- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahaa! Eigenlijk hebben we nu ook nog wat pics van je vriendin nodig om het plaatje compleet te maken!
Maar je kan toch een beetje op je ellebogen rusten? Of haar benen omhoog, met haar enkels langs je oren als het waren (dan kan ze je gewicht met haar benen een beetje tegenhouden). Of lepeltje lepeltje, of zij liggend op de rand van het bed en jij op je knieen naast het bed. Of zij bovenop inderdaad, of doggystyle. Tal van oplossingen. Gewoon creatief zijn.
Rodeonken is trouwens ook wel leuk. Moet je maar eens proberen.

Daarbij ga jij bovenop. Uiteraard zonder condoom. Zodra hij erin zit zeg je dat je aids hebt. Zij zal dan als een dolle onder je uit proberen te komen. Jij probeert gewoon bovenop te blijven. Vandaar rodeo.
Nu heb jij een vaste partner, dus zal het niet echt werken als je ineens zegt dat je aids hebt, maar misschien werkt het wel als je ineens de naam van een vriendin van haar uitkreund ofzo. Zal ze ook niet leuk vinden!![]()

Hahaha, dit wil ik serieus echt een keer uittesten.
Hahaha, dit wil ik serieus echt een keer uittesten.

kerel das een smoesje man
toen ik 155 kilo woog met mega pens heb ik zelfs nog nooit die smoes gehoord![]()

hehe ja 15x180 viel trouwens nog best mee ook. Ik dacht dat ik wel een halve beroerte zou krijgen ofzo
Ik zou trouwens best eens 20x200 in de toekomst willen doen, best bruut
Bij 2 had ik die beroerte al gehad denk ik
Ik doe je het niet na, das zekerBij 2 had ik die beroerte al gehad denk ik
20 x 200 = baas man

sjies waar gaat dat ng over 15x180. maar jay laatste tijd ng vaak aanwezig in fpa of niet? zie vaak in je log dat je bij een andere gym traint. (niet dat het wat uitmaakt maar was ff benieuwd)