Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shhiiitt waar haal jij die energie vandaan
nice training bro![]()
moest eigenlijk nog kuiten trainen, maar anders werd het avond eten zo laat.gadvers sterk weer Jay! Zwaar respect voor deze training bro!
Mooi ook dat de complimenten vallen, heerlijke drive voor je motivatie. Al is daar bij jou niks mis mee!
we moeten echt een keer samen trainen. Nu mijn volume weer een stuk hoger ligt is dat heel goed te doen 
Ik neem na mijn training 40 gram hydrowhey + 25 gram dextrose + 5 gram kaneel.
Zodra ik thuis kom neem ik 4iu humalog IM met 40 gram hydrowhey + 350 gram kabeljauw + 120 gram rijst (gaat dus 150 gram rijst worden).
Op die manier geef ik mezelf dus een insuline spike na de training en 15 minuten later neem ik insuline en een maaltijd.

Die deadlift reps zijn sick brah! Echt sterk gewoon.
volgende week 190 kilo op repsMooi gewicht man, je zal er wel uitzien als een beest!
Hij ging echt lekker javolgende week 190 kilo op reps
---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
Mja gaat gaat. In het echt wel beter dan op de foto, maar alsnog ben ik verre van tevreden.
(mss jij jezelf wel haha)Ja in't echt is het idd allemaal veel beter, maarja komt zeker wel man, je gaat wel hard.
Niemand houdt je tegen om een foto te posten btw(mss jij jezelf wel haha)

Thanks