AndroidHealthClinic

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: damn Jay

epic thread is getting epic :)

• Topic Starter Topic Starter
LOL :D

Ik vraag me serieus af hoe de pro's of hele dikke gasten nken. Als mijn vriendin me nu al verstikkend vindt denk ik dat ik voortaan maar onderop moet of alleen maar doggystyle is ook best nice eigenlijk.

No offence! serieuze vraag; Bartje hoe deed jij dat vroeger toen je heel fors was? Hadden chicks dan ook moeite als je bovenop ging of is mijn vriendin weer eens om niks aan het zeiken?

Hahahaa! Eigenlijk hebben we nu ook nog wat pics van je vriendin nodig om het plaatje compleet te maken! ;)

Maar je kan toch een beetje op je ellebogen rusten? Of haar benen omhoog, met haar enkels langs je oren als het waren (dan kan ze je gewicht met haar benen een beetje tegenhouden). Of lepeltje lepeltje, of zij liggend op de rand van het bed en jij op je knieen naast het bed. Of zij bovenop inderdaad, of doggystyle. Tal van oplossingen. Gewoon creatief zijn.

Rodeonken is trouwens ook wel leuk. Moet je maar eens proberen.

Hahahaa! Eigenlijk hebben we nu ook nog wat pics van je vriendin nodig om het plaatje compleet te maken! ;)

Maar je kan toch een beetje op je ellebogen rusten? Of haar benen omhoog, met haar enkels langs je oren als het waren (dan kan ze je gewicht met haar benen een beetje tegenhouden). Of lepeltje lepeltje, of zij liggend op de rand van het bed en jij op je knieen naast het bed. Of zij bovenop inderdaad, of doggystyle. Tal van oplossingen. Gewoon creatief zijn.

Rodeonken is trouwens ook wel leuk. Moet je maar eens proberen.

Ik rust ook op mijn ellebogen, maar alsnog komt er volgens haar teveel gewicht op haar. Ik denk trouwens zelf dat het meer is om te zorgen dat ik niet nog groter wil worden ofzo...
Op de rand van het bed is idd echt super, dan is er sowieso geen gewicht op dr, zal dat van de week eens testen en kijken of ze dan nog ontevreden is.

Wat is rodeonken? :P

Daarbij ga jij bovenop. Uiteraard zonder condoom. Zodra hij erin zit zeg je dat je aids hebt. Zij zal dan als een dolle onder je uit proberen te komen. Jij probeert gewoon bovenop te blijven. Vandaar rodeo.

Nu heb jij een vaste partner, dus zal het niet echt werken als je ineens zegt dat je aids hebt, maar misschien werkt het wel als je ineens de naam van een vriendin van haar uitkreund ofzo. Zal ze ook niet leuk vinden! ;)

Daarbij ga jij bovenop. Uiteraard zonder condoom. Zodra hij erin zit zeg je dat je aids hebt. Zij zal dan als een dolle onder je uit proberen te komen. Jij probeert gewoon bovenop te blijven. Vandaar rodeo.

Nu heb jij een vaste partner, dus zal het niet echt werken als je ineens zegt dat je aids hebt, maar misschien werkt het wel als je ineens de naam van een vriendin van haar uitkreund ofzo. Zal ze ook niet leuk vinden! ;)

Ja of de naam van haar zusje :D

Win win, want als ze niet boos word, kan je er miss nog een triootje uithalen!

kerel das een smoesje man

toen ik 155 kilo woog met mega pens heb ik zelfs nog nooit die smoes gehoord:)

Update:

Heb nu mijn slin + shake een half uur a 40 minuten voor de training genomen. Tevens 3 a 4 gram taurine in de shake. Resultaat: minder last van mijn maag tijdens trainen en door de taurine geeeen backpump !!!!

Ik ben wel echt ****ing lui de hele dag. Moet me er echt toe zetten om iets te gaan doen, zelfs achter de computer werken stel ik uit terwijl dat alleen maar lekker zitten en wat typen is. Nog nooit zo erg gehad (of opgemerkt) dat ik zo lui wordt on cycle.

Training:

Rug

Deadlift:
15x180
8x200
5x210

Onderhands barbell row:
18x70
12x75
10x80
8x90

Face pulls met touwtje (andere gym):
18x63
14x68
13x72
8x77

Latpulldown (andere gym):
14x82
10x82
8x82
12x72

Close grip cable row (andere gym):
14x63
8x72
8x72
7x72

Bent over dumbbell rear raise:
12x20
11x20
10x20
10x20

Kuiten

Vage kuit apparaat weer 4 dropsetjes gedaan

Nice deads kerel!

Mooie verzorgde training verder!

hehe ja 15x180 viel trouwens nog best mee ook. Ik dacht dat ik wel een halve beroerte zou krijgen ofzo :roflol:
Ik zou trouwens best eens 20x200 in de toekomst willen doen, best bruut

Ik doe je het niet na, das zeker:D Bij 2 had ik die beroerte al gehad denk ik:D

20 x 200 = baas man

sjies waar gaat dat ng over 15x180:P. maar jay laatste tijd ng vaak aanwezig in fpa of niet? zie vaak in je log dat je bij een andere gym traint. (niet dat het wat uitmaakt maar was ff benieuwd)

Ik doe je het niet na, das zeker:D Bij 2 had ik die beroerte al gehad denk ik:D

20 x 200 = baas man

Idd, ik kon als tweede set 8x200 dus volgende week begin ik met dat gewicht. Probeer ik op 12x200 te komen en dan op het einde van de kuur hoop ik 20x200 te doen :)

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

sjies waar gaat dat ng over 15x180:P. maar jay laatste tijd ng vaak aanwezig in fpa of niet? zie vaak in je log dat je bij een andere gym traint. (niet dat het wat uitmaakt maar was ff benieuwd)

Normaal train ik bij FPA, dit was vooral toeval. Maar ik mag niet meer deadliften bij deze gym dus zal daar waarschijnlijk niet zo snel meer heen gaan. Elke keer als ik het gewicht laat gaan trilt het bij de service balie :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven