MuscleMeat

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.170
denk ook niet dat je boven de 11-12% uit komt. Strakke shape maatje. Ik ben op een positieve manier jaloers.

Gezonde jaloezie noemen ze dat, toch :p

Nee ik ken mijn lijf wel. Strepen staan atm al op mijn tri's en ook dwarsstrepen op mijn buik. Meeste vet zit op mijn rug en benen.

Ik wil nog zo'n 1-2 procent zakken voordat ik ga bulken. Nog 3 weken dus.

Denk dat dit bij mij wel meevalt, genoeg juicers die kleiner zijn dan mijn natty shape.

met alle respect, jij weet wat je doet. Als ik om me heen kijk (sportschool/privé) dan ben ik niet overtuigd of iedere ‘juicer’ weet wat’ie doet.
Sommige pakken orals alsof het snoepjes zijn.
Een andere is z’n test kuur halverwege maar gestopt want hij had er geen zin meer in en moest zich klaarstomen voor de keuring/toelating van de Landmacht.
Ga zo maar door.
De jongens die wel weten wat ze doen, daar zie je het ook echt wel aan. En daar heb ik dan ook respect voor.

• #2.178
Zou best kunnen, is natuurlijk niet het enige wat meespeelt. Kan ook zijn dat je voorarmen gewoon huuuuge as f**k zijn waardoor je polsen in verhouding veel kleiner lijken

Nee die zijn ook kut, door mijn dunne polsen lijken ze wat groter lol. Vandaar dat ik de laatste tijd ook onderarmen isoleer.

Hoe train je kuiten eigenlijk @home?

en als je nog eens t podium op wil, ga je dan kijken voor een gym of blijf je thuis trainen (met evt uitbreiding van je huidige materiaal)?

• #2.180
Achja, er mogen in ieder geval nog wel wat kg's bij. Ik denk dat ik wel aardig tevreden ben met zo'n 5 kg pure spiermassa erbij en een gelijk vetpercentage.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven