XXL Nutrition

Je moeder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zit al sinds 8u te wachten tot mijn kleine slaapt zodat ik mijn vrouwtje zat kan voeren en dan happy times met haar kan doen. Momenteel trek ik mijn tweede apple bandit open en zit ik jullie maar wat te vervelen. Tja zo lijkt het net of ik toch een beetje een sociaal avondje heb.
Zo gaat dat. Zorg dat zin eerder dronken us dan jij 😉. Anders wordt het niets natuurlijk 💪🏻

Ik heb pm uitgezet omdat @DeeJay1 mij maar nudes bleef sturen.
20200717_153044.jpg

Dat boeit toch niet, je kan ook morgen reageren?

Maar anyway dan, over de oh press:

BW helpt enorm. Daarom ben zit ik nu "maar" op 3x 90 (@ +-110kg bw) terwijl ik 112.5 max deed aan 120kg bw.
Het verhaal van de judo geloof ik ook wel enorm in en door strongman ook. Jij bent een hele sterke lifter in de gym maar shit als yoke, stones etc. train je core/pezen/gewrichten weer heel anders.
Ik struggle nooit qua hangen/balans op geen enkele lift. Het zijn echt puur mn hoofdspieren (chest, shoulders, quads etc.) die het nooit trekken.

Wat je wel kan doen als je te veel naar achter hangt is de cue om zo snel als het gaat je "hoofd erin te duwen" (bij oh press, niet bij je vrouwtje). Hierdoor voorkom je overdreven naar achter hangen en geef je met je traps een extra zetje en extra stability, waardoor je triceps makkelijker locken.

Ook kan je Z press doen, waarbij je op de vloer zit (zonder rugsteun) en strict presses doet. Als je dan naar achter leunt kiep je om, dus leer je recht blijven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.789
Dat boeit toch niet, je kan ook morgen reageren?

Maar anyway dan, over de oh press:

BW helpt enorm. Daarom ben zit ik nu "maar" op 3x 90 (@ +-110kg bw) terwijl ik 112.5 max deed aan 120kg bw.
Het verhaal van de judo geloof ik ook wel enorm in en door strongman ook. Jij bent een hele sterke lifter in de gym maar shit als yoke, stones etc. train je core/pezen/gewrichten weer heel anders.
Ik struggle nooit qua hangen/balans op geen enkele lift. Het zijn echt puur mn hoofdspieren (chest, shoulders, quads etc.) die het nooit trekken.

Wat je wel kan doen als je te veel naar achter hangt is de cue om zo snel als het gaat je "hoofd erin te duwen" (bij oh press, niet bij je vrouwtje). Hierdoor voorkom je overdreven naar achter hangen en geef je met je traps een extra zetje en extra stability, waardoor je triceps makkelijker locken.

Ook kan je Z press doen, waarbij je op de vloer zit (zonder rugsteun) en strict presses doet. Als je dan naar achter leunt kiep je om, dus leer je recht blijven.

Top dankjewel. Momenteel volg ik Candito waarbij ik gekozen heb voor de db press. Helaas gaan ze hier maar tot 40 daar zit ik eigenlijk al doorheen. De z press heb ik nog nooit een kans gegeven, maar dat lijkt mij wel een hele goede oefening voor je core. Ik ga het proberen.

Edit: nu ik erover nadenk wacht ik ook te lang met eronder duiken. Kijk hier heb ik wat aan :thumbs:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven