XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
shhiiitt waar haal jij die energie vandaan:p

nice training bro:D

gadvers sterk weer Jay! Zwaar respect voor deze training bro!

Mooi ook dat de complimenten vallen, heerlijke drive voor je motivatie. Al is daar bij jou niks mis mee!

• Topic Starter Topic Starter
shhiiitt waar haal jij die energie vandaan:p

nice training bro:D

Ik had eigenlijk nog wel energie over :P moest eigenlijk nog kuiten trainen, maar anders werd het avond eten zo laat.

gadvers sterk weer Jay! Zwaar respect voor deze training bro!

Mooi ook dat de complimenten vallen, heerlijke drive voor je motivatie. Al is daar bij jou niks mis mee!

Dank je ouwe ;) we moeten echt een keer samen trainen. Nu mijn volume weer een stuk hoger ligt is dat heel goed te doen :)

whaha, ik denk idd wel dat jij 1 van de weinige bent waarbij ik eens na de klote ga met een training.

uh... bloedsuikerspiegel was 2,7 mmol maar ik voel geen hypo...apart
Heb ook eens flink hypo gevoeld toen ik geen slin nam en op 3,7 mmol zat....

Ik snap het neit, maar heb maar even een kale bruine boterham gegeten en was net 3 en nu 3,2 dus stijgt weer. Volgende keer neem ik lekker 150 gram rijst na de training.

Neem jij geen dextrose tabletje na de training?

Neem jij geen dextrose tabletje na de training?

Ik neem na mijn training 40 gram hydrowhey + 25 gram dextrose + 5 gram kaneel.
Zodra ik thuis kom neem ik 4iu humalog IM met 40 gram hydrowhey + 350 gram kabeljauw + 120 gram rijst (gaat dus 150 gram rijst worden).

Op die manier geef ik mezelf dus een insuline spike na de training en 15 minuten later neem ik humalog en een maaltijd.

Laatst bewerkt:
Ik neem na mijn training 40 gram hydrowhey + 25 gram dextrose + 5 gram kaneel.
Zodra ik thuis kom neem ik 4iu humalog IM met 40 gram hydrowhey + 350 gram kabeljauw + 120 gram rijst (gaat dus 150 gram rijst worden).

Op die manier geef ik mezelf dus een insuline spike na de training en 15 minuten later neem ik insuline en een maaltijd.

Ja daar is dus niks mis mee.

Damn, lekkere training man!

Training van vandaag:

Speed box squat:
12x 2x70 kilo + light bands choked

Deadlift:
12x180
9x180
7x180
5x180
VPR

Squat:
12x100
10x100
8x100
8x100
VPR

Vorige week erg veel rust tussen setjes gedaan aangezien ik nog niet echt gewend was aan de warmte, maar vandaag hop hop hop door geknald. Na de deadlift had ik zo'n pijnlijke pomp dat ik bijna niet meer normaal kon lopen, wel extreem dikke VPR!
Na het tweede setjes squat bijna out gegaan :D

Toe press / Standing calve raise:
15x180 / 15x15
14x190 / 14x15
11x200 / 11x15
9x200 / 9x15
VPR

Hanging dumbbell side raise (1 arm):
15x14
10x16
10x16
9x16 -> 12x10 -> 12x6
VPR

Bent-over dumbbell rear raise / cable side raise (2 armen):
15x12 / 10x10
12x14 / 9x7
10x16 / 8x7

Ik weeg de afgelopen dagen 106,2 a 106,3 dus ietsje minder zelfs dan daarvoor.... ik zie er wel veel groter uit...weird!

Laatst bewerkt:
Hele sterke training man! Mooie dl en squats ;)

Ik heb de afgelopen dagen super clean gegeten op gisteravond 4 kleine chocolate chip cookies bij het avond eten.

Ik weeg nu 107 kilo en zie dat ik droger ben geworden. Gister ook nog 2 maatjes (niet tegelijk) laten checken en ze vonden me groter en droger. :)

Die deadlift reps zijn sick brah! Echt sterk gewoon.

Mooi gewicht man, je zal er wel uitzien als een beest!

Hij ging echt lekker ja :) volgende week 190 kilo op reps

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Mja gaat gaat. In het echt wel beter dan op de foto, maar alsnog ben ik verre van tevreden.

Ja in't echt is het idd allemaal veel beter, maarja komt zeker wel man, je gaat wel hard.
Niemand houdt je tegen om een foto te posten btw ;) (mss jij jezelf wel haha)

Super deadlifts man!:D

Toen was ik nog niet hier dan, haha, even opzoeken ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven