MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ken het. Ben zelf ook geneigd soms een beetje te veel en te zwaar te trainen. Weekje rust zal je goed doen. Je kan anders ook alleen even twee max effort dagen overslaan en alleen de dynamic dagen doen (en dan niet tot het gaatje gaan), als je een week te lang vind.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken het. Ben zelf ook geneigd soms een beetje te veel en te zwaar te trainen. Weekje rust zal je goed doen. Je kan anders ook alleen even twee max effort dagen overslaan en alleen de dynamic dagen doen (en dan niet tot het gaatje gaan), als je een week te lang vind.

Ik vind het heel lastig om te gaan en dan niet voluit te gaan. Een week volledige rust zal me sowieso wel goed doen weetje, effe supercompenseren :)

Zal vast goedkomen! Waarschijnlijk gain je inderdaad ook nog gewoon lekker tijdens die week. Even weer helemaal opladen en daarna weer voluit knallen!

Zal vast goedkomen! Waarschijnlijk gain je inderdaad ook nog gewoon lekker tijdens die week. Even weer helemaal opladen en daarna weer voluit knallen!

Idd, ik ga gewoon lekker rustig aan doen en goed blijven eten.
Ik zit er trouwens over te denken om weer naar 4 dagen split terug te gaan...

Nice pics Jay!

Slin 1 week en 4 kilo erbij?

Nice, dus over 10 week heet je Jay C?;)
hoe veel jaar train je al?

Nice, dus over 10 week heet je Jay C?;)
hoe veel jaar train je al?

Vanaf half 2006, dus nu bijna 5 jaar. Heb daarvoor ook iets langer dan een half jaar getraind, maar had toen een zware schouder blessure waarvoor ik zelfs geopereerd ben (nu geen last meer van ).

Mooi man!
Maar zie ik nu ook dat je tepel echt veranderd?

Mooi man!
Maar zie ik nu ook dat je tepel echt veranderd?

Ja ze zijn weer terug. Hopelijk groeien ze niet zo hard nu ik om de dag een hele arofixen neem. Hou al meteen minder vocht vast dus dat is iig al fijn.
Gyno maak ik me nog niet te druk over trouwens, dit is de helft van wat ze kunnen zijn :P

zie het ook alsof beginnende gyno komt.
zo man dikke progressie kon ik maar om de 3 dagen fotos maken en er verandering in zien :P

Als jij nou iig eens 1 keer foto's plaats mogen we al blij zijn denk ik :D

Ja ze zijn weer terug. Hopelijk groeien ze niet zo hard nu ik om de dag een hele arofixen neem. Hou al meteen minder vocht vast dus dat is iig al fijn.
Gyno maak ik me nog niet te druk over trouwens, dit is de helft van wat ze kunnen zijn :P

Als jij nou iig eens 1 keer foto's plaats mogen we al blij zijn denk ik :D
:P ben nog niet echt tevreden met me fysiek om foto's te schieten jay had ik maar jouw massa en bf dan weer wel :D

Ja, dit valt nog wel mee. Meer een beetje puffy dan echt gyno. Trekt vast wel weer weg.

Die aro zal vast wel een beetje helpen, maar die deca hecht zich zelf aan de oestrogeen receptor. Waarschijnlijk is het dus de deca die de gyno veroorzaakt en niet een overmatige hoeveelheid estradiol door aromatase. Dan zal aro dus niet heel veel effect hebben.

Als het echt erg wordt zal alleen nolva direct helpen. En dan uiteraard die deca eruit fl*kkeren. Deca is een lekkere massabouwer, maar ook een volwaardig oestrogeen (met alle mogelijke gevolgen van dien).

:P ben nog niet echt tevreden met me fysiek om foto's te schieten jay had ik maar jouw massa en bf dan weer wel :D

Tja, je moet ergens beginnen he. Ik heb 3 a 4 jaar geleden ook foto's gepost waar ik er verre van bruut bij stond. Als je er onzeker over bent post hem dan iig in je log in plaats van in de galerij zodat je niet heel hard getrold wordt :P

Tja, je moet ergens beginnen he. Ik heb 3 a 4 jaar geleden ook foto's gepost waar ik er verre van bruut bij stond. Als je er onzeker over bent post hem dan iig in je log in plaats van in de galerij zodat je niet heel hard getrold wordt :P

Op mijn foto's ben ik ook niet super tevreden. Ach, wat boeit het. Het is work in progress toch.

je kan altijd groter dan droger thats why :P even wat bf eraf en dan beetje bruiner en meer massa dan post ik een foto ;) beloofd

wel doen dan he!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven