Fitness Seller

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021

Nice workout Jay!

Zaterdag komen man, ik ben der ook bij:)

Heb me aangemeld, maar ik kom alleen naar de BBQ aangezien ik overdag moet werken.

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:20 ----------

good morning:eek:

Jij krijgt zaterdag een hamburgertje van bartje:D

nice :D

• #1.022
Na mijn feestje van afgelopen weekend woog ik 118+ en sinds zondag weer super clean gegeten. Woog vanmorgen 116 en mijn waterhoofd is ook weer wat minder. :P

lekker bezig man
op naar de 140!

t*ring dat gaat snel!
Tijd voor nieuwe pics!

• #1.026
Training ging echt vertieft! Al toen ik begon met opwarmen voelde ik de bovenkant van mijn onderarmen. Zenuwpijn :S
Toen ik met shirt aan ging bankdrukken en 140 kilo wilde pakken kreeg ik enorm veel pijn en had ik geen kracht meer.

That sucks Jay, morgen maar kalm aan doen dan!

Jay, blijf morgen maar bij mij in de buurt, dan zorg ik dat je morgenavond 120 kilo weegt:D

Training ging echt vertieft! Al toen ik begon met opwarmen voelde ik de bovenkant van mijn onderarmen. Zenuwpijn :S
Toen ik met shirt aan ging bankdrukken en 140 kilo wilde pakken kreeg ik enorm veel pijn en had ik geen kracht meer.

Ah! Ik ben dus niet de enige die daar wel eens last van heeft.

Zo nu en dan heb ik dat dus ook. Er zit dan een zenuw klem ofzo. Meestal bij mijn triceps. In ieder geval stralen de tintelingen dan die kant op uit. Maar bij mij is het meestal tegen het einde van de training, als er al een flinke pomp in zit. Misschien zorgt die pomp er mede voor dat er dan zenuwen beknelt raken?

Bij mij zorgt het gelukkig verder niet voor kracht verlies.

Wel heel k*t!
Heb je er vaker last van?

• #1.032
Jay, blijf morgen maar bij mij in de buurt, dan zorg ik dat je morgenavond 120 kilo weegt:D

hehe is goed kerel ;)

Ah! Ik ben dus niet de enige die daar wel eens last van heeft.

Zo nu en dan heb ik dat dus ook. Er zit dan een zenuw klem ofzo. Meestal bij mijn triceps. In ieder geval stralen de tintelingen dan die kant op uit. Maar bij mij is het meestal tegen het einde van de training, als er al een flinke pomp in zit. Misschien zorgt die pomp er mede voor dat er dan zenuwen beknelt raken?

Bij mij zorgt het gelukkig verder niet voor kracht verlies.

Wel heel k*t!
Heb je er vaker last van?

Nee eigenlijk de eerste keer dat ik daar pijn heb

Hmm... oke.
Wel echt van die tintelingen enzo? Ook in je triceps? Of elders?

• #1.034
Hmm... oke.
Wel echt van die tintelingen enzo? Ook in je triceps? Of elders?

nee, zie plaatje:

f4hiqddw.jpg

in 2.5 maand 14kg erbij? hoe doe je dat...

Laatst bewerkt:
  • #1.036
Ik ga de komende 4 weken bridgen op 100mg test en daarna de doseringen weer opschroeven.
Ik ga voorlopig ook even niet trainen maar veel aan herstel werken (rekken, massage, fysio, sauna)
en van 3 t/m 6 juli in Barcelona chillen.

Op 7 juli ga ik pas weer echt trainen. Eventueel doe ik eind deze week nog een herstel training of twee.

Laatst bewerkt:
  • #1.039
Vandaag weer helemaal lek geprikt (dry needling) bij de fysiotherapeut en daarna bijna een half uur in de sauna gezeten met een paar keer een koude douche tussendoor.
Ik vind het moeilijk vol te houden die warmte en mijn hartslag gaat ook echt 100 bpm, maar het voelt wel erg lekker.

Wat worden je doseringendan?
Ook slin erbij?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven