- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent dronken.
hij zit zich te vervelen...midden in de nacht
Heb je alle kliekjes van je verjaardagsfeestje op gegeten meneer zwijnWat een vies zwijn ben ik, vanaf morgen dus echt beter gaan eten![]()
Heb je alle kliekjes van je verjaardagsfeestje op gegeten meneer zwijn
![]()
Ik verwacht ook niet dat ik jou voorbij ga wanneer ik weer ga knallen, zeker niet op mijn doseringen. Wanneer ik on ga schiet mijn bench binnen enkele weken omhoog met 20 kg.Sterke train nog steeds.
Is er een reden dat je twee keer benched met een andere oefening er tussen?
Haha dat snapte ik zelf ook wel hoor. Alleen zulke natty krachtstats getuigen wel van ervaring![]()
Ik train inderdaad al wat jaren serieus. Moet wel zeggen dat ik pas na de wedstrijden (anderhalf jaar geleden) mijzelf echt ben gaan ontdekken. Voorheen altijd bb style getraind, geen plannen trekken maar gewoon knallen. Ik kwam voor geen meter vooruit. Sinds ik minder ben gaan trainen en ben gaan werken met percentages van mijn 1rm maak ik weer stappen. Ik heb zelfs weer verse striemen staan bij mijn oksels.Maar wat is dan de reden dat je nu meer PL traint (tenminste, zo oogt je log) ipv BB maar dan plangericht/progressive style? Of zie je dit gewoon als BB maar dan voornamelijk doe je de basics?
10x110 meende dat er 120 op zat, voelde al zo licht aan

zitten op een bankje en aan twee hendels trekken richting je borst met de ellebogen omhoog

iets met Pull ofzo?
achterkant borstWat ik me, na een minuutje visualiseren, kan voorstellen is dat het een buikspierapparaat is? Startpositie met ellebogen omhoog gericht en hendels achter je.
wat is mijn prijs?Wat slecht van jullie. Het is inderdaad een oefening voor de achterkant van je lijf. Je pakt twee van die ijzeren dingen beet waar een kabel aan vast zit, daaraan zitten ook gewichten. Maar die vind je rechts van je, in het apparaat zelf. De ellebogen omhoog zodat je meer upper achterkant pakt, en ook achterkant van de zijkanten van je bovenlijf.