- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken het. Ben zelf ook geneigd soms een beetje te veel en te zwaar te trainen. Weekje rust zal je goed doen. Je kan anders ook alleen even twee max effort dagen overslaan en alleen de dynamic dagen doen (en dan niet tot het gaatje gaan), als je een week te lang vind.

Zal vast goedkomen! Waarschijnlijk gain je inderdaad ook nog gewoon lekker tijdens die week. Even weer helemaal opladen en daarna weer voluit knallen!

en geen vet gepakt nog, wel beetje vocht van de AAS ondertussenDankjewel man
Mijn taille is 91cm. Heb echt zo;n Ronnie Coleman buik![]()

Nice, dus over 10 week heet je Jay C?
hoe veel jaar train je al?

zie het ook alsof beginnende gyno komt.Mooi man!
Maar zie ik nu ook dat je tepel echt veranderd?

Mooi man!
Maar zie ik nu ook dat je tepel echt veranderd?

zie het ook alsof beginnende gyno komt.
zo man dikke progressie kon ik maar om de 3 dagen fotos maken en er verandering in zien![]()

Ja ze zijn weer terug. Hopelijk groeien ze niet zo hard nu ik om de dag een hele arofixen neem. Hou al meteen minder vocht vast dus dat is iig al fijn.
Gyno maak ik me nog niet te druk over trouwens, dit is de helft van wat ze kunnen zijn
Als jij nou iig eens 1 keer foto's plaats mogen we al blij zijn denk ik![]()
ben nog niet echt tevreden met me fysiek om foto's te schieten jay had ik maar jouw massa en bf dan weer wel 
Ja ze zijn weer terug. Hopelijk groeien ze niet zo hard nu ik om de dag een hele arofixen neem. Hou al meteen minder vocht vast dus dat is iig al fijn.
Gyno maak ik me nog niet te druk over trouwens, dit is de helft van wat ze kunnen zijn![]()
ben nog niet echt tevreden met me fysiek om foto's te schieten jay had ik maar jouw massa en bf dan weer wel
![]()

Tja, je moet ergens beginnen he. Ik heb 3 a 4 jaar geleden ook foto's gepost waar ik er verre van bruut bij stond. Als je er onzeker over bent post hem dan iig in je log in plaats van in de galerij zodat je niet heel hard getrold wordt![]()