- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik mis de ooievaar in het hele verhaal..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis de ooievaar in het hele verhaal..
moet je nagaan als die ooievaar die hele snavel erin stopt. dat heeft wel wat hersteltijd nodig.
@BB_ is allang weer vergeten hoe dat werkt joh.moet je nagaan als die ooievaar die hele snavel erin stopt. dat heeft wel wat hersteltijd nodig.
Goeie

Ik zie ook niet in waarom je dieper dan dit zou willen gaan (stel dat je het zou kunnen).
Meer diep meer gainsIk zie ook niet in waarom je dieper dan dit zou willen gaan (stel dat je het zou kunnen).
Dit is gewoon diepte? Maar die boxer tho dat is echt randje.
Ja denk dat wel of niet diep squatten niet zoveel uitmaakt voor groei in je bovenarmenDie studie die onlangs gepubliceerd werd ging dacht ik alleen over thigh-gains toch?
Ja denk dat wel of niet diep squatten niet zoveel uitmaakt voor groei in je bovenarmen
Dus je punt is? Zou zelf squat niet per se als alleen quad bouwer (willen) zien, maar voor de algehele ontwikkeling van je onderlichaam. Je haalt er het meeste uit door voldoende diep te buigen.Ging mij meer over quad-growth aangezien veel mensen (waaronder ik) bij ATG squats vooral vanuit posterior chain gaan werken en dermate load op quads verliezen

Dus je punt is? Zou zelf squat niet per se als alleen quad bouwer (willen) zien, maar voor de algehele ontwikkeling van je onderlichaam. Je haalt er het meeste uit door voldoende diep te buigen.
Als je squats alleen doet voor quad groei, zijn er betere alternatieven beschikbaar
OFFENSIVENu ik het zo bekijk heb je gelijk broeder. Volgens mij zijn dit ATG’s
Hij ziet er in ieder geval beter uit dan de rest die ik hier wel eens zie.
Per se zo diep mogelijk halen is in meerdere opzichten niet wenselijk ook, kan je het zonder risico's te nemen is het helemaal prima.Punt is dat dieper squatten dus niet per se meer gains hoeft te betekenen. Dat onderzoek gaat in op thigh-growth, dat hoeft niet per se een increase in quad growth te betekenen.
Ik zie de squat ook niet als quadbouwer, maar momenteel kan ik niet veel anders doen thuis.
Overigens is 'voldoende diep' buigen iets anders dan een quarter squat of iets dergelijks. Ik denk dat voor veel mensen 'dieper' of 'zo diep mogelijk' niet per se tot meer hypertrofie gaat leiden. Persoonlijk als ik echt ATG wil squatten verkloot ik mijn onderrug.
Mijn squats zijn altijd op diepte