Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:d
dankje

haha een beetje te blowen en te pimpen.. wat een baas.
maar een vraagje over mini bands dubble looped bij speed bench wat moet ik me daarbij voorstellen? srry maar heb dit nog nooit gezien.
In verband met vechtsport kan jij beter dat ene apparaat gebruiken dat je omhoog stoot en daar dan wat bands aan vastmaken.Oke gruwelijk! bedankt voor de uitleg, ik ga die binnenkort ook zeker proberen.

In verband met vechtsport kan jij beter dat ene apparaat gebruiken dat je omhoog stoot en daar dan wat bands aan vastmaken.
Ja klopt eigenlijk wel. Maar ik mag het aankomende half jaar geen vechtsporten meer beoefenen in verband met mijn rug. Dus ga me nu eerste richten op herstel vn me rug en dan op bodybuilden. explosiviteit is ook de reden dat mijn rug nu weer terug naar de kloten is. Daarom leek die versie van bench leuk voor als ik wat verder in me herstel ben.

WTF, die gewichten en dan in supersetshij is gek he.... wajoooooooo
Dikke shit beest!
Je bovenrug is goed sterk valt me op. Techniek met de front squat was ook erg netjes.
Ja? Ik had juist het idee dat ik met omlaag gaan erg naar voren ging. Maar dat viel dus mee?
Vind je het niet eng om slin te gebruiken?
Ik zou het zelf niet durven namelijk...