en kracht gaat elke training nog vooruit :)

Het schema is goed te doen hoor. Over het algemeen bak ik steeds op tijd een amandelbrood en hoef ik niet de hele tijd amandelen te knagen. Dat brood smaakt een beetje naar ongezoete speculaas dus eet je zo weg.

3320 is weinig man.
Raak je niet te snel kilo's kwijt?

3320 is weinig man.
Raak je niet te snel kilo's kwijt?

Nee valt mee. In het begin toen ik die deca zette kwam zelfs nog VVM waardoor ik ongeveer op hetzelfde gewicht bleef terwijl ik droger werd. Nu ik die aroxifen en clen ben gaan nemen is het wel hard gegaan.
Wel heel veel vocht kwijt door de aro.

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

45 minuten cardio gedaan

Totaal 100mcg clen genomen vandaag.

boeie man, je raakt toch geen spier kwijt alleen maar vet! en als je lekker droog bent kan je bulken.

wat is je bf eigenlijk bro?

100 mcg clen :P, wat is een hoge dosis van clen dan dat mensen er ''ziek'' van worden?

Clen is persoons gebonden.
120/140 is toch wel grens

boeie man, je raakt toch geen spier kwijt alleen maar vet! en als je lekker droog bent kan je bulken.

wat is je bf eigenlijk bro?

100 mcg clen :P, wat is een hoge dosis van clen dan dat mensen er ''ziek'' van worden?

12 ofzo, maar zal het binnenkort effe laten meten

Damn, ik weeg nu nog maar 103,6 kilo en mijn middel is 86,5 cm. Middel was een dikke week geleden nog 89cm

Dat gaat hard bij jou kerel, nice.

Ik heb gasten gesproken die gewoon in een week of 6 clen 8% vet verbrand hadden... Dus het kan.

Geen dnp meer?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven