AndroidHealthClinic

Jay's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tren a 200 schijnt lekker te zijn;)

Wel eens Halo gebruikt?

Engelse drop kun je er ook bij stacken schijnt ook lekker te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
Morgen ga ik weer mijn Westside Barbell schemaatje beginnen! Ik ga zondagochtend wel naar Barcelona, maar ik kwam er zojuist achter dat er naast het hotel een sportschool is dus ga ik wel effe knallen dinsdag.
Ik vind 2 weken helemaal niks doen toch wat te lang :)

Beter kerel, genieten en trainen, das dubbel genieten:)

Mooi! Ben nu ook met een WSB schema bezig en dan kan ik mooi zo nu en dan met jou vergelijken. ;)

• #1.049
Veel plezier in Barcelona bro :)

Weekje of drie ongeveer.
Maar leer nog een hoop. Veel oefeningen zijn nieuw voor me en ik moet nog een beetje experimenteren met hoe ik ze het beste uitvoer enzo. Daarbij weet ik bij veel oefeningen nog niet hoeveel gewicht ik ongeveer kan pakken.
Over een tijdje zal het allemaal veel soepeler gaan en zal ik de trainingen vast ook meer gaan voelen. Nu heb ik er eigenlijk nog helemaal geen spierpijn van gehad oid. Ben gewend om veel oefeningen voor een bepaalde spiergroep te doen en allemaal tot failure. Nu ga ik bijna nooit tot failure, behalve op de ME natuurlijk (maar dat is maar 3 setjes van 1 of 2 reps).

• #1.052
Training van vandaag:

Speed box safetybar squat:
12x 2x75 + light bands choked

Deadlift:
1x200
1x220
1x240
1x265 PR

Deze keer de deadlift ook echt een redelijk goede techniek.

Frontsquat:
4x 5x80

Zittend plates calve raise:
12x40
12x40
10x40
10x40

Hangend knee raise:
11x
9x
8x
7x

---------- Post added za 2 jul 2011 at 18:03 ----------

Veel plezier in Barcelona bro :)

thanks man ;)

Weekje of drie ongeveer.
Maar leer nog een hoop. Veel oefeningen zijn nieuw voor me en ik moet nog een beetje experimenteren met hoe ik ze het beste uitvoer enzo. Daarbij weet ik bij veel oefeningen nog niet hoeveel gewicht ik ongeveer kan pakken.
Over een tijdje zal het allemaal veel soepeler gaan en zal ik de trainingen vast ook meer gaan voelen. Nu heb ik er eigenlijk nog helemaal geen spierpijn van gehad oid. Ben gewend om veel oefeningen voor een bepaalde spiergroep te doen en allemaal tot failure. Nu ga ik bijna nooit tot failure, behalve op de ME natuurlijk (maar dat is maar 3 setjes van 1 of 2 reps).

Bij mij verschilt het of ik tot failure ga, maar idd met powerliften doe ik dat minder dan dat ik dat met bodybuilden doe.

Welke oefeningen vind je trouwens moeilijk ?

Meteen je sig weer even aanpassen. ;)
Maar ME en DE op één dag?

Bij mij verschilt het of ik tot failure ga, maar idd met powerliften doe ik dat minder dan dat ik dat met bodybuilden doe.

Welke oefeningen vind je trouwens moeilijk ?

Nou het is niet zozeer dat bepaalde oefeningen echt moeilijk zijn, het is meer dat ze nieuw voor me zijn, dus dat ik alles nog een beetje moet leren aanvoelen.
Zo heb ik vorige week voor het eerst goodmornings gedaan. Onwijs goede oefening! Ik stond te trillen op mijn benen daarna!
Maar ik moet wel goed opletten (billen naar achteren, alles goed vanuit de heupen, bovenlichaam parallel aan de grond enz.).

Daarbij train ik nu thuis, dus ik heb geen fancy equipment tot mijn beschikking. Glute ham raises zijn ook niet voor mij, maar ik heb natuurlijk niet zo'n apparaat. Nu klem ik mijn enkels onder de catcher van mijn cage, terwijl ik met mijn knieen op mijn swiss ball zit. Werkt op zich best goed.

Tja en mijn squat die loopt echt behoorlijk achter. Heb van die iele saté prikkers als benen. Onderrug is wel goed sterk, maar mijn benen zijn gewoon zwak... Moet daar dus behoorlijk voor aan de bak...

---------- Post added za 2 jul 2011 at 18:14 ----------

Mja, ik had geen zin om reps te maken met deadliften en wilde even weten waar ik stond. Volgende week weer 5-7 reps :)

Je deadlift is behoorlijk goed!
Ik zou inderdaad meer reps maken en dan bijvoorbeeld op rackpulls ipv gewone deads. Meer focus op de hams.
Of speed pulls met bands/chains ofzo.

Laatst bewerkt:
  • #1.056
Nou het is niet zozeer dat bepaalde oefeningen echt moeilijk zijn, het is meer dat ze nieuw voor me zijn, dus dat ik alles nog een beetje moet leren aanvoelen.
Zo heb ik vorige week voor het eerst goodmornings gedaan. Onwijs goede oefening! Ik stond te trillen op mijn benen daarna!
Maar ik moet wel goed opletten (billen naar achteren, alles goed vanuit de heupen, bovenlichaam parallel aan de grond enz.).

Daarbij train ik nu thuis, dus ik heb geen fancy equipment tot mijn beschikking. Glute ham raises zijn ook niet voor mij, maar ik heb natuurlijk niet zo'n apparaat. Nu klem ik mijn enkels onder de catcher van mijn cage, terwijl ik met mijn knieen op mijn swiss ball zit. Werkt op zich best goed.

Tja en mijn squat die loopt echt behoorlijk achter. Heb van die iele saté prikkers als benen. Onderrug is wel goed sterk, maar mijn benen zijn gewoon zwak... Moet daar dus behoorlijk voor aan de bak...

---------- Post added za 2 jul 2011 at 18:14 ----------

Je deadlift is behoorlijk goed!
Ik zou inderdaad meer reps maken en dan bijvoorbeeld op rackpulls ipv gewone deads. Meer focus op de hams.
Of speed pulls met bands/chains ofzo.

Bij mij is het vooral het lage gedeelte van de beweging waar veel werk in moet. Ik wissel dus het liefst tussen gewone deadlifts en deficit deadlifts zodat ik hem nog lager moet pakken.
Voor de rest wil ik qua speed werk op squaten gefocust blijven aangezien 190 kilo squat tegenover een 265 deadlift wel wat p*ssy is

---------- Post added za 2 jul 2011 at 18:23 ----------

Damn, nog 10 kilo en mijn totaal is 600 :cool:

• #1.058
Training van dinsdag:

Speed bench:
8x 3x50 + mini bands double looped

Closegrip benchpress:
10x90
6x100
5x110
4x110

Dumbbell shoulder press:
6x24
6x24
6x24
6x24

Closegrip onderhands latpull (andere gym):
10x75
7x85
5x90
5x90

Zittend dumbbell side raise / liggend dumbbell rear raise:
12x10 / 10x14
10x10 / 10x12
10x10 / 8x12
10x10 / 10x10

Gaat goed hier!
zieke deads!

toch weer lekker bazig bezig geweest kerel!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven