- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hèhè is wel in 2 keer hèEne helft meteen na de slin en de andere helft 45 minuten later
Is wel in 2 keer zegt die dan

Brute progres man !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hèhè is wel in 2 keer hèEne helft meteen na de slin en de andere helft 45 minuten later

oke begrijp je punt. Maar ga je wel met de forumcontest mee doen?

lol ik word direct geflamed, hij vroeg toch of er wat was veranderd..
sorry jay zie niet goed maar d8 dat je bloated was.
en wtf zeur je steeds boran, jij hebt een hele apotheek in je gast
Ik vind je schouders voor drie dagen idd heel wat scherper! En borst oogt wat harder maar kan me vergissen.

Dat idee heb ik ook wel ja. Ik denk wel dat dit vooral glycogeen opslag is en dat ik hier dus wel weer meteen 3 kilo van kwijtraak wanneer ik stop, maar tis alsnog wel erg goed om je spier vol met glycogeen te hebben.
Ook heb ik echt zo extreme pomps tijdens trainen dat ik denk dat ik mezelf geblesseerd heb tot die pomp weer afzakt
Ik heb je volgens mij nog steeds niet meer gezien op FPA of wel?
Ja daarom en die paar kilootjes die je weer kwijtraakt op die grote massa, jammer dan.
En wat fpa betreft ben ik ook idd niet meer geweest sinds een tijd. Moet foto's laten maken van me rug en nek. Ze willen kijken of ik een nek hernia en hernia onder in me rug heb. Want me armen en benen vallen steeds weg. Maja wil nog niet op het ergste rekenen als ng niets heb gehoord misschien knelt er gewoon iets en kan dat zo verholpen worden. Ik moet nog even horen.
knappe vooruitgang!
wat meet jouw taille eigenlijk?