XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
28 x1 180 kg deadlift valt tegen Jay:roflol:

Ja serieus! Vorige keer deed ik ook 28x en ik voelde dat mijn spieren nog wel konden maar ik was gewoonweg te kortademig.

Gister trouwens ook enorme ruzie met mijn vriendin gehad aangezien ze het niet leuk vond dat iedereen zo naar me keek met het sporten. Ze vindt dat ik een freakshow ben :'(

Heavy benches man :P. Nee, in ieder geval duidelijk dat je alles eruit hebt gehaald!

En sterkte met de ruzie. Tja, ze zou eigenlijk trots moeten zijn dat je (blijkbaar) de bufste dude uit die sportschool was.

Ja dat zei ik ook en "weet je hoeveel chicks jaloers op je zijn als ze je me met mij zie lopen!" :p

Ik zou die dippen tussen bankjes er uit halen, laatst nog een artikel op t-nation gelezen dat dat een schouder killer was. Ik geloof door een onnatuurlijke positie van je schouders. Dips tussen stangen lijken me een meer dan waardige vervanger.

Ik zou die dippen tussen bankjes er uit halen, laatst nog een artikel op t-nation gelezen dat dat een schouder killer was. Ik geloof door een onnatuurlijke positie van je schouders. Dips tussen stangen lijken me een meer dan waardige vervanger.
Niet alles lezen wat je gelooft...uh...net wakker...niet alles geloven wat je leest :roflol: ik laat hem staan ook haha
Zo zou ook de upright row slecht voor je zijn terwijl ik dit echt een meesterlijke oefening vind. Tevens doe ik ook pulldowns in mijn nek zonder probleem.

WTF Jay, heb je dat echt gezegd:D Oke oke, ze heeft ook wel een rara opmerking gemaakt met dat freakshow verhaal... maybe jalousie?
Ja ik zeg dat gewoon weetje. Ik zei het niet uit boosheid, maar omdat chicks tegenwoordig geïnteresseerder reageren dan dat ze vroeger deden. Ze mag ook weleens blij en trots met mij zijn in plaats van onzeker worden omdat mensen naar ons kijken.

Update:

112,1 kilo :cool:

Laatst bewerkt:
ik weet echt precies wat je bedoeld man. Ik ben altijd vet geweest, aandacht toen was behoorlijk minimaal, had wel 2 lange relaties maar dat terzijde. Nu ik zo afgevallen ben en richting een gespiert figuur aan het gaan ben, damn bro.... Niet normaal die aandacht en shizzle:D Ik blijf er wel nuchter onder verder maar tis toch wel goed voor je ego.

LOL ja dankje :P
Ik zou me echt de t*ring schrikken als ik ineens weer 102,1 zou wegen haha

ik weet echt precies wat je bedoeld man. Ik ben altijd vet geweest, aandacht toen was behoorlijk minimaal, had wel 2 lange relaties maar dat terzijde. Nu ik zo afgevallen ben en richting een gespiert figuur aan het gaan ben, damn bro.... Niet normaal die aandacht en shizzle:D Ik blijf er wel nuchter onder verder maar tis toch wel goed voor je ego.
Ja idd. Ik doe er ook niks mee weetje. Ben nog nooit vreemdgegaan en zal dat ook zeker niet gaan doen. Maar eerlijk is eerlijk, aandacht van het andere geslacht is geweoonweg goed voor zelfvertrouwen. Sowieso doet aandacht een mens goed, vroeger te weinig gehad denk ik. :p

strong egocentric is strong !

:jk:

gaat lekker hier !

Niet alles lezen wat je gelooft...uh...net wakker...niet alles geloven wat je leest :roflol: ik laat hem staan ook haha
Zo zou ook de upright row slecht voor je zijn terwijl ik dit echt een meesterlijke oefening vind. Tevens doe ik ook pulldowns in mijn nek zonder probleem.

112,1 kilo :cool:
Ik geloof het wel hoor, heb er zelf ook een blessure aan over gehouden. Was maar een tip maar hé.

Lekker bezig! ;)

Training van vandaag:

Was een kort trainingkje. Ik denk dat ik de spiergroepen iets anders gaan opdelen zodat ik wat meer te doen heb op donderdag.
Ik was ff bij Sport 2000 in Leusden gaan trainen op uitnodiging van een maat die daar werkt en kwam Harvey die eerst bij FPA heeft gewerkt tegen. Hij vond me erg goed vooruit gegaan en vroeg of ik de FlexCup ging meedoen (waar hij volgens mij in de jury zit). Hij zei dat ik hop zo het podium op kan aangezien ik al erg droog ben.
Hij heeft alleen mijn buik niet gezien haha, daar zit al mijn vet op :P

Het zet me wel aan het denken.....heb nog wel 30 weken de tijd en als ik zo blijf gaan kan ik daar wel droog op de 110 kilo staan....hmm....

Biceps

Ez-bar concentration curl / biceps machine / bovenhand ez-bar curl:
10x40 / 11x35 / 10x30
7x30 / 10x30 / 10x25
12x25 / 8x25 / 12x25
12x25 / 8x20 / 10x25

Zittend cable concentration curl 1 hand (andere gym):
12x10
11x20
11x20

Buik

Hangend leg raise:
15x
14x
12x
12x

Decline crunch:
15x5
12x5
11x5
9x5

Ik zou meedoen man, wat heb je te verliezen, en in 30 weken kun je nog veel doen ;)

Ik geloof het wel hoor, heb er zelf ook een blessure aan over gehouden. Was maar een tip maar hé.

Ik sta ook wel open voor tips, maar ik denk dat er te snel geroepen wordt dat je van die oefeningen blessures kan krijgen. Ik zou weleens willen zien hoe je hem uitvoert, maar waarschijnlijk heb je daar niet zo;n trek in gezien je blessure. Ik maak anders binnenkort wel een filmpje hoe ik hem uitvoer, ik doe hem ook totaal niet diep.

thanks man, ik kom binnenkort weer ff bij je log checken (en anderen hun log) ik ben nogal met mezelf bezig de laatste weken

thanks man, ik kom binnenkort weer ff bij je log checken (en anderen hun log) ik ben nogal met mezelf bezig de laatste weken

Het is de laatste dagen erg stil bij mij :o
Haha, maar dat komt ooit nog wel hoop ik ;) het is wel leuk voor mezelf.

Ik zou meedoen man, wat heb je te verliezen, en in 30 weken kun je nog veel doen ;)

Ja heb je gelijk in, maar ik wil niet half werk neerzetten zegmaar. Ik wil sowieso met de juiste proporties en goed droog op het podium staan. Het hoeft niet 100% perfect, maar ik wil een goede eerste indruk maken als ik ga.

Ja heb je gelijk in, maar ik wil niet half werk neerzetten zegmaar. Ik wil sowieso met de juiste proporties en goed droog op het podium staan. Het hoeft niet 100% perfect, maar ik wil een goede eerste indruk maken als ik ga.

Ja een goede indruk is wel belangrijk, kan een heel wat beïnvloeden vind ik ;)
Maar als je alles goed krijgt wat je wil, of bijna zou willen zou ik meedoen! ;)

Ik sta ook wel open voor tips, maar ik denk dat er te snel geroepen wordt dat je van die oefeningen blessures kan krijgen. Ik zou weleens willen zien hoe je hem uitvoert, maar waarschijnlijk heb je daar niet zo;n trek in gezien je blessure. Ik maak anders binnenkort wel een filmpje hoe ik hem uitvoer, ik doe hem ook totaal niet diep.

Haha dat heb je goed gezien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven