- Waardering
- 12.701
de AAS giert door zijn lijf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daar heb jij geen tijd voor
Die heb je dan zeker nodig ja, ze is 1.85m.
Het is alweer even geleden...ik denk dat het poepen langer gaat duren.Een grote vriend van mij heeft onlangs een vibrerend ding voor op z'n spel te zetten gekocht. Misschien is dat wat voor jou?Frustrerend man. Het gaat nog wel wat weken duren voordat er weer geknald gaat worden.
Een grote vriend van mij heeft onlangs een vibrerend ding voor op z'n spel te zetten gekocht. Misschien is dat wat voor jou?

Tenzij de kraamhulp in huis is?Maar zodra het hoog zit dan gaat de badkamerdeur op slot.

die kun je vast wel bezwangeren, zeker vergeten haar nr te vragen pappie?Ze heeft net haar laatste dag gehad. Ik zat vanmorgen met haar in de tuin. Ik vroeg of ze relatie had. Nee zei ze, maar ik val op getinte jongens. Toen kwam mijn vriendin de tuin in en veranderde ze het onderwerp meteen![]()
die kun je vast wel bezwangeren, zeker vergeten haar nr te vragen pappie?

Ze heeft net haar laatste dag gehad. Ik zat vanmorgen met haar in de tuin. Ik vroeg of ze relatie had. Nee zei ze, maar ik val op getinte jongens. Toen kwam mijn vriendin de tuin in en veranderde ze het onderwerp meteen![]()

Lengte 1m89 en massa 111kg zegt hijHeb ik wel eens gebruikt maar vind het niet veel aan. Wanneer het gewoon niet meer gaat dan moet je het zelf maar doen he
En dat moet dan ook, anders geen rust in het koppie en denk ik alleen maar aan 1 ding. Gelukkig niet elke dag of de hele dag door. Maar zodra het hoog zit dan gaat de badkamerdeur op slot.
Hoe groot is je vriend?
Dan heb je geluk.Frustrerend man. Het gaat nog wel wat weken duren voordat er weer geknald gaat worden.
even een n00b vraag van mijn kant, maar: is het echt zo dat vrouwen dan niet willen/kunnen? Is dit een hormonaal ding of is het fysiek door de bevalling?
Ik vraag dit niet voor een vriendin.
Een combie van, fysiek, mentaal (het lichaam is niet meer zo strak, bepaalde erogene zones hebben een andere invulling gekregen, er licht nu ook een baby in huis), ook gewoon te moe en misschien ook wel hormonaal.even een n00b vraag van mijn kant, maar: is het echt zo dat vrouwen dan niet willen/kunnen? Is dit een hormonaal ding of is het fysiek door de bevalling?
Ik vraag dit niet voor een vriendin.
Een combie van, fysiek, mentaal (het lichaam is niet meer zo strak, bepaalde erogene zones hebben een andere invulling gekregen, er licht nu ook een baby in huis), ook gewoon te moe en misschien ook wel hormonaal.
Maar ach, je krijgt er iets heel moois voor terug.
Ja, als wij beiden moeten werken om hun een beter bestaan te kunnen geven wel ja.