XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, als wij beiden moeten werken om hun een beter bestaan te kunnen geven wel ja.
Ja dat vind ik ook. Het is niet meer van deze tijd dat 1 van de ouders thuis blijft om voor de kinders te zorgen toch. Het is toch niet eens meer te doen om op 1 salaris een fatsoenlijke hypotheek te krijgen. Vind het echt een non-argument dat je je kinderen niet naar de opvang zou mogen brengen, omdat dat 'beter' zou zijn. Bovendien leren kindjes daar om met andere kinderen om te gaan en krijgen ze een beetje corona weerstand mee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Double pause squat
8x70
6x90
5x100
5x110
5x120
6x5x140

SLDL
aantal sets

Standing barbell calf raise
aantal sets

Snapchat-2136354378.jpg

Je ziet er verdomd goed uit!
Vind jij die squat op deze manier fijn of verveel je je gewoon? :roflol:

Ik vind je wel echt een baas met je hele houtje touwtje oplijning!

Heb je fotos dat je kan delen van toen je nog natty was? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk gezien je nu ook nog altijd zo goede shape hebt (buiten de laatste weken dat je dan on bent maar dat telt niet :p )

• #2.107
Heb je fotos dat je kan delen van toen je nog natty was? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk gezien je nu ook nog altijd zo goede shape hebt (buiten de laatste weken dat je dan on bent maar dat telt niet :p )

Deze gevonden, hier trainde ik nog niet. Jaartje of 17.
20200603_221037.jpg

Wat een beunhaas, onderbroek en werkschoenen :p . Nee even zonder grap je staat er echt goed bij.

Hoe oud was je toen je begon met gear papi

• #2.110
even een n00b vraag van mijn kant, maar: is het echt zo dat vrouwen dan niet willen/kunnen? Is dit een hormonaal ding of is het fysiek door de bevalling?
Ik vraag dit niet voor een vriendin.

De puni heeft zo'n zes weekjes nodig om te herstellen, misschien wel langer.

• #2.111
Een combie van, fysiek, mentaal (het lichaam is niet meer zo strak, bepaalde erogene zones hebben een andere invulling gekregen, er licht nu ook een baby in huis), ook gewoon te moe en misschien ook wel hormonaal.

Maar ach, je krijgt er iets heel moois voor terug.

Tja...:roflol::treuren:

• #2.113
Je ziet er verdomd goed uit!
Vind jij die squat op deze manier fijn of verveel je je gewoon? :roflol:

Thanks bro, het avontuur is pas begonnen maar zeker tevreden over het resultaat zo ver.

Ik had geen zin om al die los hangende gewichten eraan te hangen, dus dacht maak het op deze manier wat zwaarder. Zo hing er maar 1 schijf los.

Ik vind je wel echt een baas met je hele houtje touwtje oplijning!

Je moet wat hè :)

Zo blijft mijn spier op spanning @Simsalabimmusclesforsewin

Wat een beunhaas, onderbroek en werkschoenen :p . Nee even zonder grap je staat er echt goed bij.

Verdomme tegen de 30 graden hier. Werkschoenen zijn de shit :)

Hoe oud was je toen je begon met gear papi

Te jong. 21 ofzo? Maar ben natuurlijk niet al tien jaar aan het kuren. Los van een kuur of twee in mijn beginnersjaren die ik volledig verprutst heb kuurde ik alleen enkele maanden voor een wedstrijd en ging daarna weer off. Ik ben pas een paar jaar echt serieus bezig, voor mijn gevoel pas sinds mijn laatste wedstrijd in 2018.

Goed bezig cameltoe

even een n00b vraag van mijn kant, maar: is het echt zo dat vrouwen dan niet willen/kunnen? Is dit een hormonaal ding of is het fysiek door de bevalling?
Ik vraag dit niet voor een vriendin.
Bij die van mij gaat het net de andere kant op, ik lijk onweerstaanbaar te zijn voor haar sinds de zwangerschap.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven