XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Hoe train je kuiten eigenlijk @home?

en als je nog eens t podium op wil, ga je dan kijken voor een gym of blijf je thuis trainen (met evt uitbreiding van je huidige materiaal)?

Standing bb raises, seated bb raises, op de sokken. Werkt prima. Eigenlijk besteed ik in de gym amper aandacht aan kuiten, is ook meer iets van de laatste tijd. Enige wat ik in de gym doe en thuis atm niet kan is gebruik maken van cables (triceps, biceps, rug). Maar zo'n toestel is niet erg duur. Ik blijf overigens ook gewoon in de gym trainen.

Eerlijk gezegd begin ik het wedstrijdgebeuren wat achter mij te laten. Ik weet dat ik de laatste weken voor de wedstrijd niet te genieten ben, wil ik dat wel met de kleine erbij?

Standing bb raises, seated bb raises, op de sokken. Werkt prima. Eigenlijk besteed ik in de gym amper aandacht aan kuiten, is ook meer iets van de laatste tijd. Enige wat ik in de gym doe en thuis atm niet kan is gebruik maken van cables (triceps, biceps, rug). Maar zo'n toestel is niet erg duur. Ik blijf overigens ook gewoon in de gym trainen.

Eerlijk gezegd begin ik het wedstrijdgebeuren wat achter mij te laten. Ik weet dat ik de laatste weken voor de wedstrijd niet te genieten ben, wil ik dat wel met de kleine erbij?

Ah oke. Ik kon me nog een post herinneren waarin je zei dat je wellicht de Nederlandse titel wou veroveren, daar doelde ik op :)

Als natty niet. Dunne polsen en enkels zouden kunnen wijzen op slechte maximale potentie voor spiermassa

Ik ken de theorie, maar het lijkt me onzin, en dan in nog sterkere mate in verband met AAS gebruik en per persoon variërende gevoeligheid daarvoor. Bovendien gaat het in BB om de illusie van grote spieren. Samir Bannout en Phil Heath hebben bv. zeer miezerige skeletten.

• #2.184
Ah oke. Ik kon me nog een post herinneren waarin je zei dat je wellicht de Nederlandse titel wou veroveren, daar doelde ik op :)

Klopt. En ik kan ook de reacties hierop herinneren, de pappa's krijgen toch gelijk :) Ik ga liever meer tijd besteden aan mijn gezin ipv heel de dag lopen te chagrijnen voor 1 dagje op het podium.

• #2.187
Eigenlijk een rustdagje maar ik verveelde mij.

paused bench
5x90
5x100
5x6x110

barbell fly
5 sets

Kruiwagen lopen
4 sets

Dit is voorlopig mijn cardio.
Ik moet nog aardig wat zand en oud gras in het bos dumpen, zo'n 200 meter van mijn huis af.

20200606_211251.jpg

De t*ring wat een buffel, quad groter dan de 20kg schijf

Hoe lang ben je?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven