MuscleMeat

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een deadlift man, sterke rug ;)

Die deadlift is egt insane man!

pffff deadlift ziek
wrm kan ik niet zwaar deadliften :(

• Topic Starter Topic Starter
Die deadlift is egt insane man!

Thanks kerel. Ik ben er best trots op :)
Helemaal omdat ik steeds een stap terug ging om hem weer op te bouwen.
Eerst met straps en k*tvorm, daarna alleen k*tvorm en nu perfect vorm. Die 260 zal niet lang op zich laten wachten.

nice too see hoe jij vooruit gaat man !

pffff deadlift ziek
wrm kan ik niet zwaar deadliften :(

Waarschijnlijk korte armen tegenover romp? Als dat zo is, zou je dus wel weer flink kunnen bankdrukken. Bij mij is dit in ieder geval omgekeerd.

Ik ga binnenkort trouwens heel specifiek voor de benchpress trainen. Marc, een trainer bij FPA, is een hele goede strenghtcoach die mensen met een lagere bench dan ik nu heb in een korte tijd 200 kilo heeft laten benchen.

---------- Post added di 14 jun 2011 at 10:26 ----------

nice too see hoe jij vooruit gaat man !

thanks ;)

Waarschijnlijk korte armen tegenover romp? Als dat zo is, zou je dus wel weer flink kunnen bankdrukken. Bij mij is dit in ieder geval omgekeerd.

Ik ga binnenkort trouwens heel specifiek voor de benchpress trainen. Marc, een trainer bij FPA, is een hele goede strenghtcoach die mensen met een lagere bench dan ik nu heb in een korte tijd 200 kilo heeft laten benchen.

---------- Post added di 14 jun 2011 at 10:26 ----------

thanks ;)

ik kan stuk zwaarder benchen, mp, squatten dan dat ik kan deadliften:o

Training van vandaag:

Borst

Benchpress:
1x120
1x130
1x135 PR
10x100
14x80

Incline dumbbell press:
12x30
9x30
8x30
7x30

Incline cable fly:
12x20
10x15
15x10
12x10

Nice bench Jay, en daarna nog een dikke serie incline presses met mooi gewicht! :)

Thanks kerel. Ik ben er best trots op :)
Helemaal omdat ik steeds een stap terug ging om hem weer op te bouwen.
Eerst met straps en k*tvorm, daarna alleen k*tvorm en nu perfect vorm. Die 260 zal niet lang op zich laten wachten.

nou ik ben benieuwd man! En mssn filmpje zou wel hard zijn.

nette bench! & deadlift natuurlijk ook :)

F*ing nice!
Karma!

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 19:38 ----------

Gebruik jij eigenlijk wel eens straps of sleeves ofzo?

p*ssy weights:D

Kust kidding . Ik doe het je niet na hoor:)

F*ing nice!
Karma!

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 19:38 ----------

Gebruik jij eigenlijk wel eens straps of sleeves ofzo?

Ik gebruik al een hele tijd geen straps meer met deadliften aangezien ik een sterke grip wil hebben. Ik gebruik ze nog weleens als ik bijvoorbeeld moet rowen na deadliften.
Wat bedoel je met sleeves? Ik heb wel een elleboog sleeve zoals je ziet aangezien ik vaak problemen rond mijn elleboog heb.

p*ssy weights:D

Kust kidding . Ik doe het je niet na hoor:)

Thanks man :)

Nette pr daar! ;)

nice bench PR !!

Ik gebruik al een hele tijd geen straps meer met deadliften aangezien ik een sterke grip wil hebben. Ik gebruik ze nog weleens als ik bijvoorbeeld moet rowen na deadliften.
Wat bedoel je met sleeves? Ik heb wel een elleboog sleeve zoals je ziet aangezien ik vaak problemen rond mijn elleboog heb.

Ja, ik bedoelde inderdaad elbow en knee sleeves.
En bijvoorbeeld pols en knee straps.
Of bijvoorbeeld een belt.

Ben zelf een beetje naar die dingen aan het kijken nu namelijk. Denk dat een belt me iets meer stabiliteit en wat meer kracht zou kunnen geven.
Daarbij heb ik wel eens last van mijn linkerknie bij het squaten/legpressen/deadliften, dus dacht ik aan knee sleeves of wraps. Vandaar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven