AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat een vies zwijn ben ik, vanaf morgen dus echt beter gaan eten:whip:

Wat een vies zwijn ben ik, vanaf morgen dus echt beter gaan eten:whip:
Heb je alle kliekjes van je verjaardagsfeestje op gegeten meneer zwijn

1572717995271.png

die lilly putter is niet zo sterk in bench

Mijn bench is helemaal niet slecht, bench rond de 145. Jouw bench is gewoon heel sterk, maar jij ligt aan het infuus :) Ik verwacht ook niet dat ik jou voorbij ga wanneer ik weer ga knallen, zeker niet op mijn doseringen. Wanneer ik on ga schiet mijn bench binnen enkele weken omhoog met 20 kg.

Sterke train nog steeds.
Is er een reden dat je twee keer benched met een andere oefening er tussen?

Thanks. Ja zo staat het in het schema wat ik volg, een template van Sheiko.

Haha dat snapte ik zelf ook wel hoor. Alleen zulke natty krachtstats getuigen wel van ervaring :o

Gelukkig :) Ik train inderdaad al wat jaren serieus. Moet wel zeggen dat ik pas na de wedstrijden (anderhalf jaar geleden) mijzelf echt ben gaan ontdekken. Voorheen altijd bb style getraind, geen plannen trekken maar gewoon knallen. Ik kwam voor geen meter vooruit. Sinds ik minder ben gaan trainen en ben gaan werken met percentages van mijn 1rm maak ik weer stappen. Ik heb zelfs weer verse striemen staan bij mijn oksels.

Maar wat is dan de reden dat je nu meer PL traint (tenminste, zo oogt je log) ipv BB maar dan plangericht/progressive style? Of zie je dit gewoon als BB maar dan voornamelijk doe je de basics?

Maar wat is dan de reden dat je nu meer PL traint (tenminste, zo oogt je log) ipv BB maar dan plangericht/progressive style? Of zie je dit gewoon als BB maar dan voornamelijk doe je de basics?

Ik plak er geen sticker op, ik doe voornamelijk wat voor mij lijkt te werken. Aangezien ik niet verwacht dat ik fysiek gezien grote stappen kan maken neigt het wel meer naar kracht toe. Wat ik merk wanneer ik meer bb gericht ga trainen (meer iso) is dat mijn 1rm’s omlaag gaan. Dit demotiveert mij. Ik krijg er ook geen spiervolume voor terug.. Ga ik weer on verwacht ik ook niet anders te gaan trainen. Minder trainen bevalt mij wel, zeker met het vaderschap in het vooruitzicht.

Vandaag geen schema bij de hand, dan maar wat freestylen. Is ook wel eens lekkah.

Benenoefening met stang in de nek, gaan zitten en dan weer omhoog komen.
8x70
5x90
3x110
2x130
2x150
2x160
8x170
5x180

Oefening voor de borst, plat liggen op een bankje en dan de stang je borst laten aantikken en dan volledig uitstoten
20x30
10x50
4x70
3x90
3x100
10x110 meende dat er 120 op zat, voelde al zo licht aan
8x120 oke die ging makkelijker dan ik had verwacht
4x130 nog zo'n 2 reps in de tank, prima

zitten op een bankje en aan twee hendels trekken richting je borst met de ellebogen omhoog
8 sets (piramide) (12-6 reps)

supersetjes voor achterkant schenen en achterkant bovenarm
set of 8

Wat slecht van jullie. Het is inderdaad een oefening voor de achterkant van je lijf. Je pakt twee van die ijzeren dingen beet waar een kabel aan vast zit, daaraan zitten ook gewichten. Maar die vind je rechts van je, in het apparaat zelf. De ellebogen omhoog zodat je meer upper achterkant pakt, en ook achterkant van de zijkanten van je bovenlijf.

Wat slecht van jullie. Het is inderdaad een oefening voor de achterkant van je lijf. Je pakt twee van die ijzeren dingen beet waar een kabel aan vast zit, daaraan zitten ook gewichten. Maar die vind je rechts van je, in het apparaat zelf. De ellebogen omhoog zodat je meer upper achterkant pakt, en ook achterkant van de zijkanten van je bovenlijf.
wat is mijn prijs?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven