Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boven de 100 kg gaat niet zomaar he
Ik ben niet zo strikt. Ik eet 2 keer per week 1 maaltijd met wat troep en voor de rest ben ik heel strikt. Ik denk niet dat het het ijs is want ik heb wel vaker dat ik gewoon een hele bak ben en jerrys eet terwijl ik daarvoor al een bak kipnuggets op had![]()
naja ik vind 2 junkmaaltijden per week toch best strikt hoor! ik doe zelf op de refeed dag 4 junkmaaltijden alleen dan wel in de trend van bami,nasi of dergelijke met wat sate stokjes dus niet meteen tot het extreme vn chocola en troep(houdt ik gelukkig ook niet van).
Ik dacht dat je naturel was.Maakt me voor de rest niet uit haha moet iedereen lekker zelf weten.

aangezien ik heb gelezen dat wanneer je 2 dagen op en 2 dagen af doet je nog steeds clen in je lichaam hebt langer dan 2 weken en dat dan je linkerhartkamer kan gaan groeien.
Good luck met de clen bro, ik trip van die shitShaking as a vibo
![]()
wanneer nam jij het in dan? als je clen opbouwt moet het toch meevallen? eerst 10 mcg daarna opbouwenAch Gijs, hij moet het zelf weten, ik hoef dat spul nooit meer, na 2 weken vond ik het wel mooi geweest, 's nachts wakker liggen met hartkloppingen, opgefokt gevoel de hele dag, zware krampen waarvan je gaat stuiteren...
Ik hoop voor Jay dat zijn lijf er beter op reageerd.
wanneer nam jij het in dan? als je clen opbouwt moet het toch meevallen? eerst 10 mcg daarna opbouwen
ok, nog nooit geprobeerd ben te bangIs al wel maand of 6 geleden denk ik. Maar ik kan me prima redden zonder en ik heb geen haast.
eerst eca even proberenIk deed afwisselen, ene dag 1 dan 3 dan weer 2 dan 4 dan weer 1... etc. ze waren volgens mij 0.50 mcg, kan dat? Tijdje terug al weer en heb het spul door verkocht dus kan niet meer op potje kijken.