XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dankje ;)

haha een beetje te blowen en te pimpen.. wat een baas:P.
maar een vraagje over mini bands dubble looped bij speed bench wat moet ik me daarbij voorstellen? srry maar heb dit nog nooit gezien.

Je vouwt de mini band dubbel zodat ie korter en sterker is. De ene kant bevestig je onderaan het squatrek en de andere kant over de stang.

Dan doe ik er nog 17,5 kilo aan gewichten beide kanten bij.

Op die manier is het gewicht op mijn borst ongeveer 55 kilo (iets meer wel, maar er is vrijwel geen spanning van de bands) en ongeveer 75 kilo als ik hem in lockout heb.

Oke gruwelijk! bedankt voor de uitleg, ik ga die binnenkort ook zeker proberen.

Nette training!!!

In verband met vechtsport kan jij beter dat ene apparaat gebruiken dat je omhoog stoot en daar dan wat bands aan vastmaken.

Ja klopt eigenlijk wel. Maar ik mag het aankomende half jaar geen vechtsporten meer beoefenen in verband met mijn rug. Dus ga me nu eerste richten op herstel vn me rug en dan op bodybuilden. explosiviteit is ook de reden dat mijn rug nu weer terug naar de kloten is. Daarom leek die versie van bench leuk voor als ik wat verder in me herstel ben.

Ja klopt eigenlijk wel. Maar ik mag het aankomende half jaar geen vechtsporten meer beoefenen in verband met mijn rug. Dus ga me nu eerste richten op herstel vn me rug en dan op bodybuilden. explosiviteit is ook de reden dat mijn rug nu weer terug naar de kloten is. Daarom leek die versie van bench leuk voor als ik wat verder in me herstel ben.

Ben je nou al naar Erik geweest? Die gast is echt een wonderdokter hoor

WTF, die gewichten en dan in supersets :roflol: hij is gek he.... wajoooooooo

Dikke shit beest!

Wat is roken toch een ranzige k*t gewoonte! Sta ik te pinnen staat er een chick lekker te paffen en ongewild adem ik toch die zooi in. Bleh! Doe er dan op z'n minst een pluk wiet door dan heeft het daadwerkelijk een doel.
Ik spuit toch ook niet olie zonder dat er AAS in zit?

Ik heb het! Rokers == synthol gebruikers :p

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

WTF, die gewichten en dan in supersets :roflol: hij is gek he.... wajoooooooo

Dikke shit beest!

Ik ken me eige krach nie jonguh!

Was wel een lekkere sessie hè? Ik druk qua hogere reps toch wel een 5 kilo meer al. Vraag me af of ik al wat merk met de low reps!

Training van vandaag:

Squat:
2x150
2x155
1x160

De eerste rep gaat steeds super makkelijk, maar de tweede traag als een mofo...redde de 2x160 NET niet.
Ik denk dat ik 1x170 nog wel gedaan zou kunnen hebben, maar het gewicht gaat rap omlaag wanneer de reps omhoog gaan.

Goodmorning arched:
8x130
8x130
6x130
6x130
VPR

Front squat:
12x60
9x65
8x65
8x65
VPR

Plated leg extention / Lying leg curl:
12x50 / 12x55
11x50 / 12x55
10x50 / 10x55
VPR

Dumbbell calbe raise (1 been):
15x18
10x20
8x20
8x20 -> 7x8 -> 7x4
VPR

Crunch machine:
20x65
10x70
9x70
6x70 -> 10x50
VPR

Je bovenrug is goed sterk valt me op. Techniek met de front squat was ook erg netjes.

Nice :)

Ik woog zojuist 106,5 kilo en het lijkt alsof het vocht dat ik dit weekend erbij had weer weg is. Ik had ook wel enorm veel k*t zooi gevreten het weekend :P

klasse training weer makker en lekker die 106.5!

Dit wordt mijn dieet voor de komende weken.
Op dagen dat ik train neem ik na mijn training 1 scoop hydrowhey + 25 gram dextrose en eet ik maaltijd 4.

Bij maaltijd 1 en 4 neem ik 4iu humalog.

Schema:

dieet.jpg

Vind je het niet eng om slin te gebruiken?
Ik zou het zelf niet durven namelijk...

Vind je het niet eng om slin te gebruiken?
Ik zou het zelf niet durven namelijk...

Neh valt mee. Ik heb een flesje met 100 gram dextrose erin bij de hand en dat is al echt overkill als ik dat leeg drink.
En ik hou ook mijn bloedwaarde in de gaten, maar damn wat zijn die stripjes duur. Zojuist 50 stripjes gehaald voor 34 euro :S

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Ik snap sowieso niet waarom mensen slin zo eng vinden. Als je doet wat je moet doen is er niks aan de hand.
Met AAS injecteren moet je bijvoorbeeld aspireren anders kan je ook kapot gaan.

Training van vandaag:

De t*ring wat had ik een goeie pomp vandaag! Op een gegeven moment had ik zo'n harde pomp dat ik dacht dat ik mijn aanhechting geblesseerd had, maar bleek dus gewoon pomp te zijn :P

Benchpress:
2x120
2x120
1x125

Nog geen PR's op de 2 reppers, maar dat zal niet lang meer duren voel ik.

Incline dumbbell press / Incline cable fly:
14x32 / 12x15
10x32 / 10x15
7x32 / 12x12
6x32 / 9x12
VPR

Incline liggend dumbbell rear raise:
15x14
12x16
10x16
10x16 -> 10x10 -> 10x6
VPR

Upright row EZ-bar:
17x40
12x45
9x50
9x50 -> 12x30 -> 12x20
VPR

Plated row machine:
14x90
10x100
10x100
9x110 -> 7x90
VPR

Neck pulldown:
12x65
10x65
10x65
9x65 -> 12x40 -> 25x25

Triceps dips:
11x bw
12x5
8x5
7x5
VPR

Triceps pushdown 1 arm:
10x10
9x10
9x10 -> 7x7 -> 7x5

Op alles echt flink vooruit gegaan, behalve op de doubles met ME, maar ik max nooit in die reprange dus misschien kijk ik verkeerd qua progressie. Ik wil gewoon graag effe 2x130 doen dan weet ik dat ik vooruit ben gegaan :D
Qua massa ben ik echt enorm vooruit gegaan in de rebound afgelopen week. Echt niet normaal, iedereen zegt het ook steeds :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven