Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze is trouwens koud genomen. Na de training had ik het gevoel dat ik op zich wel een beginners wedstrijdje kon pakken 
Dank jeDeze is trouwens koud genomen. Na de training had ik het gevoel dat ik op zich wel een beginners wedstrijdje kon pakken
![]()
wrom doe je dat dn gewoon niet? gewoon lekker meedraaien met die flexchallenge ofzo. is al dat harde werk ook niet voor niets.
damn man, echt droger aan het worden man. Dikke chest!
Goeie training ook weer.
Ik zou ook een jaartje wachten Jay, lekker wat massa er bij knallen en dan volgend jaar 1e wedstrijd met 115 kg bij 4 %! BAM
echt een hele goede progressie te zien op je laatste foto

Ondertussen een echte beer aan het worden 
Eyy bink, ziet er goed uit man! Ik herinner me nog langgg geleden dat je altijd depri was over die look van jeOndertussen een echte beer aan het worden
![]()
ik begin eindelijk die BB vormen te krijgen he 
700gram kabeljauw... Bah jij spoort niet hehehehehe.
Ene helft meteen na de slin en de andere helft 45 minuten laterNog niet! Ik hoef niet hoog te eindigen ofzo maar ik wil ook niet super laag eindigen. De FlexCup is over 31 weken en tegen die tijd kan ik realistisch gezien iets van 100 kilo met 4% vet zijn en dat vind ik nog echt niet wedstrijdwaardig met mijn lengte.
108,9 kilo vanmorgen en ik kon mijn zomerjas zojuist bijna niet aankrijgen![]()