MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wist niet dat je aan de juice zat Jay...:rolleyes:

Ik ben niet zo strikt. Ik eet 2 keer per week 1 maaltijd met wat troep en voor de rest ben ik heel strikt. Ik denk niet dat het het ijs is want ik heb wel vaker dat ik gewoon een hele bak ben en jerrys eet terwijl ik daarvoor al een bak kipnuggets op had :P

naja ik vind 2 junkmaaltijden per week toch best strikt hoor! ik doe zelf op de refeed dag 4 junkmaaltijden alleen dan wel in de trend van bami,nasi of dergelijke met wat sate stokjes dus niet meteen tot het extreme vn chocola en troep(houdt ik gelukkig ook niet van).

• Topic Starter Topic Starter
Wist niet dat je aan de juice zat Jay...:rolleyes:

Hoe bedoel je? Ik zit al sinds een half jaar geleden op trt.

naja ik vind 2 junkmaaltijden per week toch best strikt hoor! ik doe zelf op de refeed dag 4 junkmaaltijden alleen dan wel in de trend van bami,nasi of dergelijke met wat sate stokjes dus niet meteen tot het extreme vn chocola en troep(houdt ik gelukkig ook niet van).

Bami of nasi is toch niet echt junk?

Ik dacht dat je naturel was. :P Maakt me voor de rest niet uit haha moet iedereen lekker zelf weten.

Laatst bewerkt:
Oh ja inderdaad, ik begin dement te worden. Sorry :kiss:

Training voor vandaag:

Weer behoorlijke last van mijn biceps en triceps aanhechtingen gehad! Had er vooral tijdens speedbench en floorpressen last van. Gelukkig had ik na de training een afspraak bij de FPA fysiotherapeut die me weer behoorlijk lek heeft gestoken met naalden.

Ik ben zojuist begonnen met clenbuterol om nog even de laatste pondjes eraf te burnen. Ik denk dat ik nu op 12% zit en hoop over een kleine 6 weken ongeveer op 6-8 % te zitten.
Het protocol wat ik ga doen is 2 weken op, 2 weken af aangezien ik heb gelezen dat wanneer je 2 dagen op en 2 dagen af doet je nog steeds clen in je lichaam hebt langer dan 2 weken en dat dan je linkerhartkamer kan gaan groeien.
Vandaag begonnen op 2x 10mcg en ga dit dan met de dag bekijken of ik hoger ga. Ik denk maximaal 120mcg per dag ofzo.

Cardio:
30 minuten fietsen

Speedbench:
8x 3x 60 kilo + 32 kilo chains

Floor press:
5x105
5x105
5x105
5x105
4x105 VPR

Chinups:
5x 5x bw+5 VPR

Reverse cable fly:
22x10
16x11
11x12
9x13

Closegrip benchpress:
3x110
2x110
2x110

Triceps dip machine
20x75
17x80
14x85
7x90 VPR

Ez-bar upright row / Dumbbell side raise SUPERSET:
20x45 / 16x8
14x50 / 18x8
12x50 / 15x8
12x50 / 15x8 VPR

Cardio:
30 minuten fietsen

Sterk als altijd!

Good luck met de clen bro, ik trip van die shit:) Shaking as a vibo:roflol:

boven de 100 kg gaat niet zomaar he

Bij Jay zijn lengte is dat zonder echt niet zo'n karwei hoor alsjeblieft zeg.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

aangezien ik heb gelezen dat wanneer je 2 dagen op en 2 dagen af doet je nog steeds clen in je lichaam hebt langer dan 2 weken en dat dan je linkerhartkamer kan gaan groeien.

Good luck met de clen bro, ik trip van die shit:) Shaking as a vibo:roflol:

Lijkt me erg goed voor je dat spul.

Je zou ook natuurlijk er een paar maandjes langer over kunnen doen om droog te komen, het strand is pas ergens in juli.....

Ach Gijs, hij moet het zelf weten, ik hoef dat spul nooit meer, na 2 weken vond ik het wel mooi geweest, 's nachts wakker liggen met hartkloppingen, opgefokt gevoel de hele dag, zware krampen waarvan je gaat stuiteren...

Ik hoop voor Jay dat zijn lijf er beter op reageerd.

Het is vooral de bedoeling om geen massa te verliezen terwijl ik naar 6-8% ga. Niet zo zeer dat het sneller moet gaan hoewel dat mooi meegenomen is natuurlijk.

Op hoeveel mcg zat jij Bart?

Ik deed afwisselen, ene dag 1 dan 3 dan weer 2 dan 4 dan weer 1... etc. ze waren volgens mij 0.50 mcg, kan dat? Tijdje terug al weer en heb het spul door verkocht dus kan niet meer op potje kijken.

Ach Gijs, hij moet het zelf weten, ik hoef dat spul nooit meer, na 2 weken vond ik het wel mooi geweest, 's nachts wakker liggen met hartkloppingen, opgefokt gevoel de hele dag, zware krampen waarvan je gaat stuiteren...

Ik hoop voor Jay dat zijn lijf er beter op reageerd.
wanneer nam jij het in dan? als je clen opbouwt moet het toch meevallen? eerst 10 mcg daarna opbouwen

Ik deed afwisselen, ene dag 1 dan 3 dan weer 2 dan 4 dan weer 1... etc. ze waren volgens mij 0.50 mcg, kan dat? Tijdje terug al weer en heb het spul door verkocht dus kan niet meer op potje kijken.

Als je 4x 50mcg neemt begrijp ik dat je kapot gaat. Helemaal met dat protocol.
Van wat ik gelezen heb moet je het opbouwen naar de gewenste dosering en dan na 2 weken bezig te zijn 2 weken niks nemen en evt het proces weer opnieuw starten.

En wanneer je tijdens opbouwen teveel sides krijgt moet je ietsje lager pakken tot je daaraan gewend bent. Oh ja en niet combineren met eca stack

Laatst bewerkt:
Cardio:
45 crosstrainer

Heb nu 20mcg clen genomen en neem vanmiddag weer 20mcg of 10mcg als ik sides krijg.

Nu naar school :(:(:(

Succes met clen kerel! 45minuten cross, altijd lekker:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven