AndroidHealthClinic

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Dit. sinds de corona geneuzel zet ik alles op alles om een degelijke thuis gym te bouwen. Nu nog in de aanbouw en aangezien ik over 5 jaar het ouderlijke huis overkoop heb ik er dan een hele garage aan te besteden.

EDIT:zo te zien post ik op oude shit.

oja en IN!

Ben momenteel ook bezig met een andere koopwoning en een vereiste is een garage waarbij genoeg ruimte heb voor een homegym en mijn motors :)

• #2.763
Laatst bewerkt:
Zijn pull-ups sowieso niet te prefereren boven pull-downs als BW eenmaal makkelijk gaat, of heb ik nog nooit op een fijne pull-down gezeten?

• #2.775
Zijn pull-ups sowieso niet te prefereren boven pull-downs als BW eenmaal makkelijk gaat, of heb ik nog nooit op een fijne pull-down gezeten?

Pulldown heeft mij geen tot nauwelijks aan groei opgeleverd, ook niet met AAS. Nu ik alleen pullups en bb rows doe zie ik ze eindelijk groeien.

Laatst bewerkt:

ik vind de pull ups zelf ook beter ‘voelen’ dan de pull downs eerlijk gezegd. Maar moet ff
Kijken hoe ik gewicht aan m’n riem moet hangen. Heb geen ketting of haakje.

Camelus kan jij een prive conversatie met mij starten? Buiten de nudes kan ik ook reageren zonder iemands log helemaal vol te spammen...

• #2.779
Zit al sinds 8u te wachten tot mijn kleine slaapt zodat ik mijn vrouwtje zat kan voeren en dan happy times met haar kan doen. Momenteel trek ik mijn tweede apple bandit open en zit ik jullie maar wat te vervelen. Tja zo lijkt het net of ik toch een beetje een sociaal avondje heb.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven