MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
oke begrijp je punt. Maar ga je wel met de forumcontest mee doen?

Ik wist niet eens dat er een forumcontest is momenteel :D

BAM dat gaat lekker Jaytjuuuh

Als een malle! Gisteravond trouwens nog gecheat met een heerlijke hamburger en patatjes, hoewel deze allebei zelfgemaakt waren door de eigenaar dus nog vrij voedzaam waren :)

Is wel in 2 keer zegt die dan :roflol:
Brute progres man !

Hehe ja, ik ben wel een goede eter.

lol :P

Ik vind mezelf ook niet bloated nee. Definitie is hetzelfde namelijk

Ik vind toch ook een groot verschil voor 3 dagen, schouders enzo...
Mooi zo.

lol ik word direct geflamed, hij vroeg toch of er wat was veranderd..
sorry jay zie niet goed maar d8 dat je bloated was.
en wtf zeur je steeds boran, jij hebt een hele apotheek in je gast

lol ik word direct geflamed, hij vroeg toch of er wat was veranderd..
sorry jay zie niet goed maar d8 dat je bloated was.
en wtf zeur je steeds boran, jij hebt een hele apotheek in je gast

Pleur jij em maar weg van jay zijn log ben je comments echt beu je doet niets anders dan trollen en ik heb TOTAAL geen respect voor allochtoonse snotneusjes die op 16 jaar kuren en allerlei stackers gebruiken. Mijn fysiek behaal jij nooit dus keep on dreaming kid

uhhhh......volgens mij bedoelde hij het niet lullig hoor ouwe

Ik vind je schouders voor drie dagen idd heel wat scherper! En borst oogt wat harder maar kan me vergissen.

Training van vandaag:

Begon k*t en daarna ging het erg lekker. Ik begrijp er geen k*t van dat ik op mijn 1rm niet sterker word maar in de 6-12 reprange wel.....
Volgens Marc (trainer bij FPA) ben ik in ieder geval niet overtraind (dat dacht ik namelijk) aangezien ik wel vooruit ga in kracht/massa. Hij zegt dat het over een paar weken heel anders kan zijn en dat ik hem dan wel makkelijk pak.

Benchpress:
1x110
fail x 135
fail x 135 GODVERRRRRRRR

Incline dumbbell press / incline cable fly:
14x34 / 14x15
6x36 / 10x15
8x34 / 10x12
6x34 / 14x10
VPR

Incline liggend dumbbell rear raise:
15x16
10x18
10x18
9x18 -> 12x10 -> 14x6
VPR

Upright row / Dumbbell side raise:
20x45 / 8x18
15x50 / 10x16
12x56 / 10x16
11x56 / 15x12
VPR

Plated row machine:
12x110
11x110
9x120
8x120
VPR

Neck pulldown:
11x70
11x65
10x65 -> 12x40 -> 15x30
VPR

Triceps dips / triceps pushdown:
14x5 / 15x15
12x5 / 14x20
12x5 / 8x25
8x5 / 8x25 -> 8x20 -> 8x15
VPR

Ik vind je schouders voor drie dagen idd heel wat scherper! En borst oogt wat harder maar kan me vergissen.

Dat idee heb ik ook wel ja. Ik denk wel dat dit vooral glycogeen opslag is en dat ik hier dus wel weer meteen 3 kilo van kwijtraak wanneer ik stop, maar tis alsnog wel erg goed om je spier vol met glycogeen te hebben.
Ook heb ik echt zo extreme pomps tijdens trainen dat ik denk dat ik mezelf geblesseerd heb tot die pomp weer afzakt :P

Ik heb je volgens mij nog steeds niet meer gezien op FPA of wel?

:roflol: alleen maar VPR!

De Jay locomotief is op dreef:)

Jammer van de bench, verder nice pompwerk!

Dat idee heb ik ook wel ja. Ik denk wel dat dit vooral glycogeen opslag is en dat ik hier dus wel weer meteen 3 kilo van kwijtraak wanneer ik stop, maar tis alsnog wel erg goed om je spier vol met glycogeen te hebben.
Ook heb ik echt zo extreme pomps tijdens trainen dat ik denk dat ik mezelf geblesseerd heb tot die pomp weer afzakt :P

Ik heb je volgens mij nog steeds niet meer gezien op FPA of wel?

Ja daarom en die paar kilootjes die je weer kwijtraakt op die grote massa, jammer dan.

En wat fpa betreft ben ik ook idd niet meer geweest sinds een tijd. Moet foto's laten maken van me rug en nek. Ze willen kijken of ik een nek hernia en hernia onder in me rug heb. Want me armen en benen vallen steeds weg. Maja wil nog niet op het ergste rekenen als ng niets heb gehoord misschien knelt er gewoon iets en kan dat zo verholpen worden. Ik moet nog even horen.

Ja daarom en die paar kilootjes die je weer kwijtraakt op die grote massa, jammer dan.

En wat fpa betreft ben ik ook idd niet meer geweest sinds een tijd. Moet foto's laten maken van me rug en nek. Ze willen kijken of ik een nek hernia en hernia onder in me rug heb. Want me armen en benen vallen steeds weg. Maja wil nog niet op het ergste rekenen als ng niets heb gehoord misschien knelt er gewoon iets en kan dat zo verholpen worden. Ik moet nog even horen.

Ik zal voor je duimen man!

knappe vooruitgang!
wat meet jouw taille eigenlijk?

Ik ga toch een weekje rust houden. Steeds als ik richting overtraining ga maak ik nog wel progressie alleen blijft mijn top hetzelfde of zelfs iets lager. Als ik aan trainen denk voel ik al stress dus wel k*t ivm kuur maar ik denk wel het beste ff niks doen. Dan zet ik over een week weer PR's

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven