Jaytjuh
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 120kg
Hele nette training, succes met de kuur. WIl de resultaten wel eens zien dan!
dankje, ik ben ook erg benieuwd wat het gaat brengen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele nette training, succes met de kuur. WIl de resultaten wel eens zien dan!
365 dagen per jaar. Op feestdagen tot 14:00
Heb je me weleens gezien/herkend daar?
hehe.Ja man! Volgens mij hadden we laatst zelfs ng gepraat man. Jij gaf me tip voor me rug om wat taurine te gebruiken tegen een pijnlijke pomp. Alleen wou het toen niet vragen wnt paar dagen eerder beging ik ook de fout door aan iemand in fpa te vragen of die lid van dbb was en daar had ie volgens mij geen goede ervaringen meehehe.

Ja, alleen kweenie of ik die dianabol lang ga nemen. Ik wilde nu juist eens een feel-good kuurtje zonder tren-achtige shit![]()
Ahja, is dan inderdaad dan wel verstaanbaar. Hoe lang ging je hem normaal nemen?

Ik vind je keuze onverstandig maar wens je natuurlijk alle succes omdat ik weet dat jij tenminste iemand bent die er wel 100% effort in stopt. Jay we zien elkaar. Is FPA trouwens morgen nog in de avond open?

Okidoki, dan ben ik er wrs rond een uur of 11 ofzo.
begin school nu al beu te worden terwijl ik nog 2 jaar moet. Had ik maar Olympia genen 
Thanks ouwe. Dat zijn altijd fijne dingen om te horen
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat hij tot 14:00 open is, aangezien alle andere bedrijven morgen dicht zijn.