MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.124
volgens mij 90 graden op het diepste punt.

Dieper gaat niet, hamstring zit tegen de kuit.

Screenshot_20200604-110551_Samsung Internet.jpg

Laatst bewerkt:
Jouw squat en fysiek verdienen echt betere equipment dan deze opstelling maat

Niks mis met die squat.

Ging mij meer over quad-growth aangezien veel mensen (waaronder ik) bij ATG squats vooral vanuit posterior chain gaan werken en dermate load op quads verliezen
Dus je punt is? Zou zelf squat niet per se als alleen quad bouwer (willen) zien, maar voor de algehele ontwikkeling van je onderlichaam. Je haalt er het meeste uit door voldoende diep te buigen.

Als je squats alleen doet voor quad groei, zijn er betere alternatieven beschikbaar

Laatst bewerkt:
Dus je punt is? Zou zelf squat niet per se als alleen quad bouwer (willen) zien, maar voor de algehele ontwikkeling van je onderlichaam. Je haalt er het meeste uit door voldoende diep te buigen.

Als je squats alleen doet voor quad groei, zijn er betere alternatieven beschikbaar

Punt is dat dieper squatten dus niet per se meer gains hoeft te betekenen. Dat onderzoek gaat in op thigh-growth, dat hoeft niet per se een increase in quad growth te betekenen.

Ik zie de squat ook niet als quadbouwer, maar momenteel kan ik niet veel anders doen thuis.

Overigens is 'voldoende diep' buigen iets anders dan een quarter squat of iets dergelijks. Ik denk dat voor veel mensen 'dieper' of 'zo diep mogelijk' niet per se tot meer hypertrofie gaat leiden. Persoonlijk als ik echt ATG wil squatten verkloot ik mijn onderrug.

Punt is dat dieper squatten dus niet per se meer gains hoeft te betekenen. Dat onderzoek gaat in op thigh-growth, dat hoeft niet per se een increase in quad growth te betekenen.

Ik zie de squat ook niet als quadbouwer, maar momenteel kan ik niet veel anders doen thuis.

Overigens is 'voldoende diep' buigen iets anders dan een quarter squat of iets dergelijks. Ik denk dat voor veel mensen 'dieper' of 'zo diep mogelijk' niet per se tot meer hypertrofie gaat leiden. Persoonlijk als ik echt ATG wil squatten verkloot ik mijn onderrug.
Per se zo diep mogelijk halen is in meerdere opzichten niet wenselijk ook, kan je het zonder risico's te nemen is het helemaal prima.
Mijn squats zijn altijd op diepte :sad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven