XXL Nutrition

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja, ik bedoelde inderdaad elbow en knee sleeves.
En bijvoorbeeld pols en knee straps.
Of bijvoorbeeld een belt.

Ben zelf een beetje naar die dingen aan het kijken nu namelijk. Denk dat een belt me iets meer stabiliteit en wat meer kracht zou kunnen geven.
Daarbij heb ik wel eens last van mijn linkerknie bij het squaten/legpressen/deadliften, dus dacht ik aan knee sleeves of wraps. Vandaar.

Knee sleeves of wraps licht aangetrokken vind ik soms ook wel lekker als mijn knieën pijn doen, maar een belt vind ik gaar. Ik heb sowieso een hele sterke core (waarschijnlijk doordat ik nooit met belt train).

Toch zie ik eigenlijk nooit PL'ers die zware gewichten pakken zonder belts bijvoorbeeld.
Op de trainingsvideo's van WSB dragen ze ook allemaal belts.
Maarja, die jongens pakken ook wel echt zware gewichten natuurlijk.

Strak filmpje man tof dat je hem meteen plaatst! En gewicht lijkt niets voor te stellen. Ik kan je helaas geen karma pazen maar zodra dit kan ben jij de eerste!

Toch zie ik eigenlijk nooit PL'ers die zware gewichten pakken zonder belts bijvoorbeeld.
Op de trainingsvideo's van WSB dragen ze ook allemaal belts.
Maarja, die jongens pakken ook wel echt zware gewichten natuurlijk.

Ja idd, die tillen wel wat meer dan ik. Ik denk alleen dat het niet nodig is om te dragen. Ik dacht namelijk vroeg altijd van "oei als ik over de 200 ga tillen moet ik hem wel om doen", maar nu zou ik me echt belachelijk voelen als ik bij 200 een riem om doe :P

Strak filmpje man tof dat je hem meteen plaatst! En gewicht lijkt niets voor te stellen. Ik kan je helaas geen karma pazen maar zodra dit kan ben jij de eerste!

Aight man, maar wacht maar tot ik hem opnieuw met rechte rug doe :P

Niet lullig bedoelt maar dat filmpje van jou 260kg deadlift doet mij pijn aan mijn rug. Kracht zat zo te zien, volgens mij zou jij met een goede vorm uiteindelijk veel meer kunnen trekken. Maar ik zie aan de post hierboven dat je daar voor ook al hard aan het werken bent.

Training van gister:

Squat:
1x150
1x170
1x180 PR
1x190 PR

Ik was gister jarig, dus die 190 kilo PR is toch wel een heel mooi cadeau wat ik mezelf gegeven heb! Hij was ook echt super mooi below paralel.

Machine leg curl:
15x40
12x40
12x40
11x40 -> 10x20

Uitlopen lunges:
20x50
20x50
20x50
20x50 -> 20x

Plated leg extention:
12x30
12x30
11x30
10x30

Veel gewicht eraf gehaald en goed op contractie getraind. Flink aangeknepen boven (bij de leg curl ook btw) en heb het idee dat ik zo de spier veel beter pak.

Ik woog zojuist trouwens 115,7
Ik heb de hele week steady 100 gram per dag gepakt :)

Lekker :D!

Gelukkige verjaardag overigens!

van harte nog Jay!

Beste squats idd:) Mooi pr.

Gefeliciteerd ouwe snoeperd!
Nog vele jaren buffelen!

Idd gefeliciteerd!
Verder super strong!

Toch weer wat vaker aan het maxen de laatste tijd hè!?

Goed bezig Jay

Wat een squat man! ;)

En een gelukkige verjaardag gewenst!

Sinds vrijdag nogal last van mijn linker brachiales. Er komt altijd veel druk op met squaten en ook deadliften. Tijdens mijn 6 a 7 weken massa periode geen last van gehad, maar die low reps hakken er weer in.
Gister losgemasseerd maar het lijkt erger geworden te zijn daardoor, maar ik moest ook de hele tijd een klein meisje laten "vliegen" op mijn verjaardag. Nog bicep curls met haar gedaan was wel lachen :P
Morgen max benchpress variatie of misshcien dat ik het op safe speel en 5 reppers doe ofzo, kijk wel effe. Dinsdag langs de fysio.

Zuur man.
Ik zou het op safe spelen dan! Beter even niet 100% knallen. Als je de boel kapot maakt...
Je droeg al een elbow sleeve, toch?

• #1.000
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven